Najmä v časoch mimo prepravnej špičky a počas víkendov sa stáva, že skrz nižšiu hustotu premávky jazdia spoje MHD predčasne oproti cestovnému poriadku, hoci by sa tak nemalo diať. Ak sa vám stane, že autobus nestihnete, aj keď by podľa cestovného poriadku ešte na vašej zastávke byť nemal, bezodkladne to nahláste na infolinke DPMK 055/64 07 407 alebo priamo na oddelenie sťažností DPMK 055/64 07 100. Pri nahlasovaní predčasného odchodu nezabudnite uviesť:
- číslo linky,
- smer linky,
- zastávku a čas odchodu z nej,
- evidenčné číslo vozidla (ak ste ho postrehli).
Zodpovedná osoba dopravcu váš podnet preverí a ak sa zistí pochybenie, DPMK bude ďalej postupovať v súlade s internými predpismi.
veteran
No a navyše, ja sa naozaj divím, že ten hyperdokonalý softvér nemá v sebe funkcionalitu, ktorá by zaevidovala každý skorší odchod zo zastávky. Cestovné poriadky to v sebe má, presný čas tiež, polohu vozidla takisto. Teda je tam všetko.
V prípade nadbehu by to malo:
- notifikovať príslušného dispečera,
- notifikovať vodiča na palubáku explicitne, nie ofarbením políčka s časom,
- vygenerovať nejakú súhrnnú správu do kvázi správneho konania - nech si to rieši podnik s dotyčným vodičom, načo do toho ťahať zákazníka
- a vôbec by som sa nepriečil tomu, aby to vedelo rovno do mzdového systému poslať informáciu o krátení platu/odmien
Som zvedavý, koľko notorických nadbehovačov by sa po pár takýchto zrážkach z platu našlo.