Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Irisb #5440:
Ja beru sola.

A nevim kde jsi vzal manual u NP abusu 🙂 . Jinak pokud vim tak Solaris Low entry je na stejny cene jako B951/2, takze nevidim duvod proc by se nemohly nakupovat ony. Jsou castecne NP, levny , overena konstrukce.

Ta NP B952 by vypadala asi jak SOR NB12
Reply on: PvvS #5439:

AD1)
Bludy hlásaš, a zase prekrúcaš. Nepovedal som, že DP má nakúpiť 961čky, nebavili sme sa tu o klbových autobusoch, kde je kvalita uplne inde ako v Karose, ale o 12m busoch, kde tá kvalita je na strane Karosy. Takže bav sa k veci, alebo nechaj tak.

AD2)
Je mi jedno, že či si z Moravy alebo z Čiech. Jedno je isté, vaši vodiči nevedia jazdiť, kazia autobusy a podľa toho ty súdiš, že sú to nespoľahlivé busy. No príd niekedy do Košíc a posleduj trošku poruchovosť naších B952. A to ti vravím, že taká 5237 dostáva poriadne zabrať od svojich vodičov, ale drží, a je len minimálne poruchová. Možno by si bol v Košiciach aj vyše mesiaca kým by si sa dočkal poruchy košickej B952ky.
Reply on: Irisb #5438:
Francouzka pomsta je nahrazovana spolehlivejsimi B732 . A to ze DP nevyuzije opci na nakup dalsich NP vozu a radsi nakoupi 951/961 taky o necem svedci

P.S. koukni se na mapu kde je morava ?
Reply on: PvvS #5437:
odpoviem ti Vševedkovým výrokom: "Bludy hlásaš!" Bez urážky, ale ja ti neberiem, že vy čechúri neviete jazdiť s vašími vlastnými autobusmi a preto ich máte stále na poruche. Najskôr už u vás vodiči natoľko zakrpateli na automatoch, že ked uvidia spojku a rýchlostnú páku, ta sa im idú oči vyočiť a vlasy utekajú kade lahšie. Ale v Košiciach je Irisbus jeden z najspolahlivejších autobusov. Na poruche ho je takmer nemožné vidieť. Zatial bol na dlhšiu dobu odstavený iba jeden a to 5240 na Turbo a vzápätí mal DN, takže aj preto stál tak dlho. No ostatné "lietajú" stále.

A za druhé, ti opakujem, že som len povedal, že ideálne riešenie by bola NP B952ka, nepovedal som, že existujú, len že by to bolo ideálne riešenie. Tak neprekrúcaj!
Reply on: Irisb #5436:
Ukaz mi NP 952 nebo 951 .

Jediny pseudoNP vozy z vrakosy jsou slintyhnusy. A ty teda nepatrej mezi nejspolehlivejsi.
Reply on: PvvS #5433:

AD1) pozri ja som len povedal, čo by bolo optimálne riešenie a to NP B952.
AD2) neviem o spoľahlivosti ktorých Irisbusov hovoríš. Naše košické irisbusy sú najmenej poruchové autobusy v Košiciach. Na poruche sa objavujú košické B952 no nechcem ti klamať fakt len veľmi málo. Takže so spoľahlivosťou na mna nechod.
Reply on: PvvS #5433:
súhlas
L 2 : 605, 607
L 4 : 337, 423
L 7 : 421 + 422, 512, 517, 624 + 625

===================================

L 28 : 5244
Reply on: Irisb #5431:
NP B952E, to je skoro stejny nesmysl jako NP S706RTO . Strednepodlazni a vysokopodlazno vozy sou dneska prezitek . Ovsem co se spolehlivosti tyce, tak posledni serie slintyhnusu ( inovovany interier) je tak vyborna, ze videt tyto vozy je skoro zazrak. Starsi serie sice taky nepatri mezi nejspolehlivejsi, ale proti posledni dodavce je to dost rozdil. Inovovany citybus je idealni zakryt montazniho kanalu v dilnach.
Reply on: Irisb #5431:
na koľko % je B952-ka nízkopodlažná?
Reply on: TA #5430:
lenže tu ide o 12m busy. A tu je jednoznačne cena, kvalita, výkon na strane Karosa Irisbusu. Jedinou výhodou 12 m solaču je jeho nízkopodlažnosť. Keby dali DP zakázku na NP B952ku, dostali by v jednom autobuse všetko, čo si len vieš predstaviť - nízkopodlažnosť, výkon, kvalitu, pohodlie, servis "hned za rohom" (t.j. v Prešove) a taktiež výbornú cenu.
Reply on: Irisb #5429:
je pekné súhlasiť sám so sebou ?

ale prečo kupovať VP busy, kedˇ je možnosť kúpiť NP a za "dobrú" cenu?
Reply on: Irisb #5425:
súhlasím, podľa mojho skromného názoru je náš vozidlový park dostatočne moderný čo sa týka 15m busov (aj ked sú to budare, ale ta čert ich ber). Teraz by sa mal DP zamerať na nástup nových 12m (B732, novoplány, Ik415 toto by malo byť nahradené Irisbusmi, aj ked nie sú nizkopodlažné, v súčasnosti je to jeden z najlepších 12m busov) a 18m (ik435, B941 by sa mali nahradiť nejakým vhodným klbákom, najlepšie aj nízkopodlažným)
Reply on: Milan 337 #5427:
a načo nato reaguješ?
...ne ne Ja sa už "k tomu" nebudem TU vyjadrovať.... ALE ŽE BY RAKOVINA VYŽRALA TOHO, kto mi zneužíva nick. (bodka)
?
(dufam ze to bol moj posl. devious prisp
Reply on: Irisb #5425:
samozrejme by nemuseli byť na všetkých linkách. Ale mať busy a využívať ich len cez týždeň a potom kupovať dˇalšie busy a využívať ich len cez víkendy je trochu nezmysel.
Reply on: TA #5424:
noo nie je to síce zlá idea, ale napr. 15m bus je na víkendovú výpravu na niektoré linky priveľký. Jasný príklad je L20, L13, L14.
Reply on: Irisb #5422:
podľa mňa by bolo pekným ( a aj vhodným ) štandardom nahrádzať 12m busy 15m busami. ( Netvrdím, že to musí byť SU, ale iný tu momentálne nejazdí ? )
Reply on: Irisb #5422:
ou sorry, to s tou 5216 patrilo Tbusovi:D, sorač ešte raz
Reply on: TA #5421:
prečo 12m bus? lebo to je logika. Ked vyradíš 12m bus, nahradíš ho 12m busom. Ved aj ked sa roztrhajú ponožky, ta si nekúpiš pančušky že? tak isto je to aj tu. Možno to nie je super príklad ale logiku má. Keby sa to robilo podľa teba, že 12m za 18m tak by tu bol len samí klbák, a využívanie klbákov na niektoré linky hlavne mimo špičky a cez víkendy by bolo neefektívne.

A tú 5216 sa neboj, ja som to pochopil:D

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.