Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 1018 #389:
Pokial som si v sobotu vsimol,tak 400 by mala byt zlta(neviem,ci uz nema dokonca reklamu na nejaku tlaciaren v KE-?MKV Press,alebo tak nejako?) a 401 je celomodra.
Nodes:

ani ja nie som štatista, viacmenej to mala byť otázka, či mám pravdu. Vnímam tie vozy len tak, ako som doma (a ak som doma), snažím sa nestratiť základný prehľad.
1018: No statista nie som, evidenciu si nevediem. Vdaka za doplnenie.
Reakcia na: Nodes #391:


a aj 407, nie? čiže dokopy 397,387,407 a už aj 401.
Reakcia na: Nodes #391:


a aj 407, nie? čiže dokopy 397,387,407 a
Reakcia na: Nodes #390:
..teda pokial sa nemylim.
Reakcia na: Isidor #388:
A 397, ze?
400+401 uz jazdia? Aký je náter? Ostal povodný a čaká na novú reklamu alebo červeno-krémový?
Ozaj, ako je to s SP,SP/R a VP na Koľajovej doprave? - ktoré vozy?
Ako tak čítam na konkurencii, tak 521 alebo 517 už došla do Košíc...
neviem ci ste si vsimli, ale 401 v sobotu jazdila solo, tzn. mame dalsie "obnovene" B-vozidlo (po 424 a 387)
Reakcia na: balky #377:

Vďaka za vyčerpávajúcu odpoveď, pochopil som ďalšie pojmy. 🙂 K tomu OZT, keď sa píše bez diakritiky, ľahko sa to zamení za OTZ (OTŽ), tak len preto.
Reakcia na: 1018 #385:
nevsimol som si
BM: Aj "s" motorickou stránkou autobusu... 🙂
OPRAVA .....To si isiel s jeho partakom.....
Reakcia na: Nodes #381:
To si isiel z jeho partakom, ten zase jazdi celkom dobre. A musim poznamenat, ze su uz 3 vodici na voze a nie 2 ako boli predtym.


Ayreon: Neviem, ale oni nikdy tak nejazdili. Som prekvapeny! Asi maju nieco z motorickou strankou autobusu. Pokusim sa zistit.

Add 1018 ho nema v laske kvoli transparentom. Na techniku jazdy som alergicky ja. Ale co sa tyka nasho experta 5241(5212) uz som si zvykol.
BM: Nie, nie je to on. (Aj ked myslim, ze aj s nim som uz isiel...) Tito dvaja su na 5237, hl. 1. z nich casto - kucerave dlhsie vlasy, fuzy. Teraz je 5237 casto na 13-ke, takze mam nervy dost casto... 😞 .1018 si moze zoznam oblubenych rozsirit o dvoch dalsich vodicov...
Ti dvaja skutocne tak podtacaju motor, ze keby to nebol Irisbus, uz davno pojde "do kytek" 😉
Reakcia na: BM #380:
Ked sa nemylim, v piatok popoludni som sa previezol v 5241. Jazda bola v pohode, skor som mal dojem, ze vodic vyuziva dynamiku motora.
Reakcia na: Ayreon #379:
Technika jazdy, ktoru su si opisal sa vztahuje len na jedneho vodica, ktoreho mame tak "vsetci radi" (najme 1018 ho prijam zboznuje) . Teraz ma 5241 , predtym 5212, 5203, 6293... . Asi mal uz voz na poruche a tak dostal 5237. Ide totiz iba o jedine indviduum v DP, ktore ma taku techniku jazdy.

Vid obrazok http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&typ=karb932&no=0&id=27302aeef1f021f3f0f2f521
Ja musim pokarhat vodica autobusu 5234, dnes vecer na l. 13, 20.53 od amfiteatra, smer Krasna. V autobuse bola uplna zima, vobec sa nekurilo. Mrzol som tam 20 min. Este teraz nanho nadavam...

A co su to za individua na 5237??? Ved 1 z nich preraduje tak, akoby mal pocit, ze ked nepreradi dalsiu rychlost do 2 s, autobus vybuchne. Potom, ked tak cosi pod 40 km/h zaradi 5-ku (je to Irisbus, takze to ako-tak zvlada), trosku sa rozbehne a potom necha brzdit motorom... 2. robi to iste, az na to brzdenie motorom. Aj tak vsak nie je o nic rychlejsi... Ved autobusu to podtacanie musi skodit.
Musim pochvalit vodica na L6, 410+411, s odchodom o 14:16 zo Zel.stanice, ze aj napriek casu odchodu vyckal na dobiehajucich. Celkovo otvoril dvere 4x, a to uz je co povedat! Este pripominam, ze ludia dobiehali od stanice, takze ich vodic nemal ako vidiet, resp. az v tesnej blizkosti od vozidla. Nabrali sme uz sice 3 min. meskanie, ale pocinanie vodica schvalujem.
Reakcia na: Sarko #375:
Poopravim Esicka,ze vymeny so samovratom su na TEZ (tatranske elektricky).V ostatnych staniciach su vacsinou vyhybky,ktore sa pri rezani poskodia-presnejsie ich prestavniky(su vsak aj take typy,ktore sa neposkodia,ako prestavnik s pruzinou,elektromotoricky prest.bez zavornika) a zavorniky.
Rucne prestavovane vymeny su zabezpecovane mechanickymi zamkami:
-vymenove
-odtlacne
-stojanove
-prenosne vymenove
Prve tri mozu byt jednoduche,alebo kontrolne.
Vymenova zamka kontroluje polohu jazyka vymeny prilahleho k opornici,alebo polohu hrotu prestavitelnej srdcovky na kolenovu,prip.kridlovu kolajnicu.
Odtlacna zamka kontroluje polohu odlahleho jazyka vymeny,alebo predpisanu polohu prestavitelnej srdcovky. To bol strucny vypis zo zelezn.predpisu.
A co je OZT?Je to oznamovacia a zabezpecovacia technika, a nie OTŽ,ako si sa mylne domnieval.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.