imhd.sk
Košice
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Nočná doprava
MHD na stanice
MHD na letisko
Bezbariérová doprava
Preprava bicyklov
Preprava zvierat
Prepravný poriadok
Školské spoje
Študentské linky
Povinný nástup 1. dverami
Zastávky na znamenie
Sťažnosti
Predčasné odchody
Straty a nálezy
Kontakty na dopravcov
Detská železnica
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Rozvojové plány
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Jasná obloha
9 °C
sk
English
Košice
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Plzeň: Trojčlánková T3 alebo K3R-NT (15.7.2017)
K3R-NT #311 vznikla v roku 2006 z pôvodných vozňov T3 vyrobených ešte v roku 1964. Náklady na všetky 4 električky boli 67 936 000 Kč, z čoho 50 952 000 Kč (75%) bolo preplatených z fondov EÚ.
K3R-NT #311 dostala prezývku "Pampeliška". Krajné články mali v čase fotenia 52 rokov
Interiér K3R-NT #313 má mäkké čalúnené sedadlá s dostatočným priestorom na nohy
Interiér K3R-NT #313.
Interiér K3R-NT #313.
Nový čiastočne nízkopodlažný stredný článok vložený medzi dve upravené električky T3
Nový stredný článok K3R-NT poskytuje iba 4 miesta na sedenie v nízkopodlažnej časti
Osvetlenie schodov pripomína Karosy radu 700
V nízkopodlažnej časti je dosť miesta na prepravu viacerých kočíkov alebo invalidných vozíkov
K3R-NT #313 má užšie prechodové mechy než typ K2 alebo KT8D5
Interiér K3R-NT #313.
Interiér K3R-NT #313.
Interiér K3R-NT #313 má pohodlné sedadlá, ktorých rozstup umožňuje pohodlné sedenie aj pre ľudí s dlhšími nohami
K3R-NT v Plzni sa podobajú na K3R-N v Brne, ale ich pôvod je rôzny. Plzenské vznikli z dvoch električiek T3, Brnenské modernizáciou K2
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie