Nechcem kritizovať, ale je normálne "nasačkovať" toľko tých istých reklám na pomaly každú dôležitú zastávku? Konkrétne sa jedná o reklamu, ktorá oznamuje Optima challenge. Dnes som išiel 71 od Domu umenia po Zupkovu a táto reklama išla na snáď piatich zastávkach ?. Hlavne ma zabilo to, že táto reklama išla na Mieri a následne aj pri Tescu, Džungľa. A to že väčšinou ju ani nestihlo dokončiť... Avšak najlepšie na tom všetkom je, že inú reklamu v celých Košiciach ani nepočuť. Všade len Optima challenge... ? Celkom na zamyslenie.
DPMK bojuje proti stresu (z nevypravených služieb):
"Podľa Lindy sa každému, kto vezme do rúk farbičky a nechá na oknách električky svoj vlastný umelecký odkaz, stres vyhne veľkým oblúkom," vysvetlila Karaffová.
Nepíše sa nič o kompenzáciách pre cestujúcich. Kde je dočasné predĺženie platnosti lístkov? Zlacnenie predplatených lístkov sa nekoná? Všade v civilizovanom svete by to bolo úplne automatické.
Super, googliť vieš, už len sa naučiť základný fakt, že "slovenské firmy" postavia len to, čo projektant nakreslí do projektu (vrátane technológie). A projektant to tam kreslí na základe zadania od objednávateľa.
Reči o tom, že električky sa nekupujú ako rožky v obchode sú mimo misu. Keď sa parametre súťaže nastavia tak "šikovne", ako ich nastavili miestni Varioideológovia, tak zázraky čakať netreba. Jeden kus mohol byť pokojne drahší ešte o 300-tisíc € a aj tak by vyhrával. Od začiatku bolo zrejmé, čo chce DPMK kúpiť.
Električky nie sú rohlíky, ale cena za košické varia je dosť premrštená "k spokojnosti oboch strán".
"POKIAL BUDEME SCHOPNÍ PRE ZÁKAZNÍKA VYTVORIŤ 'ZAUJÍMAVÉ PROSTREDIE' , ZÁKAZNÍK SA NEBUDE BRÁNIŤ VYŠŠEJ CENE, BA SÁM JU NIEKEDY NAVRHNE (naznačí...)"
Takto som to počul na porade u jednej firmy. /to ňe kifliki/
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.