vloženie vianočneho pozdravu zaberie presne rovnaky čas ako vloženie textu nenastupujte, pricom oba texty su v databaze aj v tabuliach nahrate uz niekolko rokov nastalo, ziadny extra cas na "glupociny" teda potrebny nebol...
pondelkovy problem tu bol uz niekolkokrat objasneny, ale vidim ze niektorim nevysvetlis, stale budu dookola to svoje, vid Jaroslaw, dalsi do partie ?
Je iné pripraviť a odprezenetovať vopred plánovanú zmenu, na prípravu ktorej máš týždne či dokonca mesiace a iné zase odviesť rovnakú robotu, keď máš na ňu dni alebo dokonca hodiny.
Situácií, kedy ani DPMK v piatok nevedel, aké linkové vedenie bude platiť v pondelok (nieto obehy vozidiel a CP pre cestujúcich), bolo počas slávnej rekonštrukcie tratí dosť.
Z toho, čo som počul, aj zmena od 14.12. musela byť pripravená narýchlo a to sa ešte do poslednej chvíle menil zoznam tratí, po ktorých sa bude jazdiť a po ktorých nie.
Presne o tej "operativnosti v našom DP" som minule napísal koment .... ?
Hlavne že stačili "včas vložiť" do databázy palubákov "oznam" že nám "DP želá veselé vianoce ... " na displejoch na konečných zastávkach,,, a nezabudli ani na snehovu vločku ? ? tak sa nestažujme ..
ZAPAMäTAJTE SI všetci (košický tiger a 78632)
Ak by mali tí čo sú v DPMK v krvi záujem robiť pre podnik a cestujúcu verejnosť tak by už DÁVNO boli CP na internete a dávno v pondelok 14.12 ráno už o 04:00 na prvý výjazd na displeji správne trasovanie liniek keď začali chodiť cez Terasu električky. Lenže tam vo vedení sú stále a stále slová: nedá sa to, nemáme licenciu alebo je niekto na dovolenke. HANBA!!!
V Prahe už 14.decembra sú CP na vianoce s OZNAMOM a na nový rok. A PRAHA je mesto čo Košice so svojími pár linkami sa môže schovať!
Rozumiete čo som chcel napísať? Ďakujem, Jaro.
Keďže sa pýtam v súvislosti s tým, že sa to píše na internete... Kde nebol problém napísať trasy liniek, tak mi asi nie je dosť dobre jasné, prečo cestovné poriadky ešte nie sú na oficiálnych stránkach podniku...
To sa má teraz každý vybrať vonku a opísať si to? Čo v prípade, že nie som v Košiciach a rád by som vedel ako to bude jazdiť? Čo je obzvlášť aktuálne v košických pomeroch, kde niektoré medzimestské spoje jazdia častejšie ako električky.
DPMK a sprostredkovane aj oba košické denníky informujú, že "u všetkých električkových liniek dochádza k zmene cestovného poriadku". Moja otázka znie - kde sakra tie cestovné poriadky sú?
Tram-trainy budú podľa toho,
či zostanú tí istí kompetentní: „So zavedením tohto druhu dopravy v Košiciach sa napriek proklamáciám kompetentných už zrejme nepočíta.“
Keby kompetentní až tak proklamovali zaviesť tram-trainy, určite by o ich výhodnosti bola aspoň zmienka v Stratégii dopravy, ktorá bola nedávno spracovaná a ktorá usmerňuje dopravu výhľadovo do roku 2040. Usudzujem podľa toho, že na vychválenie tram-trainov nebola na spracovateľa Smerovaná politická objednávka tak, ako napr. na chválenie elektrických autobusov – citujem jeden z cieľov záverečnej správy Stratégie: „6.8 Smerovanie k mestskej doprave priateľskej k životnému prostrediu
Podpora električkovej prevádzky, použitie elektrických autobusov v závislosti na vývoji technológií, zavedenie nového systému elektrických autobusov / duobusov / hybridných autobusov na hlavných tratiach po roku 2030....“ http://www.kosice.sk/docuStore...
Táto Stratégia má ďaleko od reflektovania reality dopravnej infraštruktúry (existujúce trolejové vedenie a teraz už aj koľaje umožňujúce duálnu prevádzku). Jej znenie vypovedá o tom, že bola vypracovaná na politickú objednávku súčasnej vládnucej garnitúry v meste s cieľom, aby sa naoko odborne zdôvodnili doterajšie megalomanské dopravné stavby a zakonzervoval meganákup električiek, autobusov a elektrobusov od spriatelených výrobcov. Nezdôvodnené odporúčanie umieráčika pre trolejbusy a ignorovanie príležitosti zaviesť na koľajových tratiach duálnu prevádzku s tram-trainami tento predpoklad len umocňuje. Myslím, že vyše milión eur zaplatených za takúto odborne sa tváriacu ale politicky objednanú štúdiu bolo ich vyhodením. Od súčasnej košickej vládnucej garnitúry v pozadí spriahnutej s dodávateľmi (Dúha - rekonštrukcie, SOR - dopravné prostriedky) už nemôžeme očakávať prispôsobovanie dopravy potrebám verejnosti a doby (kombinácia požiadaviek účelu, atraktvity, modernosti, ekológie...).
mínus Reagovať | 194 Karol Labaš
17.12.2015 12:00 | Oznám správcovi | Odkaz
Aha tak... Beriem späť.
Asi preto to vyjadrenie výhovorkyne o tom, že sa nemenila trasa trolejbusovej stopy. Čiže skúšobná jazda asi potrebná nebola. Potom je otázkou to, prečo ten trolejbus potom do ulíc šiel.
Vôbec nechápem prečo sa to pýtaš. Kolaudačné rozhodnutie na MEU a teda aj na toto kríženie bolo vydané pred týždňom, 5 dní pred skúškou trolejbusu. Vtedy žiadna skúška nebola a teda sa ani nemusel vracať do garáže...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tbus
pondelkovy problem tu bol uz niekolkokrat objasneny, ale vidim ze niektorim nevysvetlis, stale budu dookola to svoje, vid Jaroslaw, dalsi do partie ?