Reakcia na: Dispecer #81493:
Operacny program "Zavedenie ekologickej stacickej dopravy" pre cestujucich, ktori sa svojho spoja dockaju bude poskytnuta klimatizacia a wifi pripojenie na komfortnejsie vyuzitie casu straveneho v kolonach, a autobusy so systemom start*-stop, pocas statia v zapchach nebudu produkovat emisie. Taktiez sa zvysi podiel nevypravenych spojov, ktore su priaznive na zivotne prostredie, pretoze nedochadza k opotrebeniu autobusov, a spalovaniu pohonnych latok, 114% eko
mi.v
Slučky č. 1 a 2 sú zahrievacie kolo na pochopenie spôsobu zjednodušovania v nákrese.
Slučka č. 3 (protismerná, hlavne v Prahe) je to isté, čo slučka č. 2. Ako písali ostatní, nemá oproti nej žiadny prínos, má skôr nevýhody. Praktickejšie je postaviť č. 2.
Bjorn písal o vyústení slučky B. Němcovej na obe koľaje (nákres č. 4 ale hlavne č. 5), ktoré predstavujú zvláštne vedenie koľají, ktoré je podľa mňa v prevádzke nepotrebné. To by bolo na jazdu v protismere? Ale na rozdiel od železníc, v električkovej prevádzke sa po nesprávnej koľaji (to je železničiarsky termín) nejazdí.
Keď sa slučka obratiska prekreslí, jej pochopenie sa zjednoduší