Aj podľa mňa je súčasná trasa lepšia a plynulejšia. Prehodnotil by som to najskôr až pro plánovanom vybavení križovatky amfiteátra ďalšími semaformi. (Z môjho pohľadu ide o zbytočnosť, ale už keď sa to robí...)
Mna by celkom ten dovod zaujimal, beriem, ze v spicke moze byt problem odbocit k zastavke Amfiteater, osobne skor povazujem za problematickejsie odbocenie z Letnej na Zimnu. Ale inak je to skor zachadzka, v spicke dany smer vyziera ludi, ktori by pouzili 55. Bohuzial pri reko sa zdruzena zastavka urobila pri Druzbe, musim zatlieskat takemu projektu.
Hlavna vyhoda je zrychlenie a vacsia bezpecnost kvoli castym zapcham na Letnej ulici a velmi nebezpecnemu odboceniu z Letnej na Festivalove namestie. Druhou stranou to len dokoncili symetricky.
Čiže je to vlastne zbytočné, keďže to podľa vašich názorov úplne neprispieva k ničomu. Nebolo by múdrejšie posilniť električkovú linku ako nosnú a možno ostatné autobusové ako ďalej podporovať takto veľkú zachádzku? Teraz som si pozeral, že v Košiciach električky nejazdia každých 5 minút, ale každých 15. To je asi dôvod prečo je to tam tak zvláštne urobené. Pritom by sa dalo s častejšími intervalmi obslúžiť omnoho viac a lepšie. Možno aj so zredukovaním liniek na 1 na každé 2 konečné. Tie linky R tiež veľmi nechápem. Prečo nejde 1 s dobrými prestupmi niekde z centra, ale je ich milión a jazdia, niektoré raz za deň. Ak by bola jedna alebo dve a jazdili by ako na perifériu každých 15 minút v previazaní, určite by to uľahčilo život ľuďom a nemusela by sa z takej Šace ťahať priama linka do mesta. Stačil by komfortný prestup na električku.
Elektricka jazdi cely tyzden, plus tadial jazdia este posilove linky 55 z KVP a 18 od nemocnice pocas spiciek prac. dni. Bohuzial to evidentne nestaci a tak si ludia z KVP robia vyhliadkovu jazdu.
Zachádzka sa zaviedla v r. 2016 pri rekonštrukcii trate na Boženy Němcovej. Po otvorení trate sa ale nechala z dôvodu celotýždennej obsluhy Watsonovej ulice (blokov v okolí zastávky Obchodná akadémia).
Nie som Košičan, len si prezerám mapu zo zvedavosti a nedá mi: prečo nejde 19tka priamo na Amfiteáter keď je tá Botanická Záhrada obsluhovaná električkou? Zaujíma ma to, pretože v Bratislave takto nie je ani jeden úsek, kde by sa nosná autobusová linka stáčala, aby obsluhovala miesto, kde jazdí električka každých 5 minút. Je tam nejaký vysoký dopyt v tej lokalite? Prečo sa neposilní električka č. 7? Obe linky vychádzajú z rovnakej lokality Nad Jazerom. Čo v tom je?
Thank you for your answers!
I need the font because I really want a tram routesign-table from Kosice.
DPMK didn't respond to my email when I texted them saying I'd like to ask for some routesigns. So I decided to take a graphic of the R1 table and have it made at the printer. I haven't found the font yet.
Thank you again!
I'm making an Tram-modell.
Can you help me find the right paint? (New DPMK design)
I need the RAL codes for yellow and blue.
What font is used in the company logo? (this logo)
Thank you in advance for your help!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Qwertzuiop