ja som mal na mysli ten horší variant - bez zmeny intervalov ?
No ale ak by sa vyslali sóla a " rozpolili " intervaly, tak by to bolo lepšie než dnes. A neušetrilo by sa? Nie, ale ani by sa astronimicky nezvýšili náklady. Vychádzam z toho, že niekto tu na fóre raz spomínal, že náklady na vodiča sú minimálne v porovnaní s nákladmi na výpravu voza.
no uvital by som to ak by rozpojenim dvojiciek doslo k nahusteniu intervalu...teda nebudem cakat 20 min na dvojicku ale kazdych 10 min mi pojde solo..cestujuci sa aj tak rovnomerne rozdelia a skrati sa cas cakania na zastavke...len neviem cim by sa usetrilo... ? skor naopak
len také malé zamyslenie sa :
všetky B vozne sa prerábajú na A, aby jedného dňa DPMK všetky súpravy rozpojil a vyslal do ulíc všade sóla, však treba šetriť ? ?
ak by nemohla jazdit solo tak to u mna nie je GO...pocas SP, VP su uz vsetky B vozy usposobene do stavu solo prevadzky . Ako som spominal B-cka su uz len 2 a to 352 a 391. ?
Aplikovat na B vozne GO; znamena, ze zgeneralkujes napriklad T3 SUCS ev.c. 405, ale nezgeneralkujes ju aj na A (teda moze jazdit solo) ale na B (teda bude mat prvky B vozna, nebude moct jazdit solo)
takze podla mna bude DPMK uvazovat a zgeneralkuje ho aj ako A (moze jazdit Solo)
627-ku tahala 536....
414 jazdilo solo jeden vikend..vtedy sa po meste pohybovali vsetky 3 vozy a to 337, 361 a 414...stretavali sa na Juznej triede...odvtedy 414 solo nebola.
A o 12:45 prišla z Terasy do obratiska pri amfiku súprava 604+388+389 ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.