Ten človek sa aspoň snaží zapísať tú výpravu a vy ho ajtak hejtujete tak potom prečo nezapíše vy? Podľa správnosti kde to je na zálohe a ktoré linky majú byť vyznačené či sú zvýšenej kapacity alebo zníženej. Bože ľudia veď majte trochu ľudskosti a porozmýšľajte nad tým že aj on je len človek a vie spraviť chyby tak ako aj vy, veď každý sa učí z chybami.
ja som sa tiež kedysi nahodil do výpravy aj s vyznačením nedodržanej kapacity/nízkopodlažnosti a jeden to pravidelne mazal, pretože bol presvedčený, že jeho teoria je viac, ako som mal ja v stazke napísané, trebalo by im odobrať práva
Keď som ešte zapisoval aj ja, nahodil som svoju zálohu, kde všade som bol, nabehol šrác (ten čo ti odpovedal), pomazal, zjavne vedel lepšie než samotný vodič kde záloha bola. Takže bludy boli a aj budú bo hore nie je záujem to vyriešiť.
To je pochopiteľné, keďže štandard policajného riadenia križovatky je porovnateľný so signálnymi plánmi križovatiek na Moyzesovej ulici. Zelená postupne pre každé rameno križovatky a na záver celokrižovatková zelená so zelenou pre chodcov na všetkých ramenách.
Este som nevidel, zeby krizovatka lepsie sla s policajtom ako na semafore. Ked uz aj policajt vie co robi, tak vodici zmatkuju. Zvycajne aj policajt robi kktniy
Krizovatka na mieri je nastavena velmi dobre, prakticky neexistuju hluche casy, kedy by cez krizovatku neslo nic, rano to tam odsypa a jedina kolona je od Podhradovej (prvy semafor v meste z toho smeru). Ked riadi krizovatku policajt, tak medzi kazdou zmenou je v krirovatke 10 sekund zdvihnuta palicka hore a nikto krizovatkou neprechadza. Takto sa nazbiera kolona po furcu.
N/A