Hm, pred malou chvíľou cez križovatku pri Okresnom úrade v smere Hlinkova → Watsonova prešla 4755 na linke 19... Výmena voza na 19/6 alebo nejaká mimoriadna obchádzka?
Iné vozidlo na webe a v realite sa stáva iba v prípade poruchy vozidla a zapojenia náhradného autobusu po linke. Autobus s poruchou si v čase odchodu nahodí spoj, ubian zobrazí jeho číslo a dané číslo ukazuje potom aj druhému autobusu, ktorý si rovnaký spoj nahodil o niečo neskôr. Nie sú to až tak bežné, skôr ojedinelé prípady. Kuriózne je to najmä pri nahrádzaní električiek, kedy potom ev.č. "električky" jazdí kdesi mimo trate
Neviem ako v Brne, ale ani v KE sa netoleruje opisovanie z appiek TransDaty, keďže bežne sa stáva, že sa tam zobrazuje, že jazdí na danej linke iné vozidlo, než je skutočnosť (napr. dnes som takto na mojbus.sk mal, že na 55 jazdí 3522 - v realite prišla 5735).
V Bratislave sa to viaže na na online zastávkovú tabuľu.
Voz sa prihlási na službu, systém potom sleduje, aké odchýlky od CP mu reportuje. A keďže to potrebuje sprárovať s informáciami o nízkopodlažnosti či klíme, tak musí byť väzba na nejaký "zoznam" týchto informácií o jednotlivých vozoch. Neviem, či má systém svoj zoznam, alebo využívajú priamo databázu imhd, každopádne vedľajším efektom je, že takto vzniknutá informácia sa môže rovno vniesť na imhd do výpravy na adekvátne poradie linky. Manuálne sa potom robia už len korekcie (čo bola výmena, ZV, prechmat vodiča pri prihlasovaní sa do palubáku apod.) + sa dopisujú vozy bez funkčnej vysielačky, keďže bratislavská OZT funguje rádiovo a nie cez GPS.
Corey
L4 #846
L6 #808, #811
L7 #840
L12 #4764
L15 #3313, #4720, #4743, #4744
L71 #4751