Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Granite01 #78721:
Tak iste, že je to zmena. V porovnaní s BKV, kde sa tlmiace gumy, ktoré sa mali meniť a nemenili, a to celé ešte na rôzne sadnutom podklade... O zvršku z NP4 v dezolátnom stave ani nehovorím, to je dnes samozrejme iné kafe. Technologicky je teraz únosť kôli tram trainom samozreme vyššia, sú vymenené inžinierske siete pod traťami, je nový zvršok, dá sa povedať na úrovni doby, atď.
A "chybičky krásy"? Ako, ktoré... Ono sa to všetko časom odhalí práve plným používaním, zmenami počasia, len treba počkať... Zima ešte nezačala. ?
Reakcia na: Granite01 #78721:
Pokiaľ nie si troll z Korzára a Facebooku RR, tak potom si očividne nebol ďalej, ako za Košickou poliankou. Inak by si nenapísal, že vidíš nejaké pozitíva, pretože progres nenastal absolútne žiaden. To, že sa všetko vymenilo za nové (navyše vo veľmi pochybnej kvalite), nie je progres, ale doháňanie zanedbaného.
Reakcia na: Bjorn #78715:
Gratulujem trollom ako ste vy 🙂
Nepochybne pri porovnaní BKV panelov, kde koľajnica sa neopierala celým povrchom v betónovom žľiabku, resp. pri porovnaní s kvalitným tankodromom ako bola klasicky vystavaná trať od NO po Krajský súd pred XX rokmi, je novootvorená trať prínosom. Predsa len je zvýšená únosnosť zemnej pláne, použité pružné spojenie koľají s podvalmi. Takže električka ide bez vibrácií a so zníženým hlukom. To, že rekonštrukcia má svoje chybičky krásy je zapríčinené súhrou kapacitne poddimenzovaného realizátora a nekompetentného investora.
Ale to neznamená, že budeme pozerať s krvavými očami a že nebudeme vidieť objektívnu realitu....
No tak keď už je reč o Veronike, dnes je na R1 po dlhšom čase.☺
Reakcia na: tbus #78718:
Jedna Veronika leto nerobí...?
Reakcia na: Tatranka #78717:
no ale nezabúdaj na našu Varioniku LF, to je T3 jak lusk ?
Reakcia na: Bjorn #78714:
Tak to pŕŕŕŕŕŕ! Toto tuto je reinakrnácia K2...? ? ?
Reakcia na: Bjorn #78715:
No to je ako: Držte sa zábradlia! ?
Reakcia na: Granite01 #78713:
Môžeš mi prosím vysvetliť pojem "ísť pevne"?

Týmto zdravím aj všetkých ostatných trollov, prosím zoberte si toho naspäť do diskusií na SME.
Reakcia na: KVKV #78711:
Veď T3 nekončia. T3 je večne živá v reinkarnovanej kĺbovej podobe.
Vyskúšal som dnes naše zmodernizované trate....je vidno, že podložie je pevnejšie, električka ide veľmi pevne a ticho....horšie je to s preferenciou električky....zatiaľ som nezbadal, či je vôbec nejaká preferencia nastavená. Dúfam, že sa to ešte spraví....že to nie je len na oklamanie EÚ a EK.
Reakcia na: sc_ke_sk #78705:
No áno, ide jednoznačne o nedodržanie fyzikálnych zákonitostí...resp.stavebných postupov, keďže vrchná vrstva asfaltobetónu nemá dostatočný podklad, preto to praská....ešte som nevidel, žeby v Švajci alebo Nemecku okolo koľajníc takto praskal asfalt.
Chystá sa ešte niečo , nejaká akcia k ukončeniu pravidelnej prevádzky T3 ? Niečo ako "dnes naposledy", s decentnou kytičkou na čele, vnútri vozu malá fotogaléria z historie T3 v KE, napríklad po jednom voze na pravidelné poradia všetkých /niektorých?/ liniek ...? Kedy bude? Kolko T3 je ešte prevádzkyschopných ?
Reakcia na: Kona #78709:
Modernizácia dispečingu už niekoľko mesiacov prebieha, aktuálne je dispečing presťahovaný do provizorných priestorov kým sa všetko nezmodernizuje .
Všade sa tu omieľa (ne)modernizácia tratí. Nejako sa však pozabudlo na to, že sa mala robiť aj modernizácia dispečingu cez tieto projekty. Stalo sa tak alebo sa to potichu presunulo/zakopalo do hlbokého hrobu ❓ ?
Reakcia na: sc_ke_sk #78705:
Veď predsa hovorkyňa Dúhy sa vyjadrila, že drobné praskliny asfaltu v miestach, kde nie je koľajnica obložená, sú v súlade s projektom. Takže stačí len otvoriť dokumentáciu a spočítať, či dodržali počet prasklín, ako káže projekt.
Reakcia na: Tatranka #78706:
No veď ja nič 🙂
Pokým sa ešte koľajnice nerozpustili vo vode, tak je všetko OK 🙂
Reakcia na: sc_ke_sk #78705:
To sú ojedinelé drobné nepodstatné detaily...?
Reakcia na: Bjorn #78702:
Obstarávanie bolo na Citelisy 3311 - 3329, ale za tu proviziu by sa dal kupit este jeden dalsi autobus...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.