Čo sa tak zahrať na milionárov a vybaviť 6289-ku aspoň jedným BUSE panelom a palubákom..veď keď si pražaci natrieskajú BUSE panely do starýh školských T3, dokonca zmodernizujú na Progres...čo sme my horší??? ? ?
Pozri, ja stým problém nemám, ale vôbec sa nečudujem, že ostatný vodiči áno.
1. Ten stručný návod je podľa mňa komplikovaný. Keď predsa nahodím linku, tak nepotrebujem nahadzovať žiadny cieľ (zvlášť keď v službách je v tomto číslovaní riadny zmätok) ale navolím si rovno 6 a šípkami si vyberiem smer hlásenia. Tam niet čo pokašlať.
2. To umiestnenie BUSE je totálne nešťastné, ten kto to robil, v živote nesedel za volantom a neovládal to napríklad hoc aj za jazdy a to je treba často krát (časová tieseň, korekcie atď.) Výnimkou je len Karosa.
3. Veľa vodičov na to nevidí, respektíve potrebuje k tomu okuliare. Ale budú ti prd platné, keď to antireflexné sklíčko sa ti aj tak leskne...
4. Upozorňujeme sa pokiaľ to je možné, ale veľa vodičov už také výjavy jednoducho ignoruje. Ešte stále niektorým busom jednoducho ukazuje každá tabuľa čosi iné...
Teraz k nám nastupuje kopec nových vodičov, choď sa ich osobne spýtať, čo im vraví BUSE. Vedia len to, že ho majú používať, ale ako? Chodia sa pýtať po konečných... ale keď to ma kopec iných starostí, tak mu to vysvetľuj...ale prosím...mali sa o to viac zaujímať na zácviku.
Ja si nemyslím že sato nedá, len ta chuť chcieť tu chýba a nielen u vodičov...
Nie je to tak. Oni v tom niektori maju cisty zmaetok. Lebo aj ked maju manual a tabulku kodov, prehazduju oboma smermi nielen ciel, ale aj linku. V kodovom oznaceni maju linky tieto kody:
K nim su pridelene ciele - Linka 810 = ciel 810 (USS), ciel 811 (Pereš).
Lenze najdu sa vodici (a su to prevazne RA-ckari, nie mestski), ktori ako som uz povedal menia zakazdym nielen ciel, ale aj linku. Cize do USS idu s nahodenou linkou aj cielom napr. 860 (zobrazi sa RA6 VA USS) a naspät nahodia linku aj ciel 861 (zobrazi sa 86 KALINOVSKÁ). V skutocnosti by sa malo zobrazit linka 861, ale "1" sa uz nezmesti, niet pre nu na ploche panela miesto. Na vnutornom paneli ale svieti pekne 861.
Toto sa uplne bezne deje aj pri popoludnajsich posilovych spojoch linky 29 od Namestia osloboditelov do Kavecian, ktore vykonavaju RA-cky. Bezne tam vidno linku 291. Alebo na linke 11 vidno linku 111 a pod.
Zachvat: povedz mi, je ten prehladny system kodov skutocne taky problem pochopit? Ak to zvladaju vodici v Prahe, Brne, Ostrave, Blave, ... preco u nas poniektori nie? Vy medzi sebou sa vzajomne neupozornite, ked vidite, ze tam ma kolega nejaku capinu? Lebo na KD ano, preto sa pytam...
ja neviem ako to je v praxi, ale na scheme liniek kosickej MHD su zastavky KIDS oznacene sedou farbou a linky maju ciselnu radu 80 a 90.
napr. 82 na Lingove.
5203 - (L55) bude jej potreba v blízkej budúcnosti vymeniť bľachy pri zadných dverách aj vo vnútri, hrdza ich chytá.
3001 - L53 vkuse smer Hanojská či ste išli tam alebo na Madridskú ?
Išlo o spoj "RA6". Linku 86 mal na display-i len preto, lebo bol nahodený kód "086" (vypíše "86") miesto kódu "860" (vypíše RA6). Preto keď vidíš linky ako 85, 86, 87 s a podobné s ľuďmi, je to RA a ide len o chybné nahodenie kódu.
Nemyslim ze sa oznacuju cislenou radou, aj ked ja by som bol radsej keby to boli 80-ky..skor si myslim ze ide o chybne vytukanie kodu zo strany vodica na palubnom pc ?
K tej dnešnej výluke: každý si chodí ako chce...32-ku som na Popradskej nevidel napr. hodinu za to sa tam zamiešala 34-ka, ktorá si to švihla dole k magistrátu a okolo bieleho domu si to skracovala aj L17. ?
bystrik
linky RA sa uz oznacuju ciselnou radou zacinajucou 80? niekedy mali taketo cislo busy SAD v ramci KIDS, ci nie?