Vladimír: Ale ty si mi napísal zastávku na ktorej stojí 20 a 26 liniek. Taká u nás nie je. Samozrejme, že na elinových radiálach by sa niečo také nehlásilo. Načo. Ani na zastávkach kde sa stále opakuje to isté. Myslím to takto.
Zastávka A kde stoja linky 1, 2, 3 a 4. Odchod a prestup by sa nehlásil.
Zastávka B kde stoja linky 1, 2, 3 a 4. Odchod a prestup by sa nehlásil.
Zastávka C kde stoja linky 1, 2, 3 a 4. Odhod a prestup by sa hlásil.
Zastávka D, kde stoja linky 1, 2, 3, 4 a 5. Odchod a prestup by sa hlásil, či nehlásil, podľa toho ako by to pokračovalo ďalej.
Veď nezavrhni hneď všetko preto, že sa ti to nepozdáva. Skús niekedy porozmýšlať ako by to išlo.
Myslím si, že si bol vo Viedni a tam ti prestupy hlásili vždy keď na zastávke pribudla nejaká nová linka. Ak chceš ignorovať v preprave nevidiacich tak potom O.K. ale ja ich ignorovať nechcem.
Samozrejme, že produktom hlásenia je primárne informácia o budúcej zastávke, ale ak sa tam dá dať sekundárne ako vedlajší produkt, pomoc cestujúceho v orientovaní sa tak prečo nie? Myslím si, že keby v Prešove bolo Nasleduje XYZ a v Bratisleve Nasleduje zastávka XYZ tak obhajuješ Prešov.
Zastávka A kde stoja linky 1, 2, 3 a 4. Odchod a prestup by sa nehlásil.
Zastávka B kde stoja linky 1, 2, 3 a 4. Odchod a prestup by sa nehlásil.
Zastávka C kde stoja linky 1, 2, 3 a 4. Odhod a prestup by sa hlásil.
Zastávka D, kde stoja linky 1, 2, 3, 4 a 5. Odchod a prestup by sa hlásil, či nehlásil, podľa toho ako by to pokračovalo ďalej.
Veď nezavrhni hneď všetko preto, že sa ti to nepozdáva. Skús niekedy porozmýšlať ako by to išlo.
Myslím si, že si bol vo Viedni a tam ti prestupy hlásili vždy keď na zastávke pribudla nejaká nová linka. Ak chceš ignorovať v preprave nevidiacich tak potom O.K. ale ja ich ignorovať nechcem.
Samozrejme, že produktom hlásenia je primárne informácia o budúcej zastávke, ale ak sa tam dá dať sekundárne ako vedlajší produkt, pomoc cestujúceho v orientovaní sa tak prečo nie? Myslím si, že keby v Prešove bolo Nasleduje XYZ a v Bratisleve Nasleduje zastávka XYZ tak obhajuješ Prešov.
Sarko
Ja si naopak myslím, že prestavba komunikácií s prípravou územnej rezervy pre budúce obratisko a budúce napojenie električkovej trate v smere z NMMM by vôbec nemuselo byť také a investične náročné, ako sa zdá. Veď dnes máme územné rezervy pre električkové trate na uliciach ako Bardejovská, Popradská, Ul. Pri prachárni, kde sa dá hovoriť o budúcom zasiahnutí do trolejbusového vedenia električkou v rovine doplnenia trolejových križovatiek. Ak Staničné nám. bude pripravené aspoň pre takýto prípad, výstavbe trolejbusovej trate by som sa absolútne nebránil. A snáď by to neboli ani ťažké milióny.