Vyskúšal som dnes naše zmodernizované trate....je vidno, že podložie je pevnejšie, električka ide veľmi pevne a ticho....horšie je to s preferenciou električky....zatiaľ som nezbadal, či je vôbec nejaká preferencia nastavená. Dúfam, že sa to ešte spraví....že to nie je len na oklamanie EÚ a EK.
No áno, ide jednoznačne o nedodržanie fyzikálnych zákonitostí...resp.stavebných postupov, keďže vrchná vrstva asfaltobetónu nemá dostatočný podklad, preto to praská....ešte som nevidel, žeby v Švajci alebo Nemecku okolo koľajníc takto praskal asfalt.
Chystá sa ešte niečo , nejaká akcia k ukončeniu pravidelnej prevádzky T3 ? Niečo ako "dnes naposledy", s decentnou kytičkou na čele, vnútri vozu malá fotogaléria z historie T3 v KE, napríklad po jednom voze na pravidelné poradia všetkých /niektorých?/ liniek ...? Kedy bude? Kolko T3 je ešte prevádzkyschopných ?
Všade sa tu omieľa (ne)modernizácia tratí. Nejako sa však pozabudlo na to, že sa mala robiť aj modernizácia dispečingu cez tieto projekty. Stalo sa tak alebo sa to potichu presunulo/zakopalo do hlbokého hrobu ?
Veď predsa hovorkyňa Dúhy sa vyjadrila, že drobné praskliny asfaltu v miestach, kde nie je koľajnica obložená, sú v súlade s projektom. Takže stačí len otvoriť dokumentáciu a spočítať, či dodržali počet prasklín, ako káže projekt.
Neverím... ? To budú tie Nemtudomy, že?
No... Škoda skoro pol milióna a podmienka? Úspech je už to, že vôbec padol nejaký trest, ale tak chcel by som vidieť, ako by odsúdili iných zlodejov, ktorí by spôsobili takú škodu... Na každú sviňu voda vrie, akurát tu bula iba trošku vlažná, chcelo by to zohriať a nahádzať tam všetky zvyšné.
Ale to spadá pod MET, takže tá zastávka bude. Teda dúfam. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Bjorn
Týmto zdravím aj všetkých ostatných trollov, prosím zoberte si toho naspäť do diskusií na SME.