Rekonštrukcia a modernizácia cestno-koľajového prejazdu v križovatke ulíc Watsonova – Komenského.
Požadovaná konštrukcia cestno–koľajového prejazdu: po demontáži jestvujúceho prejazdu zriadenie a zhutnenie nového železničného spodku, spevnenie železničného spodku asfaltobetónom o hrúbke min. 150 mm, montáž koľajových polí na betónových podvaloch s použitím nových koľajníc tvaru NT3, osadenie gumených bokovníc na koľajnice tvaru NT3 a viacvrstvové zaasfaltovanie prejazdu.
Davidoshmhd nieje Dispecer ak si si nevšimol milý jt...vieš,on len chcel poukázať nato,že tebe vadí všetko čo vodič urobí. Proste všímaš si až veľa vecí okolo seba,vráť sa do reality a ži na zemi,tu na tom Slovensku. Neviem čo si tým chcel povedať keď vodič vyhodil ten ohryzok,asi zrobil fakt neskutočne hroznú vec. To jablko asi zničí našu Zem. ? Som zvedavý koho to nabonzuješ nabudúce, dúfam že budeš mať smolu na takého ktorý si po hlave skákať nedá. Radšej si nájdi frajerku,rozprávaj jej paragrafy od výmyslu sveta a vodičov MHD nechaj vodičmi... diky ?
Prekonal si sa na súvetie, gratulujem. Hlavne, že vám dvom tie chipsy chutili. Je až úžasné, ako dokáže niekto tak zveličovať a myslieť si pritom, že je vtipný. Neviem čo malo byť na tom vtipné, alebo zaujímavé, ani ma to nezaujíma. Ak chceš vzbudiť pozornosť, možno sa to podarí u tebe rovných, dokonca sa sám sebe začínam čudovať, že sa znižujem až na tvoju úroveň a reagujem.
dosť sa čudujem, že dokonca aj hlavným opravárenský majster ich takto v TV verejne kritizoval ( a že to vôbec aj odvysielali ). Takže v podstate dodnes cestujeme v kvalitatívne nie lepších autobusoch, ako boli ŠL11.
K 3205, už ma ev.č. aj všetky popisy čo treba ale asi im došli nalepky "Nastup, Vystup" lebo pri 3. dverach ma nalepku a pri 4. to ma strieknute žltym sprejom ? DPMK 4ever ?
.. a dokonca, keď sa hlási cez repráky, ešte som doteraz nikdy nepostrehol tú asynchronitu hlásenia, ako v tých gejmbojoch, že človek sa cíti, ako v jaskyni. Jednoznačne by sa malo hlásiť cez repráky. Len neviem, či by som nevyhodil to " nasledujúca zastávka", či by nestačilo iba názov zastávky, do ktorej sa práve príde.
Re #2881 Kari: Možno by bolo načase si dať urobiť analýzu čo je mesto ochotné udržať. Inak to nevidím. Lebo roky idú a infraštruktúra stárne čoraz viac a robí sa minimum. Inak máš pravdu.
Nemám také informácie, aby som mohol povedať, čo treba kúpiť. Len keď vidím denno-denne tie vraky, ktoré vozia ľudí, stav koľají v meste, čítam tu sťažnosti, na čo všetko potrebné nie sú peniaze, tak sa mi kúpa reprákov vidí ako x-tá v poradí dôležitosti.
Keby Knapík a jeho "melody boys" nevyprázdnili mestskú kasu, tak by prachy boli. Keď si mesto dokázalo zobrať úver na 10 Citelisov za 110 miliónov, tak nevidím problém, aby si zobralo úver na kúpu displejov, hlásičov, reprákov, automatov na lístky. A to stojí menej ako 10 Citelisov.
ja som nepísal, aby sa nehlásilo, ale že je zbytočné v dnešnej situácii, keď nieto peňazí na nič, kupovať a montovať repráky. To, že ich niekto vymontoval, je vec iná.
mne osobne hlasenie zastavok velmi pomohlo napr. ked som bol minuly tyzden v Prahe, viezol som sa v T3, ktora nebola vybavena elektronickymi tabulami, no podla akustickeho hlasenia zastavok som presne vedel kedy mam vystupit a nemusel sa stresovat... je to drobnost, ale velmi uzitocna vec
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Isidor
Požadovaná konštrukcia cestno–koľajového prejazdu: po demontáži jestvujúceho prejazdu zriadenie a zhutnenie nového železničného spodku, spevnenie železničného spodku asfaltobetónom o hrúbke min. 150 mm, montáž koľajových polí na betónových podvaloch s použitím nových koľajníc tvaru NT3, osadenie gumených bokovníc na koľajnice tvaru NT3 a viacvrstvové zaasfaltovanie prejazdu.
http://www.dpmk.sk/content/view/67/94/
? ?