Ja som síce za hromadné zavedenie dopytu naraz, ale viem si predstaviť aj situáciu, kedy by sa to robilo postupne. To by však museli byť VŠETKY vozy jednotne označnené informáciou o spôsobe otvárenia dverí. Napríklad by sa ku každým dverám zvonku i zvnútra umiestnila nejaká prehľadná, výrazná, farebná nálepka s nápisom "DVERE OTVÁRA CESTUJÚCI TLAČIDLOM" alebo na vozoch bez dopytu s nápisom "DVERE OTVÁRA VODIČ" (alebo nejako podobne).
--
All: Tak som bol dnes po cca mesiaci znova v Košiciach. Nastúpil som do jedného z tých vašich trolejbusov (1015) - vozidlo ktovieako rýchlo nešlo, vydávalo to ten typický košický chrapľavý zvuk, na sedenie boli všetky miesta obsadené a rovnomerne boli zaplnené aj priestory na státie, vo vozidle sa vzášal zvláštny pach... a v tom mi zrak padol na certifikát kvality ISO neviemkoľko, informácia o ktorom bola (ako to v KE už býva) surovo nalepená na okne. No jó... ? ☺
Ale úprimne ma potešilo, že Albatros 359 sa teší pevnému zdraviu a preháňa sa na rovinatej L2.
Napokon ma ešte rozveselil pohľad na toho nešťastného vodiča, ako mu na tom svetri, či čo to mal nasebe visí tá farebná "psia známka", no skrátka super...
hmmm... este k tomu dopytu, lebo som tu dlhsie nebol. Overil som si, ze tlacidlo dopytu na TrM-kach zneuzite nebolo, otvaranie prednych dveri je pomocou tlacidla umiestneneho na lavom ovladacom paneli vedla vodica.
Nemyslim si (vlastne skusenosti), ze by Slovaci boli nedostatocne vyzretym narodom pre pouzivanie dopytu. Uz len preto, ze v Blave a aj Nitre sa pouziva a aj pretro, lebo vsetci dobre vieme, ze nase tbusy ho spociatku bez pardonu pouzivali a bez problemov po case to frcalo. Okrem toho, ja pouzivam vyhradne dopyt na brikach T6 (bohuzial doteraz za vyse roka len 2x) a vobec to nie je problem. Nerobme zo seba idiotov, ak sa to je schopny naucit "blby blaznivy Talian", tak to zvladne aj "blby gaadzo Slovak". Ani v jednom ceskom meste sa dopyt nespustil na vsetkych vozidlach naraz a frci to. Takze ak vozidla budu dostatocne oznacene, bude tomu predchadzat masivnesjia kampan a vsetko sa spusti k urcitemu datumu, NEMA PROBLEMA.
este k tomu clanku v Dopravnom magazine; aj moje meno je tam uvedene ako spolupraca ? Clanok bol vytvoreny medzi sviatkami, az na niekolko fotiek su vsetky z tohto obdobia.
Takže pred malou chvíľou som vyskúšal dopytové tlačidlo na novej svetelnej križovatke Toryská-Uherova-Slobody. Tlačidlo som stlačil krátko po tom, ako sa pustila zelená v smere od KVP a zelená pre chodcov naskočila až po 45 sekundách a to sme už dávno asi 5 chodci boli na druhej strane.. Na Hodonínskej, v smere do mesta pribudol nový prístrešok JCDecaux, ktorý je ako prvý na dosť strmej šikmine, tak to pôsobí dosť zvláštnym dojmom.
Pri budúcom Kauflande robia, a cez víkend tiež robili, dopravné značenie. Až dnes som si však všimol, že pri DATASE pri vjazde na parkovisko je A-zastávka, už tam namaľovali aj žlté BUS. Oni to myslia fakt vážne. ?
Už mi bolo vysvetlené, že trať KE - PO aj bez zdvojkoľajnenia úseku KY - PO dokáže zvládnuť 20 min. interval. A mne kratší ani netreba.
Čo sa týka navrhovaných vozidiel, vieš ako sú na tom moje vedomosti zo železničnej techniky Keď nepôjdeš cez WAP, ale klasicky, skús hodiť na navrhované vozidielka link, nech to vidím.
Vladimir,esicko:Nic netreba zdvojkolajnovat.Treba len zreleovat,resp.skremikovat a zapojit do dialkoveho riadenia a rozhodne treba nove vozidla,lebo na stare "pantaky" EM488.0 uz tazko niekoho nalakas.Co takto "esusy" 471 CD?
20 minutovy interval Kosice - Presov je z technicko-prevadzkoveho hladiska uplne realny. S Tvojimi dalsimi uvahami a nazormi mozno len suhlasit. Ono, ako poznam nadriadenych, donedavna spolocnych, lebo ja som ZSR, tak im by sa isto pacili financne efekty integrovanej dopravy medzi ZSSK, DPMP a DPMK, ale nie som si isty, ci by sa s takou vervou hrnuli aj do toho zahustovania spojov... V utorok sa o tom mozme pozhovarat osobne, budem, ako hovoria Poliaci "okrasa peronowa".
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladimír
--
All: Tak som bol dnes po cca mesiaci znova v Košiciach. Nastúpil som do jedného z tých vašich trolejbusov (1015) - vozidlo ktovieako rýchlo nešlo, vydávalo to ten typický košický chrapľavý zvuk, na sedenie boli všetky miesta obsadené a rovnomerne boli zaplnené aj priestory na státie, vo vozidle sa vzášal zvláštny pach... a v tom mi zrak padol na certifikát kvality ISO neviemkoľko, informácia o ktorom bola (ako to v KE už býva) surovo nalepená na okne. No jó... ? ☺
Ale úprimne ma potešilo, že Albatros 359 sa teší pevnému zdraviu a preháňa sa na rovinatej L2.
Napokon ma ešte rozveselil pohľad na toho nešťastného vodiča, ako mu na tom svetri, či čo to mal nasebe visí tá farebná "psia známka", no skrátka super...