k tej L55 - suhlasim, lebo povodna trasa sa mi zda smiesna. Exnarku oddeluje od Lingova zopar zastavok. Obdobny navrh by som mal aj k L53. Ktora by isla od Madridskej po hornej vetve (Hanojska, Berlinska atd).
No fuj-hnus, vyzerá to ako pojazdný diskont CD médií... Však si len všimni, ako odrážajú svetlo, a to ešte nesvieti slnko...
Re #2535 Vladimír:
Presne tak, niektoré prípady sú až zarážajúce. Mali by na všetky trolejbusy nalepiť fólie, ako to urobili na električkách, kde sa vyskytovali také kombinácie farieb, že všetky vozidlá som poznal aj z niekoľkých kilometrov. Dnes ich síce rozpoznávam ťažšie, ale som rád, že je v tom systém a poriadok.
1. Sarko nemal dôvod u šéfa TD rozoberať zachovanie L70, pretože to nie je a veruže naštastie nie je v jeho kompetencii.
2. Mne nevadí, ak vodič dbá o pridelené vozidlo - ja takýchto vodičov vyslovene uznávam a chválim. Ale zdá sa, že Ty máš pomýlené pojmy! To, že sa niekto stará o vozidlo znamená, že v ňom má čisto, že všetko funguje správne, že každá porucha sa ihneď hlási, dodržiava sa správna technika jazdy, s vozidlom sa zaobchádza šetrne... Toto, že si nejaký exot oblepí vozidlo všelijakými samolepkami a kabíny vypchá gýčovinami nemá s dbaním o vozidlo nič spoločné!!! Naopak, je to hnusné, smiešne, zavrhnutiahodné a nedôstojné - v dopraváckej terminológii sa ujal pojem "balkanizmus", resp. "balkánska výzdoba vozidiel".
Dôvody môjho odmietnutia:
A. pochybná kultúrna úroveň takejto výzdoby
B. imidž firmy sa o. i. buduje jednotným vzhľadom vozidlového parku, ktorý u cestujúceho vytvára dojem vzťahu vozidla a prevádzkovateľa
C. vodič NEMÁ PRÁVO upravovať vozidlo, ktoré nevlastní. Keď si tú 15 TrM-ku odkúpi do osobného vlastníctva, môže si océdéčkovať aj celú plochu predného skla. A je v prvom rade na orgánoch firmy, aby vyžadovali v týchto veciach dôkladné plnenie zo strany zamestnancov.
Vladimír a Sarko: Čo zas máte proti trolejbusom!!!! To Vás nič iné netrápi, iba to , že sú vodiči, ktorí sa snažia a naozaj dbajú o sveje pridelené vozidlo.
Sarko : ešte za šéfom trolejákov chodí a bonzuje To snáď nie Keby si radšej zachraňoval u šéfa TD L70, ale Tebe CDčka vadia
Re #2525 Vladimír: tak vieš čo .. nevoz a nepozeraj sa
A tie CD sa netočia - nie sú zavesené, ako majú mnohé osobné autá, čo je oveľa nebezpečnejšie. Ani rýchlosť jazdy nie je vysoká, že by ohrozila cestnú dopravu. Oveľa závažnejšie veci treba riešiť.
Tak som sa dávno nerozčúlil Nie dosť, že na 15TrM a 14TrM sa nesmú lepiť fólie, ešte aj toto...
Práve som aj rozprával so šéfom TD, ten o tom vie, zatiaľ sa v tejto veci neangažoval, pripomienku si však vypočul a bude sa tým ďalej zaoberať. Prekvapilo ma, že v prípade vydania nejakého zákazu tak nemôže urobiť on, ale iné kompetentné odd. Nuž uvidíme.
CDčka sú naozaj nebezpečné, zvlášť, že sú otočené lesklou čítacou plochou smerom von a tak môžu ešte aj protiidúcich vodičov oslniť. Včera som na jednom z nich, tuším 1020, nebol schopný kvôli odrazu slnka ani odčítať evidenčné číslo. Okamžite by som ich nechal postŕhať.
Neuvažuje sa v DP aj o zakúpení zopár ks SU 10?
Myslím, že obsluha niektorých častí mesta takými busmi by bola celkom výhodná (napr. Slovenská ul., Džungľa, príp. krematórium, letisko)
Kto ma pozná, vie, že som zásadným odporcom všetkých blikajúcich stromčekov, nálepiek, etikiet, vlajočiek, obrázkov, cédéčiek vo vnútri kabíny rovnako ako všetkých vonkajších úprav v podobe farebných lepiacich pások (pásiky, bodky, kosoštvorce, čísla, písmená) a im podobných. Plne podporujem každú snahu o zakázanie takýchto dodatočných úprav vozidla.
Vsimol som si jeden jav, ktory sa pomaly rozsiruje v DP, hlavne medzi trolejmi. Su to CDcka zasunute pod gumu predneho skla. Mozno je to efektne, ale neplatia aj pre nich pravidla cestnej premavky? Mozno by sa dalo tolerovat CD zasunute v hornej casti skla (ako tienidlo), ale CD zasunute za dolny okraj skla uz jednoznacne znizuje viditelnost a prehliadnutie hlavne nizkych osob (deti). Nemalo by sa to zakazat, ako napr. blikajuce vianocne stromceky v kabinkach vodicov?
Tak to je zas nejaká vaša košická úchylka ako lacno naháňať kilometre. V Prešove trhané odjakživa odstavujeme na konečných a nepotrebujeme k tomu žiadneho oblastného dispečera (túto, vskutku zbytočnú funkciu, ani nemáme) ani hlavnú výpravkyňu (tá tiež by ma zaujímalo, čo robí). Skrátka, nehľadajte dôvody, prečo to nejde. Nevidím jediný dôvod, prečo by špičkové trolejbusy mali jazdiť na sedlo do vozovne!
Ten Tambus bambus, je mozno z jedna mala vybornych vozidiel. Len ma jeden problem. Niesu nan suciastky a tak sa vsetko len repasuje a niekedy sa stane, ze sa ten bus casto pokazi. Inac nepoznal som silnejsiu karosu B7** a Ikarus. Tambus bol najlepsi. Aj je ale vo svojej kategorii. Ak neratame Solaris. Tromfne aj B93* a 94*.
Áno, to je bežná prax v Košiciach. Aj 71075 (1003) ide o 08.35 do garáže z Lingova a 14:08 znova príchádza na Lingov z garáže. Nepochopím, prečo vozidlo neostane na Lingove odstavené. Aj pri L31 som minule videl, ako po 13ctej išiel bus od Všesporťáku (Blšák) až na Lingov odkiaľ začal popoludňajšiu službu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladimír