Chodi snad trolej kazdych 15 minut ? alebo 10 s 36? nie tak nechapem preco zas beru jazeru 2 spoje do hodiny mimo spicky. Vazne som z toho chory... (sorry to si len vylievom svoje srdce ale nedalo mi)
Inak ten co robil nove CP by si zasluzil minimalne metal od RR za statocnost 3 a 7 nemaju 10-minutovy interval (od seba samozrejme) a po 21h idu len 2x za hodinu dakujem pekne za take cestovanie ze budem na namesti vecer stat 15 minut. opet raz sa viac ludi rozhodne pre auto
Amfik je v super stave. Vyhybky su takmer nepocutelne a kedze sa na zastavky jazdi pomaly tak to ani nehadze. Problem je obluk na CSA. Tam je odflaknute spajanie a trha to. Dokonca je dost velky rozdiel medzi vyhybkami na amfiku a na Spolocaku. Tie na spolcenskom pavilone ktore boli dodavane ako posledne a narychlo montovane su omnoho hlucnejsie a viac trhaju vozom ako tie na Amfiku a na Bozenky x CSA
No neviem, nevidim teda do zakulisia, ale ako prevziat taketo krive kolajnice a spokojne ich pouzit je proti zdravemu rozumu, minimalne z Eurovie by som cakal, ze sa ozvu dodavatelovi ci tomu, kto tie kolajnice objednaval, jedine zeby nniekto hore povedal, ze bud sa namontuje alebo budu pokuty a omeskanie. Ako to vyzera na amfiku, je tam stav lepsi?
lenze na takmer celej bardejovskej sa nepodbijalo ale kolajnice kladli na beton uz hotove cize ich takto uz vo finalnom stave dorucili, eurovia to uz len pozvarala a bolo za to su zodpovedni ti ktori tie kolajnice tam dodali..co s tym mala uz potom eurovia robit?podbijackou by na betone vela toho nenamutili.. a vacsina usekov kolaji vramci IKD sa podbijali a aj napriek tomu aky je vysledok..
Keďže v Košiciach sa tie trasy menili jedna radosť a stále platilo niečo iné, tak sa upustilo od tých schém. Síce neviem koľko stojí taká jedna sranda, ale určite boli tie peniaze veľmi efektívne využité, keď jeden mesiac sme lepili tie schémy a na ďalší ich prelepovali novými...
Myslím si však, že výluková mapa v tých vozoch by mala byť. Ale v obyčajnej nejakej papierovej verzii, aby bola tá výmena jednoduchšia.
skus sa pozriet na foto zabery usekov co robila eurovia vramci MEU ci zo 100, 50 alebo 200m vzdialenosti, nemyslim ze najdes niekde taketo krivule.. pred podbijanim by som sa takymto fotkam necudoval, no toto je uz finalny stav! ?
Akože pri fotení na vzdialenosť 100m sa vôbec nečudujem, že sa Vám to javí krivé. Fotka veľmi skresľuje....nemyslím, že toto je nejaký obrovský problém tejto celej rekonštrukcie.
Žiaľ, skoro všetky ďalšie uzávierky po tej boli "last minute" výluky, ale za to netreba ďakovať DPMK, DPMK sa snažilo ako sa len dalo, ale tomu, že mesto a stavbári last minute informovali o zmenách v uzávierkach ulíc a podobne... ?
No tak ak nikdy s ničim nieje problém a všetko (čo sa stane) vlastne je v poriadku a je to objasnené - zaujímalo by ma prečo ani po mesiacoch nieje nahratá rovnaká databáza a vložený rovnaký text u vozov s EMtest displejmi a vozmi s BUsečkami? Prečo "na busečkách" sa neukazuje čas, datum, deň (+ aj v anglickom jazyku), ako je to u vozoch vybavenýcch EM test tabuľami? A teraz sa to netýka len ED, ale aj AD (nove SOR) ?? To je neriešitelný problém, aby sa udaje a rovnaký text ukazoval v každom voze v JEDNOTNEJ A TEJ ISTEJ verzii ??
A k operatívnosti DP ešte jeden postreh - ak sa odstavila stanica (pri začati MET), a jazdili linky 6 a 9 tak ako posledný týždeň, upravenou trasou cez terasu - vo vozoch v interiéri sa prelepili všetky aktuálne mapky podľa skutočneho stavu (upravila sa aj schéma) No po začati MEU a dalšiom obmedzeni ED (odstaveni ED na terase), sa už dalšie mapky s aktuálnou schémou ED neprelepovali a celý rok jazdili všetky KTčka v interiéri s NEAKTUALNOU schémou trati ED (na ktorej bola len výluka ED na stanici + Kuzmányho) ... Asi nebol dostatočný čas ani na to .. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Yogi616