http://imhd.sk/ke/index.php?w=212b2321362f28293234333936ef392b2321362f28293234333936ea&typ=15
Nechcem kritizovat, ale teda toto kosicky nieje.
http://imhd.sk/ke/index.php?w=212b2321362f28293234333936ef392b2321362f28293234333936ea&typ=33 GRC. FUUUUUUUUJ
Nechcem kritizovat, ale teda toto kosicky nieje.
http://imhd.sk/ke/index.php?w=212b2321362f28293234333936ef392b2321362f28293234333936ea&typ=33 GRC. FUUUUUUUUJ
KVKV
3a7 boli samostatné.
Je paradoxom, že v tej dobe už mohli jazdiť na oboch T-vozy, ale jazdili výhradne staré. Spočiatku sóla, ku koncu s vlekmi. Nevídané, nikdy predtým L3 s vlekmi nejazdila. 30.4.1968 bol posledný deň premávky dvojnáp. vozov. Od 1mája68 do zrušenia oboch liniek jazdili T-sóla.
Pozn.: Na trojke,ešte okružnej, téčka jazdili už koncom 50-tych rokov, potom to bolo menené ,striedalo sa to.
Celé kolajové teleso na Hlavnej včetne zadláždenia je "sfušované". Jazda by však nebola hrozná, v Plzni som sa v ňom viezol po dlaždených uliciach, je to počuť ale nič tak hrozné, keď ešte zvážime rýchlosť cca 15km/h na Hlavnej.