Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Len tak sledujem vasu debatu a napada mi otazka, ako dlho este bude vo vyrobe B 95X.
Reakcia na: Irisb #5440:
Ja beru sola.

A nevim kde jsi vzal manual u NP abusu 🙂 . Jinak pokud vim tak Solaris Low entry je na stejny cene jako B951/2, takze nevidim duvod proc by se nemohly nakupovat ony. Jsou castecne NP, levny , overena konstrukce.

Ta NP B952 by vypadala asi jak SOR NB12
Reakcia na: PvvS #5439:

AD1)
Bludy hlásaš, a zase prekrúcaš. Nepovedal som, že DP má nakúpiť 961čky, nebavili sme sa tu o klbových autobusoch, kde je kvalita uplne inde ako v Karose, ale o 12m busoch, kde tá kvalita je na strane Karosy. Takže bav sa k veci, alebo nechaj tak.

AD2)
Je mi jedno, že či si z Moravy alebo z Čiech. Jedno je isté, vaši vodiči nevedia jazdiť, kazia autobusy a podľa toho ty súdiš, že sú to nespoľahlivé busy. No príd niekedy do Košíc a posleduj trošku poruchovosť naších B952. A to ti vravím, že taká 5237 dostáva poriadne zabrať od svojich vodičov, ale drží, a je len minimálne poruchová. Možno by si bol v Košiciach aj vyše mesiaca kým by si sa dočkal poruchy košickej B952ky.
Reakcia na: Irisb #5438:
Francouzka pomsta je nahrazovana spolehlivejsimi B732 . A to ze DP nevyuzije opci na nakup dalsich NP vozu a radsi nakoupi 951/961 taky o necem svedci

P.S. koukni se na mapu kde je morava ?
Reakcia na: PvvS #5437:
odpoviem ti Vševedkovým výrokom: "Bludy hlásaš!" Bez urážky, ale ja ti neberiem, že vy čechúri neviete jazdiť s vašími vlastnými autobusmi a preto ich máte stále na poruche. Najskôr už u vás vodiči natoľko zakrpateli na automatoch, že ked uvidia spojku a rýchlostnú páku, ta sa im idú oči vyočiť a vlasy utekajú kade lahšie. Ale v Košiciach je Irisbus jeden z najspolahlivejších autobusov. Na poruche ho je takmer nemožné vidieť. Zatial bol na dlhšiu dobu odstavený iba jeden a to 5240 na Turbo a vzápätí mal DN, takže aj preto stál tak dlho. No ostatné "lietajú" stále.

A za druhé, ti opakujem, že som len povedal, že ideálne riešenie by bola NP B952ka, nepovedal som, že existujú, len že by to bolo ideálne riešenie. Tak neprekrúcaj!
Reakcia na: Irisb #5436:
Ukaz mi NP 952 nebo 951 .

Jediny pseudoNP vozy z vrakosy jsou slintyhnusy. A ty teda nepatrej mezi nejspolehlivejsi.
Reakcia na: PvvS #5433:

AD1) pozri ja som len povedal, čo by bolo optimálne riešenie a to NP B952.
AD2) neviem o spoľahlivosti ktorých Irisbusov hovoríš. Naše košické irisbusy sú najmenej poruchové autobusy v Košiciach. Na poruche sa objavujú košické B952 no nechcem ti klamať fakt len veľmi málo. Takže so spoľahlivosťou na mna nechod.
L 2 : 605, 607
L 4 : 337, 423
L 7 : 421 + 422, 512, 517, 624 + 625

===================================

L 28 : 5244
Reakcia na: Irisb #5431:
NP B952E, to je skoro stejny nesmysl jako NP S706RTO . Strednepodlazni a vysokopodlazno vozy sou dneska prezitek . Ovsem co se spolehlivosti tyce, tak posledni serie slintyhnusu ( inovovany interier) je tak vyborna, ze videt tyto vozy je skoro zazrak. Starsi serie sice taky nepatri mezi nejspolehlivejsi, ale proti posledni dodavce je to dost rozdil. Inovovany citybus je idealni zakryt montazniho kanalu v dilnach.
Reakcia na: Irisb #5431:
na koľko % je B952-ka nízkopodlažná?
Reakcia na: TA #5430:
lenže tu ide o 12m busy. A tu je jednoznačne cena, kvalita, výkon na strane Karosa Irisbusu. Jedinou výhodou 12 m solaču je jeho nízkopodlažnosť. Keby dali DP zakázku na NP B952ku, dostali by v jednom autobuse všetko, čo si len vieš predstaviť - nízkopodlažnosť, výkon, kvalitu, pohodlie, servis "hned za rohom" (t.j. v Prešove) a taktiež výbornú cenu.
Reakcia na: Irisb #5429:
je pekné súhlasiť sám so sebou ?

ale prečo kupovať VP busy, kedˇ je možnosť kúpiť NP a za "dobrú" cenu?
Reakcia na: Irisb #5425:
súhlasím, podľa mojho skromného názoru je náš vozidlový park dostatočne moderný čo sa týka 15m busov (aj ked sú to budare, ale ta čert ich ber). Teraz by sa mal DP zamerať na nástup nových 12m (B732, novoplány, Ik415 toto by malo byť nahradené Irisbusmi, aj ked nie sú nizkopodlažné, v súčasnosti je to jeden z najlepších 12m busov) a 18m (ik435, B941 by sa mali nahradiť nejakým vhodným klbákom, najlepšie aj nízkopodlažným)
Reakcia na: Milan 337 #5427:
a načo nato reaguješ?
...ne ne Ja sa už "k tomu" nebudem TU vyjadrovať.... ALE ŽE BY RAKOVINA VYŽRALA TOHO, kto mi zneužíva nick. (bodka)
?
(dufam ze to bol moj posl. devious prisp
Reakcia na: Irisb #5425:
samozrejme by nemuseli byť na všetkých linkách. Ale mať busy a využívať ich len cez týždeň a potom kupovať dˇalšie busy a využívať ich len cez víkendy je trochu nezmysel.
Reakcia na: TA #5424:
noo nie je to síce zlá idea, ale napr. 15m bus je na víkendovú výpravu na niektoré linky priveľký. Jasný príklad je L20, L13, L14.
Reakcia na: Irisb #5422:
podľa mňa by bolo pekným ( a aj vhodným ) štandardom nahrádzať 12m busy 15m busami. ( Netvrdím, že to musí byť SU, ale iný tu momentálne nejazdí ? )
Reakcia na: Irisb #5422:
ou sorry, to s tou 5216 patrilo Tbusovi:D, sorač ešte raz

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.