Skúška príspevku z nového interface (https://next.imhd.sk/ke/ ) .
• Hypertextové odkazy: Parsovanie odkazov evidentne funguje pôvodným spôsobom, treba dať pozor na odkazy v zátvorkách a zatváraciu zátvorku oddeliť medzerou.
• Oceňujem vypočutie pripomienok a novú možnosť upraviť príspevok do 1 hodiny po odoslaní!
• Existuje možnosť zobraziť najbližšie plánované odchody zo zastávky dizajnovo na celú obrazovku? (Teda rovnako ako na bratislavskej zastávkovej tabuli?)
• Hypertextové odkazy: Parsovanie odkazov evidentne funguje pôvodným spôsobom, treba dať pozor na odkazy v zátvorkách a zatváraciu zátvorku oddeliť medzerou.
• Oceňujem vypočutie pripomienok a novú možnosť upraviť príspevok do 1 hodiny po odoslaní!
• Existuje možnosť zobraziť najbližšie plánované odchody zo zastávky dizajnovo na celú obrazovku? (Teda rovnako ako na bratislavskej zastávkovej tabuli?)
mi.v
1. Ak sa pripájam z miesta mimo cesty, neviem o obmedzeniach na ceste nič.
2. A ani jeden zo systémov neodlišuje križovatku od miesta mimo cesty. Vodič si potrebuje domýšľať podľa vzhľadu pripájajúcej sa cesty, podľa intuitívnych pravidiel, ktoré môžu a nemusia fungovať. Napríklad: Nemá obrubník? Bude to cesta a som na križovatke. Má šírku iba na jedno vozidlo? Asi to bude miesto mimo cesty. Podľa mňa toto je závažnejšia vec, ktorú v skutočnosti treba riešiť. To, kde končia obmedzenia, neurobí vo veciach tak jasno, ako to, keby sa urobil rozumný poriadok v tomto. Teda sada pravidiel, ktorá rozlíši križovatky od vjazdov z miest mimo cesty.