Jeden jediny zdvojeny spoj 20L+32 na spolocnom useku za cely den z dovodu prechodu intervalu, ako vysvetlil tbus. Povodne bol 15min nasled z NO>KNV az do 19.h, ale to sa stazovali trhanari na neskore ukoncenia.. preto bola zmena.
Ale v zasade pod vplyvom pripomienky aspon vidim priestor na skratenie 20L o 18:06 z Peresa len po NO a preklad bude krajsi..
20L je okružná linka, tam sa nedá posunúť spoj kvôli koordinácii smerom z KNV, a práve vtedy končí špička a mení sa interval, ťažko ju koordinovať oboma smermi... Pri koordinácii smerom do KNV by sa musel na linke 32 posunúť spoj buď skôr (po ňom by z myslavy o piatej poobede vznikla vyše hodinová diera), alebo neskôr (naopak pred tým spojom by vznikla hodinová diera), alebo by sa musel kvôli tomu pridať jeden spoj na konci špičky... a vyber si teraz
R7207 — #4711 ... hrozne by ma zaujímalo kto navrhol a schválil reklamu na zadnom okne, ktorá prekrýva displej s číslom linky. Ja chápem, že v rámci rozosievania absolútnej modernosti sa podnik všemožne snaží dezinformovať cestujúcich (nenamontované displeje, poruchy na displejoch, katastrofálna činnosť Oddelenia PR a marketingu), ale to tu fakt musíme trpieť až takéto diletantizmy? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Author
Ale v zasade pod vplyvom pripomienky aspon vidim priestor na skratenie 20L o 18:06 z Peresa len po NO a preklad bude krajsi..