Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Nie som Košičan, len by ma tak zaujímalo, že všetky električkové linky majú prevádzku cca. do 22:30. Prečo L4 končí už po 21.?
Reakcia na: tbus #84458:
To je ale zrkadlo vedenia podniku a tiež politikov. Nedávno vytiahli, ze naraz treba nové autobusy, toto ale treba riešiť priebežne a s predstihom.
Reakcia na: monoblok #84454:
Viem ze nema zmysel plakat za Karosami, lenze keby sa busy kupovali postupne v rozmedzi viacerych rokov, nemali by sme tu stav, kedy "nove busy" uz maju cez pol miliona najazdene. Rovnako trolejbusy, ale to je ina tema, tam sa pre istotu nekupilo nic...
Reakcia na: Bjorn #84456:
To bolo predtým. Teraz už asi nie, aj keď človek nikdy nevie 🤔
Reakcia na: romeo #84455:
Myslím si, že problém čo sa týka čakacej doby, tu nie je. Veď Košice sú svetové v tom, že autobusy dokážu mať vyrobené skôr, ako sa skončí súťaž na ich dodanie.
Ak je problém s výpravou a na nové busy sa nejakú dobu čaká, čo bráni DP aby sa poobzeral po nejakých jazdenkách? Nové sú nové,ale ak je nutné zabezpečiť výpravu tak pár kusov by sme snáď nejak prežili
Tak plakať za vyradenymi vozmi spred 6 rokov nemá zmysel, kolko by ešte jazdili dnes. Tu bude chyba práve v tom, ze sa zvýšila výprava ale chýbajú nové bus za vyradené zvyšné Solarisy a Tedomy. Pri tých SORoch aich množstve u nás by som čakal rýchlejšie dodávky a lepšiu logistiku, ked uz tu toľko tych polno strojov máme. Aj v Prahe su uz najstaršie 66xx riadne vytrieskane, ale svoje odjazdia.
Reakcia na: monoblok #84452:
Problem je nie podla mna az tak poruchovost SOR... Ono sa nam v poslednych rokoch vyraduju dosluzene vozy bez nahrady a zaroven sa zvysuje pocet vypravenych sluzieb/vozidiel (napr. linka 35 +3 vozy, skolske sl. 600X +2 vozy, po jednom voze pribudli na linky 20, 52, zalohy), dobieha nas zandebana a nekoncepcna obnova vozoveho parku, ked sa 6 rokov dozadu vyradovali este pojazdne a schopne vozy odvtedy sa nakupovali uz len elektrodzady a 9 klbov z ktorych 5 prakticky nahradilo dosluzene 15m Solarisy. Tu nam postupne dojazdili desiatky busov bez nahrady, tedomy sa nahradzali elektrobusmi a co bolo v rezerve zjedli nove sluzby.

Konkretne v poslednej dobe dojazdili definitivne 3306, 3307, 3321, 5101, 5617, 3504, 3513, a su este dalsi adepti, ktore este mozno daju dokopy, mozno uz nie, vzhladom na vek (3305, 3313, 3527). Na 3502,3,7,10 tiez uz nie je spolah. 5737 bol preradeny na autoskolu, 3515 preradeny na 11. 5901,02 na linky nevychadzaju. Bez nahrady. Nakupene elektrobusy tiez maju vyuzitie obmedzene iba na urcite linky/sluzby.

Dlhodobo odstavene su 4701 po poziari a 5702 -odidene motory. Problemove zacali byt aj BN9.5 (tecu nadrze). Odstatne SOR sa priebezne opravuju, ale na nove motory, prevodovky, diferencialy sa caka (objednavka, schvalenie, vyroba, dodanie), kym je voz spojazdneny, tak dovtedy odide nieco na inom a stoji a caka na dvore par tyzdnov/mesiacov...

Reakcia na: tbus #84451:
Kolko SORiek je v Ke odstavených? A na co vlastne, čakajú na diely či úplne kaput?
Reakcia na: Dispecer #84449:
Pripravuje sa prechod na štandardný CP "c" školský rok, čiže 16 vozidiel navyše do výpravy oproti prázdninám. Ako to bude vyzerať s autobusovou výpravou, netuším, rezerva je biedna už teraz cez prázdniny 🙄
Reakcia na: Dispecer #84449:
Naklonuj autobusy a pôjde sa na CP počas školského roka možno potom. Nepamätám prázdniny kedy by výpravu zachraňovali 20 ročne vozy viď 3502, 3503....
Tuší niekto, aké zmeny nás čakajú od septembra? 🤔 Pôjde sa na štandardný CP pre pracovné dni počas školského vyučovania?
Reakcia na: mi.v #84447:
Cez web to je také ohľadom zložitosti vyhľadávania, predtým to bolo jednoduché a účelne, jedine čo to chcelo opraviť bolo padanie aplikácie , ale zas až také strašné to nebolo, dalo sa to prežiť a hlavne prehľadne obľúbene linky, boli pokope....
Reakcia na: Cathy #84446:
Aplikácia asi práve bude v prvej z dvoch etáp likvidácie:
1. urobiť aplikáciu strašnou
2. zrušiť aplikáciu, lebo ju nikto nepoužíva
Zdravim,
neviem co ste to porobili ale mobilna aplikacia, odkedy je nova je strasna 🙄 navyse nejde spustit bez internetu (co dost ludom co nemaju len tak mobilne data stazilo) a tisickrat klikat kym najdem co potrebujem je otrasne a je to take iste ako na webovej verzii. Za mna neskutocne minus, predtym to bolo jednoduche a lepsie. 👎 👎
Reakcia na: tbus #84444:
Ešte raz vďaka, ten papierový CP mi to celé objasnil. Takže na Garáži Hornádska bežný cestujúci vystúpiť nemôže, je to len zachádzka pre vodičov. Na Ubian-e a na imhd je to asi iba ,,chyba" kvôli automatickému spracovaniu údajov z palubákov, kde asi táto zastávka je.
Reakcia na: Urbanway 2423 #84442:
V zastávkovom CP (papierovom, nie na imhd.sk) zastávky Garáž Hornádska ani Trolejbusová nie sú zverejnené. Rovnako napríklad aj linka 23 má v cestovnom poriadku zastávku U-Shin, Areál, ktorá sa v oficiálnom CP neuvádza, keďže ide len o objednanú zachádzku pre zamestnancov firmy. Na daných zastávkach nie je žiaden označník ani vyvesený CP.
Reakcia na: tbus #84441:
Vďaka, rozumiem, čiže pre normálnych cestujúcich je len Garáž Hornádska. Je tam aj normálny označník?
Reakcia na: Urbanway 2423 #84439:
Garáž má dve výjazdy, výpravovne Hornádska a Trolejbusová. Spomínaná N5 a rovnako aj posledná N1 z Ťahanoviec (ak vezie nejakého zamenstanca) prejdú v rámci bežného spoja aj cez garáž, kde vysádzajú zamestnancov.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.