Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: *SOLARIS* maniak #7935:


Co to je za blbost, ze "...musel veľakrát otvárať dvere pri Dome umenia, tak ho stopol..." ??? Ak dvere vodic zatvori a otvori ich cca do 10 sekund opaet, tak sa mu predsa poradie zastavok neposunie. Toto nie je dovod, preco by to mal vypnut.
*SOLARIS* maniak

*SOLARIS* maniak

Reply on: qwerťačik #7981:
411- sl. 4021
*SOLARIS* maniak

*SOLARIS* maniak

Reply on: qwerťačik #7983:
Aha, dík! Takže včera ju mal 3701 ?
Reply on: *SOLARIS* maniak #7982:
aj ja dam dačo 30031/2: 3528 ? to je ta čo si sa pýtal...z L30 na L19 ? ? ? ? ?
*SOLARIS* maniak

*SOLARIS* maniak

Reply on: VILL #7980:
ježiš len to nie...
a ešte dačo dám:
L34: 3209 ?
niečo z dnešnej výpravy električiek:
_____________________________
2: 605,607,612
3: 395,415
4: 337,411
5: 523,536
6: 388,405,410
7: 408,606
9: 395,416,535
R: 616
Z: 537 loky


?
Reply on: *SOLARIS* maniak #7978:
Jeee naklonovali v DPMK 5216tku ? ?
*SOLARIS* maniak

*SOLARIS* maniak

sorry za duplu 5216 miesto tej druhej má byť 5236. ?
*SOLARIS* maniak

*SOLARIS* maniak

Reply on: VILL #7977:
doplním L29: 5216, 5222, 5216, 5243 ?
L18:4302 ☠
4306 ?
3206
_____________________________________________
L3:417(03022)
L7:404
L9:617
DZ Važec:534
*SOLARIS* maniak

*SOLARIS* maniak

DNEŠNÁ KOMPLETNÁ TROLEJBUSOVÁ VÝPRAVA:

L71: 1001, 1005, 1007, 1012, 1014, 1017
L72: 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006
--------------------------------------------------
Reply on: VILL #7974:
prečo sa smeješ ❓
Čau qwerťačik ? ?
--------------------------------------------------------
L34:3211,3212
L32:3504
___________________________________________
?
Reply on: fx4085 #7971:
...každý si svoj furik chváli... ? ? ?
19-tky:
---------------------------------
19012: 3511
19022: 3525
19032: 3534 ? ?
19042: 3506
---------------------------------

plynová komora L30

? ? ? ? ? ? ? ?
Reply on: Irisb #7970:
tak to vyzera keď sa berie do uvahy vzhlad a nie kvalita. Verím že raz sa dožijem doby keď Ikarusy tu ešte budu jazdiť a o Solarisoch sa bude len spomínať,a budu z nich kaviarne na hlavnej ulici. ☺
Reply on: fx4085 #7969:
no máš recht...je to jeden z naj busov v KE...jeden z najväčších ťahúnov MHD v KE.....len veľmi málo ľudí vie doceniť prínos týchto autobusov a všade trepú tie svoje poľské budare ?
Reply on: Irisb #7968:
Maš pravdu,od piatku je jeden z najlepších busov v KE odstavený ku klampiarom na výmenu plechov a zariadenia.Som rad že tieto vozy sa snaží normalne zmyšlajuca časť vedenia ešte udržať pri živote,su to vozy ktore už niečo prežili a stale su tu po tolkých rokoch v prevádzke.Som rad že si ešte niektorý uvedomuju dôležitosť a spolahlivosť týchto vozov-že ich ešte budeme potrebovať.Su to fakt, na tu dobu keď boli vyrobene ,velmi kvalitne vozy.Len verím že tie "GO" neskončia opravou 4085-ky,a budu pokračovať ďalej.
V piatok 1.7 2005 sa posledný krát objavil v uliciach na linke 56 (56035) Ikarus 280 #4085 ? ako jeden zo "siedmych statočných" bordových ikarusov (4085,4086,4087,4089,4091,4093,4094). Autobus teraz čaká výmena plechov, podlahy, interiéru a mimo ulíc bude predbežne 2 mesiace.

Zároven od pondelka by sa mal v uliciach objaviť další Ikarus #4204 , ktorý prešiel podobnou GO ak sa to dá tak nazvať aká teraz čaká 4085tku.
*SOLARIS* maniak

*SOLARIS* maniak

Reply on: Dispecer #7959:
Veď to, že podľa výzoru na Slovensku je jediná. Ale taktiež je jedinečná neopraviteľnými brzdami.

Re #7964 Nodes: Nie je to len "vraj", ale určite. Dávali ju ako tak dokopy, tak to nasvedčuje tomu, že sa na niečo chystá...
Možno si ešte zajazdí v KE.

Re #7961 280: Veď to sa ani nečudujem. Jeden z vodičov 3205 má hrozný štýl jazdy a namáha motor. Trhá z vozom...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.