Nad Ťahanovcami (ten (ne)predaný les) sa plánuje zábavný park a la Disney Land, žiadne obchodné centrum. Aj Ťahanovce, aj zábavný park boli predstavené na medzinárodnom veľtrhu v Mníchove.
Nechcete si prenajať nejaký ten ružový výmeníček? Alebo dakto o5 húlil.
"KASÁRNE KULTURPARK sa stanú synonymom mesta Košice. Zážitky z KULTURPARKu budú prvé, o ktoré sa jeho návštevníci podelia so svojimi blízkymi po návrate z Košíc."
American TAXI má možná dobrú vizitku v podobe tých Chryslerov, ale čo sa týka tých majstrov zemegule, čo tie vozy kerujú, tak to je dôvod, prečo by som by som takúto TAXI službu nevyužil. Proste nejaký trtko, čo robí taxikára, zo seba tak nemože, akoby to bola celá jeho taxislužba.
Ani nie tak dávno písali v našich miestnych akoženovinách o tom, ako sa cestujúcim nepáči dopravná obsluha letiska. Písalo sa tam o tom, ako cesta taxíkom do centra vyjde drahšie, ako letenka. Iná možnosť ako taxi totiž často ani nie je.
O električke na letisku môžeme akurát tak snívať, toto podľa mňa nikdy nebude.
Aj DPMK by mohol mať svoju taxislužbu ako doplnok ku MHD a mohlo by sa na nej dať cestovať za JCL/PCL. Veď taxíkovať sme mali vtedy, čo sa mala zrušiť nočná doprava (2004) http://korzar.sme.sk/c/4565715/dpmk-navrhuje-zrusit-okrem-piatka-a-soboty-vsetky-nocne-spoje.html , tak prečo by sme si nezvykli? Taxíky to tu istia. Nebude MHD, taxikári sa potešia. Zvedie sa toľko vytúžený boj o zákazníka, ceny drasticky poklesnú a všetci budú spokojní... Dotácia sa konečne použije na "rozvoj mesta".
Na takej trase na letisko to taxikárom sype. Nuž ale keď L23 má nekonkurenčný CP 60/120 min., tak nechoďte taxíkom. Dtto "nočná doprava", tá tiež volá po taxíku.
Hovoril som o zlepšovaní služieb, z toho získa práve zákazník. Každý chce za svoje peniaze čo najviac. Keď si niekde vonku a dostaneš hlad, tiež si nekúpiš prvé, čo ti príde pod ruku, aj keď ťa to zasýti, najmä, ak môžeš mať niečo lepšie za rovnakú cenu.
Re #3343 Dimi: Vďaka za vysvetlenie. Možno sa snažia o spravodlivosť, ale to je tiež diskutabilné, podľa mňa.
Len doplnim, co sa tyka ceny. Odporucam nebrat taxik na predpokladanu vzdialenost za minimalne jazdne. Sice v tomto je postoj taxikarov rozny, ale nemaju to radi.
Neusetri. Ide o to, ze kazdy taxikar stoji v tzv. virtualnej "fronte", teda cakacke na vysielacke. Ked ty zavolas na centralu, tak dispecerka posle vozidlo, ktore podla zoznamu nasleduje. A automaticky ho posuva po prijati objednavky na posledne miesto fronty. Ak ty ale prides do mesta a vezmes si hociktore vozidlo, ty nevies, ktore je v poradi na vysielacke. Moze byt akurat nejake stvrte z 20tich a tvojou priamou objednavkou ho dispecerka opat skrta dozadu. Zvyknu vtedy taxikari dost zurit, pretoze ten prvy vo fronte stoji a ten stvrty ma objednavku pred nim. Prave tato objednavka mohla byt financne "dobrou", teda za lepsi peniaz ako ta, ktoru mozno ten prvy dostane. Je to take diskutabilne. Ale vravim, taxikari to radi nemaju. Aj preto, ze platia nekrestanske peniaze za pouzivanie vysielacky a podobne....
Keď potrebujem isť domov napr večer z mesta je mi jendo aj keby mi prišla 120 GLS, ide mi o cenu a nie o to, že 5 minut budem sedieť v BMW. Aspoň ja to tak beriem
Pár dni tie autá jazdia. Aspoň s American taxi (a možno CTC taxi) dvíhajú latku vyššie. Hádam čoskoro zmiznú kadejaké Felicie a podobné veterány na šrotoviská a nie do ulíc voziť ľudí.
Len nechápem, prečo majú v cenníku vyššiu taxu za kilometer pri nastúpení na ulici a lacnejšiu pri telefonickej objednávke. Pri letisku je to pochopiteľné, ale keď niekto nastúpi v meste, tak taxislužba ušetrí na tom, že vodič nejde naprázdno po zákazníka.
Nedá mi nezareagovať na ten snímok tlačítka pre peších v tráve, z opačnej strany od chodníka. Pôvodne ten stožiar aj s dopytovým tlačítkom pre peších stál v chodníku, v osi priechodu, vo vzdialenosti 1 meter od obrubníka komunikácie. Takže presne ako hovoria normy, a tak sa to aj kolaudovalo. Tak isto meter od obrubníka stál výložník od Bajzovej. No a až v rámci kolaudácie celej stavby križovatka Prešovská - Sečovská
(CSS na Palackého - Krivá bola súčasťou tejto stavby) Magistrát zislil, že zabudol upraviť autobusovú niku a že každý druhý autobus stojí cez priechod, a trčí do jazdného pruhu, a začal riešiť zastávku - takže sa následne rozširovala komunikácia a upravoval oblúk z Bajzovej. No a múdri kompetentní súčasne dali poprekladať aj obidva stožiare semafórov-tento chodecký, aj výložníkový na Bajzovej. Pre istotu to práskli až do zelene za chodník - a tu je výsledok. Bohužial, je to absurdita, ale v doprave v Košiciach sa na magistráte, resp. SKK vyrábajú absurdity pomerne často.
mne minule rozum stal jak som to tlacidlo na palackeho videl. Z jednej strany prechodu je to presne z opacnej strany chodnika, a v stredovom ostrovceku je tlacidlo taktiez na presne opacnej strane stlpa (chodci na prechode by mali prechadzat vpravo) ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Nodes