Furcan:Ten vozik je zvaraci agregat znamy pod nazvom Triodyn.Trolejbusy su u fy.Elektroline za ucelom dalsieho predaja a nie nejakeho saskovania po Prahe.Vonku boli asi 2x na ziadost fandov MHD a vdaka tomu,ze sef firmy ing.Zrzavy je tiez fandom.Suvislost s 80 m symbolickej trate vo voz.Stresovice to nema ziadnu.
Vonku vychadzaju minimalne. Dokonca aj posun po areale Elektroline v Kobylisich je velmi zriedkavy. Proste tam stoja.
BTW, co si mal zo slovenciny? Take priserne chyby, ako pises ty (vatsych, ekzistuje, vyndu) som nevidel ani u tych najtupejsich studentov SOU elektrotechnickeho.
Trolejbusy patria firme ELEKTROLINE sydliacej v Prahe.
14tr. chodia pomocou podobních vozikov 2x vätšych ako maju v Hradci, ibaže tieto su napojene priamo na zberače. Malo kedy vychadzaju von ale že vraj chodia.
Trolejbusova trať je v múzeu vo vozovni Střešovice.
Tak o tom neviem. Viem, že pár metrov drátu je v střešovickej vozovni v múzeu MHD, ale inak dosť. O tom prechodnom pobyte pár trolejbusov 14 Tr v Prahe som vedel, ale neviem o tom, aby mali možnosť jazdiť niekde v areáli firmy, nieto ešte vychádzať kamsi do ulíc. Osobne o tom dosť pochybujem, ale ak sa mýlim, rád sa nechám poučiť.
tak som dnes na Lingove "nááhodou" natrafil na RA6ku... nemohol som odolať a zviezol sa bez problémov, ukazovania mesačníka a aj pripomienok, stojac v priestore predných dverí "až" na Sečovskú... :o)
Všimli ste si včera 359 na L7? Hlásila zastávky... ?
Plný súhlas. Zavedením zastavovania L53 pri Termostave a pri Leteckej akadémii Košice (odhliadnuc od spojov RA a divotvornej pochybnej L60) prišli o posledný expres.
Re #3252 Dopravák: S nejedným vodičom som kamarát, nič proti tejto skupine obyvateľstva nemám, ale za takéto maniere by som strhával prémie a pri recidíve prepúšťal. Linky RA sú riadne verejné linky pre všetkých cestujúcich a všetky zastávky na ktorých zastavujú sú určené na výstup a nástup cestujúcich. To isté platí o L60, ktorú som v pravom slova zmysle (označenú ako L60) ešte nikdy v KE nevidel.
Možno si sa stretol len s nejakým divným vodičom. Spoje RA sa dajú použiť aj v smere od USS, napr. na RA5 je možné nastúpiť na Hanojskej a odviesť sa napr. na Madridskú, prečo nie? Ak má vodič pripomienky, treba sa ohradiť a ak to nepomôže, treba to riešiť formou sťažnosti na konkrétneho vodiča.
Neviem, ako to presne popísať, aby ste ma rozumeli, ale Diggi to tu už písal "Iné je to na zastávkach, nevidím v tom problém nastúpiť napr. na Denešovej a ísť ku Kláštoru, ľudia to takto robia bežne za predpokladu, že sa dostanú do autobusu."
To som presne myslel, že sa dá cestovať v rámci vnútra sídliska a to len zo smeru od USS (pretože otvára všetky dvere a dá sa dostať cez zadné dvere - keď vodič nevidí). Ináč vodiči nemajú radi a nepúštajú bežných cestujúcich do vozov - stále hovorím o smere od USS. Bol som svedkom, keď vodič vyhadzoval "naskakujúcich" (smer od USS), že to je vyhradená preprava.
Samozrejme, že keď nastúpim prednými dverami (v smere do USS) tak ma zvezie, ale pustiť von, to ma nepustí, až v USSteele. No pustí (to som prehnal), ale určite s pripomienkami.
A to je chyba. Na 53 sa nemalo zaviest zastavovanie na LA a Termostave. Uz to nie je ten expresny spoj co to bol. Je to vec ktoru budem DP vycitat este dost dlho
?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladimír
Re #3252 Dopravák: S nejedným vodičom som kamarát, nič proti tejto skupine obyvateľstva nemám, ale za takéto maniere by som strhával prémie a pri recidíve prepúšťal. Linky RA sú riadne verejné linky pre všetkých cestujúcich a všetky zastávky na ktorých zastavujú sú určené na výstup a nástup cestujúcich. To isté platí o L60, ktorú som v pravom slova zmysle (označenú ako L60) ešte nikdy v KE nevidel.