Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 110mat110 #83001:
Ja som isiel po SNP-cke ako s Variom, tak aj s KT8 a T6, no najviac hadzu prave Varia 😉
Reakcia na: S499.1023 #83000:
Rozbeh s dverami som este nezazil, ale dobrzdovanie s otvorenymi dverami je celkom bezne.

Terasa na KTcku trasie, hrka, hadze. Ale na variu je citit podstatny rozdiel medzi jazdou pred tym a potom. A vodici to patricne vyuzivaju. Plyn, brzda od semafora k semaforu...
Reakcia na: Solider #82997:
Variá nemajú blokovanie rozjazdu pri otvorených dverách? Rozjazd s otvorenými dverami mi skôr evokuje T4 v Arade alebo v Botosani. Maximálne to bolo vystupňované v Oradei, kde popri premávke ULF-ov a krásnom novom zvršku bolo vidieť vrakovité T4, ktoré pri vjazde do zastávky otvárali dvere už pri 30 km/h a keďže čeľuste nebrzdili, tak k definitívnemu zastaveniu boli vozidlá presviedčané "poklopkávaním" magnetkami.
Reakcia na: Dead #82998:
Sťažovať na dispečingu som sa prestal vtedy, keď mi tretí- či štvrtýkrát po sebe povedali, že povedia vodičovi, že šiel s nadbehom.

A oficiálna sťažnosť? Podám ju cez internet a musím ju potom do piatich dní potvrdiť vlastnoručným podpisom, autorizáciou alebo odoslaním z prístupového miesta s autentifikáciou, inak sa sťažnosť bez vybavenia odloží? To už hraničí so šikanou, jednoducho robia všetko preto, aby bolo sťažností minimum.

Balkánska firma, balkánske spôsoby.
Reakcia na: Solider #82997:
"odchod zo zastávky o tri minúty skôr"

Uz niekolkokrat som o tom pisal, stazoval sa na dispecingu, odchody zo zastavky o 1-2 min. skor su beznou vecou, aj dnes 15ka o celu minutu, ked mala odchod z jednej zastavky, odchadzala uz z dalsej!

V Japonsku odisiel vlak o 25 sekund skor a je z toho obrovsky skandal! Pritom tie vlaky tam tusich jazdia kazde 4 minuty, nie kazdych 20 ci 30 min.

Vlak odišiel o 25 sekúnd skôr. Japonská spoločnosť sa za to hlboko ospravedlnila

https://www.noviny.sk/zahranicie/335557-vlak-odisiel-o-25-sekund-skor-japonska-spolocnost-sa-za-to-hlboko-ospravedlnila

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=sWBUaIfhcQE

"Hovorca spoločnosti napriek tomu opísal incident ako skutočne neospravedlniteľný ❗, najmä preto, že niekoľko cestujúcich nestihlo nastúpiť a jedna žena sa dokonca sťažovala zamestnancovi stanice, ktorý to následne referoval vedeniu JR West."

"Ako riešenie zavedie JR West tréning, na ktorom "vyškolia" ❗ svoji zamestnancov, aby sa podobná situácia už neopakovala."
Reakcia na: rpopo #82992:
Mňa hlavne fascinuje tá technika jazdy štýlom: zatváranie dverí za jazdy, rozbeh forsážom na 64 km/h, potom padne na stoj tak plná brzda a magnety, opäť plná jazda a hneď plná brzda do zastávky, odchod zo zastávky o tri minúty skôr, a tak ďalej ?
Reakcia na: afeno #82995:
To akože s vekom lenivejú? By ma zaujímal mechanizmus takéhoto javu.
Reakcia na: 110mat110 #82993:
110mat110- Trať na SNP je tak úžasne urobená, že sa tam viac ako 40 ani ísť nedá, teda o nejakom zrychlení by som tam nehovoril.

marba- Možno má Vario na papieri veľa kW, ale na skutočnosti sa to nejak neprejavuje. Najstaršie sú už kvalitne lenivé hnoje.
Reakcia na: rpopo #82992:
Hej tu hnojarinu som si aj ja vsimol v podstate od kedy su tu nove Varia. Maju silne motory, silne brzdy. Tak si asi uzivaju ten zatah.
Reakcia na: rpopo #82992:
Jazdne doby sa nezmenili. Co sa zrychlilo, to sa dobehne na semaforoch. Je to krasne vidiet na SNP. Stojis na vjazde na semafore, stojis na zastavke, opat semafor, zastavka...

Detto Kuzmanyho. Su tam sice predzvesti, ide sa na jednu ranu cez semafory. To je fajn. Ale na zastavke cakas pol roka.

Taktiez na sturovej na predzvest kazdy kasle, cize z domu umenia po juznu triedu stojis na kazdom semafore
Reakcia na: Bmpeer #82991:
Jediné čo ja od výmeny vozového parku respektíve reko tratí cítim je to, že veľká časť električkárov jazdí ako s posledným hnojom, absolútne nikoho netrápi, že vzadu sa vezú cestujúci a nie kopa zemiakov. Prudké rozjazdy striedané prudkým brzdením s nulovou snahou jemného dobrzdenia a následným hádzaním cestujúcich. To ani rozladená súprava T3 nevedela tak brzdiť, ako to vedia niektorí na Variu. A nech mi nikto nehovorí, že sa to nedá, stále sa nájdu našťastie aj takí, ktorí vedia jazdiť.

Či sa zmenili jazdné doby odsledované nemám ale pripadá mi to plynulejšie než predtým.
Reakcia na: Riks #82990:
Keď som sa minule v KE viezol brikou, pocítil som pomerne zásadný rozdiel v štýle a rýchlosti jazdy oproti dobám pred rekonštrukciou..
Reakcia na: PtrOlsn #82984:
A už sa niekde zrýchlila? Všade sa chodí rovnako.
Reakcia na: myslavcan #82988:
Ale môže sa to zmeniť lebo čo ak v komunálnych volbách vyhraje niekto iný (ako napr. v županských voľbách)
Reakcia na: Rudyke902 #82986:
Pán zastupujúci richtár povedali, že Košičania by si mali na pár rokov od rekonštrukcií tratí oddýchnuť. Takže v najbližšom čase sa nič nechystá. Aj keď blížia sa voľby takže sa možno nájde niekto, kto to sľúbi.
Reakcia na: Rudyke902 #82986:
To vario potom to niečo odtrhnute ťahalo po tratí, nejaký kus železa lebo to krásne hrkotalo....
Tak primátor p Raši už nieje v KE , má iný flek,, plánované rekonštrukcie trati (MET 1.2 , MEU atd) su niektoré ukončené, na posledných sa pracuje,, pýtam sa, aká je ďalšia perspektíva na ďalšie financie pre dalšie projekty v našej MHD ? (investície do TD, alebo dalšie "reko" trati, či kúpa vozov) ?? Neviem o tom žeby sa niečo legálne plánovalo, či vyhlasovali sa nejaké nové projekty v najbližšom čase..., preto ma zaujíma ako to dopadne s tou "najhoršou a najstaršou panelovou tratou" na jazere?? Nieje týždeň čo si na tej trati poškodí podvozok nejaká električka, tento týždeň som osobne v dvoch "variach" zažil počas jazdy vďaka "vlnovkovej" trati , doslova silný náraz v prednej časti o trat, v jednom pripade došlo aj k nejakemu odlomeniu niečoho, aj ked voz pokačoval dalej, ale "ťahal" to po trati,, (tušim voz 806),,, a to pritom už som si všimol že vozy tam jazdia zniženou rýchlosťou - sa ani nečudujem pri tom stave trate,,, teraz po väčšom daždi je vidiet kde je trať doslova "padnutá". kde ju voda podmýva, kde ju zalieva,,,samotné koľaje su zjazdené riadne, atd,, myslím si že ak sa do 2 rokoch s "jazerom" neurobí nič, bude ta trať suca na odstavenie z technického hladiska,,,,? je to smutne že pri toľkých "balíkoch" z financiami z EU pre DPMK sa na jazero nemyslelo, tam by sa "zatrávnená trať hodila ako soľ a rekonštruovali sa aj "novšie" trate,,,, no ako sa dalo čakať - dalšie peniaze a projekty su v nedohladne,,,minimálne do volieb,, a po nich sa uvidi o rok o dva,,len aby skôr tá trať nepovedala svoje "stop"......
Čo sa stalo s T6tkami že zrazu z ničoho nič ich jazdí namiesto štyroch súprav jazdí jedna a to na inej linke ❓
Neviete niekto, či sa bude trať na Štúrovej aj patrične klopiť v zákrutách? Lebo keď nie, tak sa tam nebude môcť veľmi zrýchliť električková doprava.
Reakcia na: Matejo #82982:
Pricinou, preco spodne riadky nezobrazuju, nemusi byt len software. Moze ist aj o poruchu samotnej tabule ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.