Je rozdiel odist 15 sekund skor ked uz nastupili vsetci v snahe stihnut zelenu na krizovatke a odist minutu a pol skor lebo uz nadbieham od zaciatku linky a nechce sa mi cakat. Je rozdiel nadbehnut si par zastavok pred konecnou niekde na konci sidliska kde uz zvycajne nikto nenastupuje, a nadbehnut si na dolezitej prestupnej zastavke alebo niekde v centre. Vodic si ma strazit casy odchodu a ak ozaj nevychadza prestavka, da sa to riesit aj inac, ako nadbiehanim si "do rezervy"
bez toho, aby som také konanie ospravedlňoval(sám som ho na druhej strane republiky x-krát zažil), viem pochopiť myšlienkový pochod: "čím skôr dôjdem do kolónového úseku, tým s menším meškaním ho opustím a budem mať nádej na pôvodné trvanie prestávky na konečnej"(asi nevychádza na všetkých službách presne 15/30-minútová pauza, ale nejaké minúty navyše tam sú)
Samozrejme, že vodiči a preto sa to nejak dalo predpokladať s niektorými, ktorí mali nadbehy aj predtým. Dokonca mám avízo, že dotyčný vodič dnes ani nezastavil na znamenie. Neviem čo je to zač ale s takými treba robiť poriadky
L10 smer Ťahanovce, odchod podľa cp z SOŠA 14:00, reálny 13:58. A to je pracovný deň, špička. Kto vie koľko spojov má nadbehy po zavedení zastávok na znamenie Nejak sa to dalo čakať.
Vyzerá, že nechýbajú, len blbý export - tie odchody v najľavejšom stĺpci by sa mali objaviť v oboch stĺpcoch na pracovné dni (či už počas školského roka alebo prázdnin).
LUKYmhd