Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Koľko stoja tie audio reklamy? Na stránke DPMK ich cenník nevidím.
Reakcia na: Bjorn #81419:
Zacina 1.6 a skonci sa ked budu prazdniny a okresaju cp este viac
Reakcia na: tbus #81418:
To by ma zaujímalo, čo je to za obdobie "predprázdniny", kedy začína a podobne.
Reakcia na: 110mat110 #81416:
nie nie, to su "predprazdninove" CP ? nemyl si to ?
Reakcia na: 110mat110 #81416:
dali "Jaroslawa" do vedenia dpmk
Na SOSA miesto reklamy oznam o prazdninovych CP od 1.6. Konecne niekto pouziva rozum
Reakcia na: Iv #81414:
Mne sa páči, keď príde električka na zastávku Námestie osloboditeľov a zahlási: "Nasledujúca zastávka: Fajne potraviny." To akosi nedomysleli. ?
Reakcia na: Deluxe700 #81413:
Na magistráte tiež beží nejaká na výstavu v galerke...najlepšie je to v električke, už sa pohne z MMK a až vtedy sa ozve, na tejto zastávke vystúpte 😃
Nechcem kritizovať, ale je normálne "nasačkovať" toľko tých istých reklám na pomaly každú dôležitú zastávku? Konkrétne sa jedná o reklamu, ktorá oznamuje Optima challenge. Dnes som išiel 71 od Domu umenia po Zupkovu a táto reklama išla na snáď piatich zastávkach ?. Hlavne ma zabilo to, že táto reklama išla na Mieri a následne aj pri Tescu, Džungľa. A to že väčšinou ju ani nestihlo dokončiť... Avšak najlepšie na tom všetkom je, že inú reklamu v celých Košiciach ani nepočuť. Všade len Optima challenge... ? Celkom na zamyslenie.
Linka 17 cislo 4724 nebola zapnuta klimatizacia. Katastrofa horucava
DPMK bojuje proti stresu (z nevypravených služieb):

"Podľa Lindy sa každému, kto vezme do rúk farbičky a nechá na oknách električky svoj vlastný umelecký odkaz, stres vyhne veľkým oblúkom," vysvetlila Karaffová.

https://kosice.korzar.sme.sk/c/20544537/kosicania-si-v-elektricke-uziju-viacere-predstavenia.html
Jaroslaw: minuli sa tabletky? ?

Bjorn: kompenzácie si vtedy nevydupal sám ľud? Nepapuľuješ, nemáš.
DPMK? Nie ale R P M K = Reklamný podnik mesta Košice!
Reakcia na: veteran #81406:
Nepíše sa nič o kompenzáciách pre cestujúcich. Kde je dočasné predĺženie platnosti lístkov? Zlacnenie predplatených lístkov sa nekoná? Všade v civilizovanom svete by to bolo úplne automatické.
Reakcia na: reparil #81396:
Super, googliť vieš, už len sa naučiť základný fakt, že "slovenské firmy" postavia len to, čo projektant nakreslí do projektu (vrátane technológie). A projektant to tam kreslí na základe zadania od objednávateľa.
Reakcia na: Solider #81397:
S ponúkaným "komfortom".

Reči o tom, že električky sa nekupujú ako rožky v obchode sú mimo misu. Keď sa parametre súťaže nastavia tak "šikovne", ako ich nastavili miestni Varioideológovia, tak zázraky čakať netreba. Jeden kus mohol byť pokojne drahší ešte o 300-tisíc € a aj tak by vyhrával. Od začiatku bolo zrejmé, čo chce DPMK kúpiť.
Reakcia na: Solider #81400:
Električky nie sú rohlíky, ale cena za košické varia je dosť premrštená "k spokojnosti oboch strán".

"POKIAL BUDEME SCHOPNÍ PRE ZÁKAZNÍKA VYTVORIŤ 'ZAUJÍMAVÉ PROSTREDIE' , ZÁKAZNÍK SA NEBUDE BRÁNIŤ VYŠŠEJ CENE, BA SÁM JU NIEKEDY NAVRHNE (naznačí...)"

Takto som to počul na porade u jednej firmy. /to ňe kifliki/

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.