hej hej .... nikdy žiadny problém .... autobus aj na lomničák vyjde .. ? a potom jemu taký podobný aj fakt bežný cestujúci sa prídu sprosto opýtať či sa pôjde ďalej keď vonku je pol metra snehu akurát s tým že on ti ešte oznámi že vzadu nemáš displej ... ? a aj keď ho máš tak nie taký ako si predstavuje
moj zlaty, zaujimalo by ma ako velmi poznas software na pripravu dat pre palubne pocitace, pretoze ja ho poznam dost dobre a ked ti raz napisem, ze to nie je "len tak" obnovit udaje z februara, tak to tak proste je .. odvtedy sa zmenilo komplet vsetko zvysne, co sa v danej platnosti nachadzalo, cize to veru az tak jednoduche a rychle nebolo .. to vsak nemeni nic na tom, ze udaje boli pripravene vcas a s dostatocnym predstihom (Author napisal odhad, ja ti pisem realitu) - v nedelu rano .. nasledne vsak doslo pri prehravani vozidiel k chybe, ktoru vyriesila Zilina az v pondelok rano .. tak ty tu radsej uz nic neoprasuj a venuj sa veciam, ktorym rozumies, vdaka
ale veď ho nechaj, to je jeho NÁZOR ? aj ked bude kalamita, tak podľa jeho názoru autobus môže v pohode zastaviť na Kalinovskej, lebo proste to je názor laika, občana, cestujúceho, a jeho nezaujímajú okolnosti, on chce mať len názor ?
crossfire ti napisal ze nemáš ani potuchy co sa udialo a zase nebude taketo veci rozoberat na verejnej diskusii ... preto tam dopisal ze nemoze ti to napisat ... a ja neviem ci vobec tusis co vsetko obnasa nejaka zmena v premavke a v CP alebo si mysliš ze sa končí vyluka tak CP robia aj kucharky z jedalne ? a ze data nahravaju aj vratnici ? ... ? ? ? ?
Čo koment - to iný názor na vec (viď Crossfire) , ale beriem to . Nebudem sa k tomu vraciať, len dodám, že "kritický tón" v mojom príspevku nevidím - naopak "mierne ironicky smaile" je tam. Nebudem ani rozoberať kde sa sala chyba, ani "odhadovať" kedy čo bolo či nebolo pripravene, či nahrané, ale myslím si že v ére "počítačov a IT-čkarov" su 3 cele dni až až na to aby tých pár vozov ED na tých 2 linkách bolo "včas a dobre nahratých".. A len dodám že nič "nove" sa nahrávať či spracovávať nemuselo, ale len "oprášiť" tu verziu čo už tu bola (po odstavení stanice na začiatku MET a pred MEU).. A nieje to ako tvrdá kritika - ale len názor laika (cestujúceho občana) ?
EDITnuť to žiaľ neviem, ale ešte jedna poznámka, možno by nebolo od veci im vysvetliť, že keď zastavia v strede zástavky tak KTčko nie je také kompaktné, aby ľudia zo zadnej časi voza vystupili na ostrovčeku, ani tu nebudem pisať koľko krat sa mi na 9tke a dnes som bol jasnym svedkom aj na 6tke stalo, že som vystupil do cesty, pretože nepotiahol ku označniku ... Pochopil by som to keď by pred nimi stala Xka, ale nie keď maju prazdnu zastavku.
A ako je vyriešené nastupovanie na Idanskej ? Nebudem tu písať konkrétne čísla vozov, keď príde PXko, nastupuje sa do 6tky cez koľajnice, celkom logicky. Potom príde KTčko, tam sa už ale nastupuje v protismere. Príde iné KTčko a otvorí dvere na oboch stranách. Kto sa má z toho vyznať ? Bolo by fajn to vysvetliť vodičom, ja tiež nemam hlavu len nato aby som si podľa xichtu vodiča a typu električky pamätal, kto mi kde otvorí dvere.
x6 vo februari obchadzala NO po ulickach, to by medzi NO a Krajskym sudom bolo neuveritelnych 7min, navyse linka 10 je uz v inych casovych polohach a teda x6 bolo treba skoordinovat s dnesnou 10, aby vytvorili pravidelny nasledny interval NO - SpP, nech sa da prestupovat z/na linku 9.
X9 by nam dnes jazdila zbytocne cez Mlynsku bastu..
šiel som dnes vo voze 420 na linke 6 v smere na Idanskú, je chválihodné,že je tam špeciálny gong oznamujúci prestup a kde linka končí,no bohužiaľ hlásenie je presne opačné- v smere na Idanskú pri pavilóne zahlásilo že linka končí pri amfiteátri
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Zberatel