Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Čo sa tu dnes nedozviem! 🙂

Ha, na mňa nemáte 😉
Ja som išiel Ikarusom 280 cez čerpačku (už je zrušená) na Sennom trhu (oproti plavárni). Dodnes nechápem ako sa tam vtrepal - približne 10 minút tam vodič manévroval - cúval. Spomínam, že na čerpačke poškodil múrik - na buse kúsok plechu pokrivil a oškrel lak.


A k bufetom - jeden stál na konečnej "Kláštor" tiež chcel kamoš reflektor 🙂 a za komáčov jeden stál na Kalinovskej 🙂
Reakcia na: eMareq #2363:
Ale hádam také kritické to v Poľove nebude, keď tam roky rokúce jazdili klbáky.

Inak dnes som videl nové vonkajšie i vnútorné BUSE (vonkajšie na 5222, vnútorné na nejakej 32xx). Moje stručné hodnotenie:
vnútorné - krása, nech to tak zostane
vonkajšie - nepáči sa mi
Ideálny stav - vonkajšie po starom, vnútorné po novom.

Inak začínam strácať prehľad o rôznych verziách BUSE. Napriek tomu, že pravidelne čítam diskusiu som dnes objavil niekoľko typov, o ktorých som vôbec nevedel. Napríklad - odkedy sa v Košiciach akusticky vyhlasuje, že nasledujúca zastávka bude konečná? Odkedy sa miesto "Sídlisko Košického vládneho programu - Iskra" hlási "Sídlisko KáVéPé - Iskra"?
Ak sa už hlási konečná, prečo sa v niektorých vozoch vypisuje na konečnej "Ďakujeme, že ste použili služby DPMK, a.s." a v niektorých nie? Keďže sa v oboch prípadoch čísla na pásme a čase zobrazovali po starom, odkedy vlastne takéto ďakovné vety sú naprogramované? Veď v pôvodnej verzii, kde sa doplnili šípečky, označníky a reklamy to nebolo! Alebo áno? Začínam mať zmätok. Verzií v obehu je už nad moje chápanie veľa.
~> Kto by este potreboval clanky ohladom havarovanej malej 18tky na Secovskej ceste z jula '93, nech ma kontaktuje prostrednictvom SS (sukromnej spravy) na MD (nick rovnaky) alebo mailom (tuknut na nick). Do konca februara to drzim, potom nenavratne mazem.
Reakcia na: RW #2372:
a este 2 SL som nasiel bufety: KEA-22-61 a KEA-36-96
Reakcia na: spank #2362:
Ja mam tiez GPRS a fon Nokiu 3650 - skareda a velka, ale nebadam nejake dramaticke prdlzenie nacitavania stranok. 20 sekund to urcite nebude. Inac opat dnes som mal hlasky z tohto fora Neznamy format suboru a nebolo sa sem vobec moct dostat.
Inak revízori dnes prekvapujúco opäť prepadli spoj L6 na trase SOU dopravné-Krajský súd, ale "čarnych jakoška ňebulo" :o)
Reakcia na: eMareq #2371:
Doplnim ta:bufetove autobusy boli aj SL aj RTO.Ta RTO-cka KE-22-64 ako bufet vyradena v roku 1982.Karosa SL 11 KEA-96-15(KEA-22-63) bola vyradena ako bufet v roku 1991.
Sa popravim, SL som myslel. Inac svojho casu sa na stadione TU vynimala jedna z dvoch SD11, ta prva si pamatam, bola odstavena pri materskej skolke, na watsonovej ulici, hned blizko krajskeho uradu. Preco si na to pamatam? Marne som sa snazil z nej vytiahnut reflektor 🙂 Potom ju odtiahli a zmizla bez stopy. Zanedlho sa vsak objavila druha SDcka uz v areali, ktora stala hned pri plote, tesne pri a. zastavke, mala akurat vybite jedno okno ale interier bol zachovaly a bola pojazdna. Lenze aj ta zmizla. To boli tie dve SDcka, ktore vlastnil DP a odpredal ich niekdajsej Slavii TU.
Reakcia na: eMareq #2368:

Opravujem sa, na tej Medickej šlo nie o ŠD ale o RTO s búchacími dvermi. Bolo prerobené na predaj ovocia-zeleniny, ale prerobil si ju súkromník, nie DP. Prerobenie spočívalo vo vyhodení pár sedadiel a výmene skiel na jednom okne za posuvné po celej výške. Inak bol veľmi zachovalý a rekonštrukcia by veľa nestála.
Reakcia na: spank #2362:

V tomto prípade Ti môžem kompetentne odpovedať. Pravedodobne budeš mať prestavené nastavenia vo svojom mobilnom telefóne, uveď značku a model Tvojho MT a hodím Ti tu parametre nastavenia, ktoré si skontroluješ (príp. mi pošli e-mail, ktorý mám pod nickom). Inak citeľné spomalenie nastalo po 1.2.2004, keď EuroTel zrušil službu wap@GPRS (obdoba Orange Panoramy), takže mnoho zákazníkov si aktivovalo najnižší paušál od Orange s Panoramou a tí, ktorí už nie sú viazaní akciovým telefónom, rovno prešli do Orange. Ak máš vážny problém len dnes, tak Ti môžem povedať, že z mnou bližšie nezisteného dôvodu dochádza k výpadkom GPRS (keď si dáš MT k rádiu, zistíš, že chvíľu vysiela a chvíľu nie), ktoré verím, budú odstránené.
Reakcia na: Sarko #2366:
To bola jedna z tych co bola prerobena na bufetovy autobus? Alebo ju to vtedy este nestihlo postihnut? V archive DP bola jedna RTOcka pripravena na prestavbu na bufet, ale skoncila v srote, ale plany existuju!
Reakcia na: spank #2364:

V Lorinčíku, aj na Poľove sa kĺbové autobusy otočia bez problémov. V Poľove je uprostred trávou zarastený ostrovček a nachádza sa tu aj prístrešok. Na otočku sa pripája Sklepárska ul. a križovatka umožňuje bezproblémové otočenie. V Lorinčíku bola rozšírená plocha na predtým súkromnom pozemku, takže aj na tomto mieste má kĺbový autobus dostatok miesta na otočenie. Je tam približne toľko miesta ako v Krásnej n/H-Kino Hornád, kde sa kĺbové 52-ky otáčajú jedna radosť.
Reakcia na: RW #2326:

Osobne sme sa v rámci Historickej spoločnosti mestskej dopravy (HSMD) pokúšali o záchranu nielen jedného Ikarusu 280.08, ale aj služobnej ŠM (v čase, keď ešte existovala) a dokonca sme na parkovisku na Medickej ul. objavili aj zachovalú ŠD, ktorá mala motor po GO. Majiteľ však požadoval viac ako 15.000,- Sk, čo nebolo reálne. Nakoniec ho musel odpratať a teraz je nevedno kde (možno je už zošrotovaný). V autobusovej prevádzke som nenašiel nikoho, kto by bol ochotný na túto tému spolupracovať. V danom čase sme sa zamerali najmä na záchranu električiek, ktoré majú v KE najdlhšiu a najpestrejšiu históriu. Čiastočne sa to podarilo, i keď do stavu zriadenia múzea by bolo treba ešte veľa popracovať a hlavne zmeniť zmýšlanie vedenia DPMK. Z viacerých dôvodov sme postupne prestali vyvíjať aktivity a momentálne všetko stojí (avšak aspoň kryté v hale). V autobusovej doprave by sa dalo ešte všeličo zachrániť (aj mimo DPMK), rozhodne však nie 4126, ktorá v KE históriu nemá a daný typ ani nebol tak zastúpený ako v minulosti všadeprítomné Ikarusy 280.08.
Reakcia na: spank #2364:
No ja si pamatam, ked na L25, ktora chodila z L.A. jazdila pravidelne i280, otocit sa otocil, ale len tak - tak. 🙂
Reakcia na: eMareq #2363:
nehovorim, ze Polov nie je kriticky bod, lenze tam tak isto ako aj na L22 chodia len kratke karosy. Raz som mal moznost ist na L22 s ikarusom konkretne 4055 (strasne davno to bolo, mozno aj tri roky) ale v Lorinciku sa otocil az na tri-krat, teda, dvakrat cuval 🙂
Reakcia na: spank #2361:
Chod sa pozriet na Polov - otocka, tam sa ledva zmesti i280tka (musi dobre "rezat" zakrutu), dobre ze uz neberie ploty oddelujuce pozemky od cesty 😉 🙂, ale suhlasim aj Lorincik je kriticky bod.
Reakcia na: Esicko #2335:
a nezda sa Ti, ze z Orange-u sa od noveho roka vsade dostava dlhsie? Neviem, ci vyuzivas GPRS alebo klasicke WAPko, ale ja mam GPRS a od noveho roka sa prdlzilo nacitavanie stranok (aj orange panoramy) skoro o dvojnasobok. Minuleho roku som bez problemov nacital hocijaku stranku za cca 10s, teraz je to vyse 20s.
Reakcia na: eMareq #2360:
tak samozrejme, ze by mal problem aj na inych linkach napr. 72 v myslave alebo 20 v myslave masi 🙂 ale na L22 je to asi najkritickejsie v Lorinciku 🙂
Reakcia na: spank #2359:
Nielen v Lorinciku, ale aj na Peresi ci Polove 😉
Reakcia na: Sarko #2349:
Tak keby bol ten bus v KE, tak by sa urcite nemohol objavit na likne 22, pretoze by sa ne Lorinciku neotocil :-)))

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.