Reakcia na: Sarko #1388:
Dnes som sa pýtal jedného spolužiaka obývajúceho Jedličku, prečo jazdieva Optima busom a či na tom vidí niečo zlé. Povedal mi, že keby mal od intráku aj iné slušné spojenie na stanicu, o Optima buse neuvažuje. Okrem toho, DPMK o nič neprichádza, mesačník má kúpený. Podľa neho tiež o nič neprichádza ani Optima. Ako povedal, "V Optime nakupujem každý jeden deň. Mám právo sa odviezť Optima busom 2x do týdňa, keď ho potrebujem."Poznám aj plno ďalších štundetov, ktorý na Jedlíkovej bývajú a z vlastných skúseností viem povedať, že Optima bus vnímajú LEN ako ďalšiu linku. To znamená, že keď stojí pri Karjskom súde a chce ísť na intrák (častá kombinácia zo školy --> L7 na KrS a odtiaľ bus na Luník VIII), tak ide s L11, 15 alebo 20. A keď príde Optima, tak ide s ňou. Žeby vyslovene a cieľavedome čakali PRÁVE na Optimu, lebo je zadarmo, o tom neviem. Veď prečo aj - mesačník majú všetci kúpený (poterebujú ho na L6, 9, R...)
Re #1389 Sarko: Som principiálne PROTI nástupu prednými dverami na L11!
Re #1391 Papyr: Dnes som dokonca počul, že VRAJ odklepli, že štát už nebude od septembra 2004 na ubytovanie študentov prispievať ani jedinou korunou. Zdá sa, že cena za ubytovanie na Jedlíkovej (1000 Sk/mes.) nebude dlho platiť.
Sarko
Tak "historicky" sa Ti budú všetci cestujúci voziť tým, čo majú/mali najbližšie a najčastejšie. Nikto nikoho nenúti zastávky Mikovíniho a Stodolova používať. Tobôž bližšie umiestnené a používané obyvateľmi Luníka VIII.
Kým nevyrástli intráky na Jedlíkovej, priľahlá električková zastávka (ex štadión VSŽ) bola periférnou a bezvýznamnou.
A opakujem, ak mám mesačník, idem ako "prúd" a "chytím", čo mám najbližšie a časovo najkratšie, hoci aj s prestupom. Ak raz chodím denne do školy, viem, aké mám nadväznosti spojov.
Na všetky moje otázky ohľadne Optima busu existuje len jediný a za všetko hovoriaci fakt - VIESŤ SA ZADARMO (a v ostatných prípadoch NAČIERNO).
Preto nerozumiem, prečo sa študentov zastávaš, keď je známe, že vďaka Optima busu je DPMK poškodzovaný a prichádza o nemalé zisky. Takisto je poškodzované OC, ktoré nemôže zabezpečiť pohodlnú prepravu zákazníkom, ktorí práve nakúpili a napokon aj samotní zákazníci, ktorí sa musia v dopravnom prostriedku tlačiť a nemajú si kam sadnúť, lebo napr. miesta už obsadili študenti, ktorí sa neštítia obsadiť vedľajšie miesto vlastným batohom.
Preto sa nečudujem nevôli OC objednávať si túto dopravu, nevôli DPMK takú dopravu prevádzkovať (a ponúka ju len preto, že má aké-také isté peniaze) a nevôli cestujúcich, ktorí pokiaľ majú mesačník a nemajú auto, sa radšej pohodlnejšie odvezú električkou.
Všetko vlastne jednoznačne potvrdí/vyvráti nová linka č. 5. Bude to bežná linka s intervalmi ako Optima bus, naviac s približnými odchodmi a dokonca so zastávkou cca o 100 m bližšie k internátom. Nechajme sa teda prekvapiť...