Sarko: myslím ty si tu písal o tom novom semafóre pre chodcov pri budúcom Lidl na Toryskej. Dnes som tamať prechádzal a červená naskočila sama od seba (nikto nestlačil nič) a zdržala komplet dopravu.
Ináč, včera sa začal budovať semafór pri budúcom Lidl na Furči. Tak a môžme sa tešiť na tie kamióny stúpajuce (v zime blokujúce cestu) a na preplnené autobusy pohíňajúce sa do prudkého kopca. Ďakujem, tomu kto dostal tento "super" nápad. Keď si spomeniem na ten "blud" pri poliklinike, ktorý funguje 24hodín 365 dní v roku tak mi je naozaj do ?
Najlepšie bude zasemafórovať asi každú jednu križovatku v meste...
All: Zle som to napísal. Nemyslel som tým, že revízor sa má, ku agresívnemu cestujúcemu správať tiež agresívne, ale v Ke už na revízora vylial cestujúci neznámu tekutinu, zbil revízora a mnoho ďalších incidentov, ale nikde som nepísal, že by sa mal tak isto správať aj revízor. A tak sa samozrejme ani nespráva! Ešte nikdy som nevidel revízora čo i len zvýšiť hlas na slušného cestujúceho...
Ľahko je niečo napísať niekomu, čo niečo raz zažil a už si urobil zlý dojem
Do toho sa už ja nemontujem, to je ich vec. Ale regiotram mal výraznú podporu predsedu VÚC. Samozrejme sa počíta(lo) so zmenou rozchodu mestských električiek. Ale do toho nevidím...
Re #3589 KVKV: Súčasný zákon neumožňuje dopravcovi výšku pokuty znížiť. To sa ale zmení (alebo možno už aj zmenilo) novelizáciou tohto zákona.
Ak si doma zabudneš predplatný lístok, tiež sa prirážka znižuje. V Košiciach sa prirážka rovná desaťnásobku základného cestovného, takže v meste je to 120 Sk.
Re #3593 Dopravák: Vo všeobecnosti ja osobne od revízora očakávam len toľko, aby pokiaľ naňho cestujúci nejakým spôsobom neútočí, vystupoval slušne. Niektorí totiž trpia chorobou z povolania a v každom cestujúcom vidia potenciálneho čierneho pasažiera. Ak je cestujúci neslušný, revízor by mal byť školený na to, aby sebe, čiernemu pasažierovi aj ostatným ukázal, že je inteligenčne na tom vyššie ako útočník a nenechal sa vyprovokovať. Ale v takomto prípade viem presa len pochopiť, že všetci sme ľudia a aj revízor sa niekedy môže nechať vytočiť.
Aby som ešte zhrunul moje zážitky s košickými revízormi musím napísať, že okrem jediného prípadu asi spred štyroch rokov som sa nikdy s neslušným vystupovaním revízora v Košiciach nestretol. Preto všade kam prídem šírim dobré meno košických revízorov, pretože moje zážitky sú vždy o ich slušnom a profesionálnom vystupovaní pri práci.
Ty by si v každom prípade mal tiež absolvovať psychologické školenie na tému "Vzťah dodávateľa k zákazníkovi" a "Zákazník nie je náš nepriateľ", pretože si úplne typickým príkladom negativistického vodsičského pohľadu. A potom sa čudujete, že vás zamestnávateľ dusí, kde sa len dá.
Ale to ja viem ,ale o tom to je. Ak nejaký revízor už pociťuje lahkú profesionálnu deformáciu, tak by mal vyhladať aspoň psychológa. Cestujúci nie sú jeho potencionálni nepriatelia.
Niekde sa robia pre revízorov pravidelné "tréningy" sebaovládania, asertívneho jednania a riešia sa modelové situácie. Vedené sú odborníkmi psychológmi (nie policajtmi alebo bývalými dozorcami v polepšovni)
Osobne si myslím, že revizor, ktorý sa vyhne konfliktu alebo ak narazí na bezdomovca alebo L.IX-a, z ktorých nikdy nevymože nič ani súd, tak by mal mať určitý nadhlad. Renomé dp to skor pomože, rozhodne neuškodí. Chce to trochu "glancu".
Dnes sa autobusom na L30 ev.c. 4302 s odchodom o 10:05 z Exnarovej viezol netradicny pasažier: Patrik Herman z TV Markiza? Nie nahodou. Pocas jazdy v polopreplnenom autobuse natacal so svojim stabom nejaky prispevok do svojej relacie Lamparen a aj do rubriky lebo medved. Pravdepodobne nejaka reportaz o DPMK. Zaujal ho aj jeden napis, v autobusoch su hore stresne vetracie okienka. A tam je napis: V pripade nebezpecenstva potiahnut 4 cervene packy. Lenze tam ziadne cervene packy niesu. No vsak v najblizsom case tu reportaz uvidime.
Pri intervaloch 20 až 30 min je nepresnosť +/-7 min alebo dokonca vynechanie spoja je drzosť. Toto sa stáva v ke pomerne často, a čo je zaujímavé tak aj mimo špičku, večer, ked žiadne dopravné zdržania nie sú, autobusy poloprázdne.
Sťažnosti (kam vlastne?) sú stratou času, nič sa nestane.
**R-ky druhý voz.
Návštevník košíc sa celkom lahko može dopracovať nevinne k pokute . Nepoznám mesto na západ od Čiernej n.T. ,kde by mali také exotické opatrenie.
ad.revizori.
Veď o to ide , aby si lístky kúpili. Inteligentné riešenie, lepšie ako trapné konflikty a nadávky.
V Košiciach nastala až chorobná snaha o elimináciu čp a opatrenia v R-kách, nástupy prednými dverami** ,drzé a hulvátske chovanie niektorých revizorov. /schizofrénna paranoja/
Presnosť, intervaly a kvalita mhd nezodpovedajú ani výške cestovného natož výške pokút (ja viem-zákonom dané) .
V niektorých mestách je to tak ,že priamo revízorovi zaplatená pokuta je nižšia -zpravidla polovičná, pre prípad ,že cestujúci zabudol predplatný lístok ,má možnosť myslím do 30dní sa preukázať na stanovenom mieste a zaplatí symbolickú pokutu 30korún.
Revizori nechytajú cestujúcich pod krkom ani neblokujú otváranie dverí v zastávkach dokial nevymožu od čp občianku.
To som videl v ke, koli čp a revizorom som sa musel viezť o zastávku ďalej. To je balkán !!!
S vozidlom by to mali o niečo jednoduchšie, možno lacnejšie ,ale to chcú prerozchodovať trate alebo vystavať splietky 1000/1435 v určitých úsekoch?
Majú vobec jasno čo chcú alebo sú to len také predvolebné slohové práce.
Zaujímajú Ťa vozidlá vrchného vedenia alebo trakčné vozidlá?
Čo sa týka 14TrM #2002, tak to je štandardné vozidlo, na ktoré sa v zimnom období nainštaluje rozmrazovacia súprava a toto vozidlo v tomto období slúži potom iba na tieto účely. Na samotnom trolejbuse sú iba nejaké úchytky pre uvedenú súpravu a navŕtané diery pozdĺž botiek, do ktorých sa hadičkami privádza nemrznúca zmes. Vozidlo nanáša zmes ešte pred vytvorením námrazy.
1.
Najväčší dement spomedzi vodičov je asi na voze 5236.
Prečo? Ľudia ešte ani celkom nenastúpili a už zvonil a zatváral dvere. Ak niekto dobehol na poslednú chvíľu, mal smolu, vodič už dvere neotvoril. Na prechode nedal nikde prednosť chodcom, ale vytruboval na nich a aj skoro jedného chodca zrazil. No a keď ho jeden vočil na známej križovatke sečovská - prešovská nechcel pustiť zaradiť sa pred seba, tak ho neskôr tento vodič autobusu predbehol a schvalne vytlačil na krajnicu cesty.
2.
Este jeden dotaz k revizorom. Dnes som stretol jednu dvojicu, dvaja muži, pričom jeden z nich starší, bradatí. Pri kontrole v autobuse (L15) keď chytili 2 bez listka namiesto udelenia pokuty ich iba vyzvali, aby si išli kupiť lístok ku vodičovi.
Vplyvný finančník a viceprezident investičnej banky je momot a tí, čo ho nechali aby sa takto vyjadroval, poprípade súdruh Bauer, ktorý ho podporil, tiež. Čo im bránilo ísť vlakom alebo lietadlom? Čo všetci vidia spásu len v tej poxxbanej diaľnici? Aby sa viac ľudí mohlo zabiť?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
KVKV
Ale to ja viem ,ale o tom to je. Ak nejaký revízor už pociťuje lahkú profesionálnu deformáciu, tak by mal vyhladať aspoň psychológa. Cestujúci nie sú jeho potencionálni nepriatelia.
Niekde sa robia pre revízorov pravidelné "tréningy" sebaovládania, asertívneho jednania a riešia sa modelové situácie. Vedené sú odborníkmi psychológmi (nie policajtmi alebo bývalými dozorcami v polepšovni)
Osobne si myslím, že revizor, ktorý sa vyhne konfliktu alebo ak narazí na bezdomovca alebo L.IX-a, z ktorých nikdy nevymože nič ani súd, tak by mal mať určitý nadhlad. Renomé dp to skor pomože, rozhodne neuškodí. Chce to trochu "glancu".