B941E sú fakt dobre busy ale je ich len 15.
I. 208.08 + 280.87 = 11+17=28 ks Ikarusov, takže, keby DP vyradil a zošrotoval tieto "Hanby pre KE" mohol by dokúpiť napr:
K.B941E................................. 9 ks
K.B952................................... 9 ks
SU 15 CNG.............................. 9 ks
SU 12......................................1 ks
Toto ma ist asi do Disk. fora, ale co uz. Okrem Karosy B941E by som prijal SU18 alebo Karosa CityBus 18. Btw, ked som sa teraz cez jarne prazdniny vracal zo Ždiaru cez Prešov, tak som mal možnosť vychutnať si pohľad na Karosu CityBus 18, a poviem vam, rad by som videl tento autobus jazdit na L27 alebo L34 ?.
Este reakcia na vcerajsok. Nikdy som netvrdil, ze Solarisy su nahradou Ikarusov ! To je absolutny blud a asi vsetci normalne zmyslajuci sa zhodneme na tom, ze Ikarusy 280 su kapacitne daleko vyhovujucejsie ako Solarisy U15. Ale ja som sa tu stazoval na to, ze vsetko jazdi z Tahanoviec - niekde, takze snad vsetky momentalne este jazdiace Ikarusy tadeto denne prejdu a uz som spominal preco to ludom (vratane mna) vadi - okna, motor atd. Mne by bolo najlepsie keby tie Ikarusy pustili dolu kopcom do nejakeho najblizsieho "jarku" (trochu tvrde slova, na to co Ik280 znamenalo kedysi, ale dnes je to len jazdiaca kopa niecoho co neviem ani pomenovat) a dali nam sem dlhe Karosy. Vtedy by som bol spokojny.
Irisb: Pocuj soplavy neviem kto tu hraje urazeneho. Odtial som sa zdekoval kvoli takym inteligentom ako Ty ktori ziju v hlbokej totalite a preto ze v KE nie som viac ako 4 dni v tyzdni, takze nemam cas. Ak by slo len o ten BAN tak by som ho sam nenavrhoval co Ti potvrdi BMko
Solarisy tak hučia, až rezonujú domy naokolo a navyše sú nepohodlné na sedenie a majú málo miesta. Možno jediná výhoda je že sú pekné a v zime sa vedia dvihnúť vyššie a vedia podvihnúť 3. nápravu. ?
o nízkopodlažnosti hovoríš, akoby to bola taká "dôležitá" vlastnosť, ktorú môžeme porovnať akurát tak s tým, že SU má 3 šrubky palubnej doske, zatiač čo Irisbus 4
Raz som sa rozprával s jedným vodičom, čo často behá s KT8D5R.N2 a povedal, že od cca mája 2004 ešte len raz nakladal istého invalida a ten si to telefonicky vybavil s DPMK, čiže vodič presne vedel, kedy a kde ho bude invalid čakať takže ho v pohode naložil a na danej zastávke vyložil. Tým som chcel povedať, že by mohli NP KT - čka behať na objednávku ako taxik a nemuseli by behať celý deň zbytočne na L7 a L9. Možno by stačila jedna služba a vodič by sedel vo vozovni ako napr. bývala trhaná záloha 43035. Ale aj v tom by bol háčik, lebo by išla na odchod inej služby a tamten vodič by kde odstavil aj so svojou brikou ? asi je to teraz tak dobre, ale lepšie by bolo, keby bolo NP KT na každej linke aspoň jedno.
ty si len neotváraj hubu, a odíd hrať dalej urazeného, ktorého si začal hrať po tom ako si dostal BAN aj s polkou KVP.
RE Furčan: ja v kompetencií nemám doťahovať L60 na furču, s ty to vieš, takže tvoja reakcia je odveci.
RE Marek: tak isto ako vy tu stále sa seriete do toho aké sú ikarusy nepodarky, že už sú hrzdavé, dalej irisbusy majú hlučné turbá a pod, ja kritizujem solarisy. A mám tú jedinú smolu, že som povedal nahlas svoj názor a väčšina ste zarytí nadšenci solarisov. Ked sa Vám tak páčia chodte do Krakowa a tam prežívajte svoje extázy zo solačov. Každú vec, ktorá sa mi nepáči som odôvodnil, a nikdy nevravím, že Irisbusy sú naj a všeko je shit. Sa spamätajte, ja zastávam iba jeden názor, a to, že solaris nie je autobus vhodný do takého mesta ako sú Košice. A určite okrem tej nízkopodlažnosti nepriniesol nič prevratného.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Yps