L14 - 5243
L22 - 5240 (robili s ním vodiči z 5221, lebo ich voz je odstavený na opravu 4 a 5 rýchlostného stupna)
L29 - 5235, 5237, 5222
L34 - 4085?
L53 - 4088, 4205
L55 - 5213
L17 - 5214
L28 - 5244
Re: PvvS & Irisb, ad poruchovosť - teda ja neviem, ale mám ten pocit, že PvvS hovorí o poruchovosti Citybusov ("slintyhnus" ? ) a Irisb sa snaží obhájiť spoľahlivosť (košických) Irisbusov, tzn. B95x/96x...a miešate hrušky s jablkami
zase si pletieš jedno s druhým. Debata o manuáloch a automatoch patrila k tej tvojej udajnej poruchovosti Irisbusov.
Za druhé 12m solač je o niečo drahší, nie o veľa ale je, ako Irisbus.
Za tretie solač 12m ako vravíš ty je síce nízkopodlažný, ale po meste má rovnaké problémy jazdiť ako 15m kvôli svojim debilným rozmerom (myslím teraz na šírku). Lenže Irisbus oproti nemu má ešte zopár výhod, z vnútra je prestriannejší, má väčšiu kapacitu, a IRISBUS nepozná kopce, je mu jedno aký je terén ide stále, motor má väčší reálny výkon. Výrobca mu môže solarisu napísať 176 Kw ale v reále ho nedokáže využiť naplnoo, aj ked toto čiastočne závisí od zabehnutia motora. A najväčšou výhodou je, že Irisbusy jazdia za všetkého počasia. Solaris nie, len čo prišli prvé mrazy, všetky tri 12m solače pomrzli aj ked boli ukryté v dielnach. Irisbusy stáli vonku na dvore, a ráno štartovali a išli na linky v uplnej pohode.
A nevim kde jsi vzal manual u NP abusu . Jinak pokud vim tak Solaris Low entry je na stejny cene jako B951/2, takze nevidim duvod proc by se nemohly nakupovat ony. Jsou castecne NP, levny , overena konstrukce.
Ta NP B952 by vypadala asi jak SOR NB12
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Irisb
L14 - 5243
L22 - 5240 (robili s ním vodiči z 5221, lebo ich voz je odstavený na opravu 4 a 5 rýchlostného stupna)
L29 - 5235, 5237, 5222
L34 - 4085?
L53 - 4088, 4205
L55 - 5213
L17 - 5214
L28 - 5244