Pokiaľ nie je reálne ani jeden z dvojičkových spojov posunúť o 15 min. vpred alebo vzad, tak sa asi všetci zhodneme, že o 18:30 zdvojený spoj do KNVsi nemá žiadny zmysel.
Na ten nápad ukončiť spoj 20L na NO ma ešte napadlo prečíslovať ho pred NO na 51 a plynule pokračovať na THC. To je taký čas, keď je po špičke dosť biedna ponuka tým smerom...
Jeden jediny zdvojeny spoj 20L+32 na spolocnom useku za cely den z dovodu prechodu intervalu, ako vysvetlil tbus. Povodne bol 15min nasled z NO>KNV az do 19.h, ale to sa stazovali trhanari na neskore ukoncenia.. preto bola zmena.
Ale v zasade pod vplyvom pripomienky aspon vidim priestor na skratenie 20L o 18:06 z Peresa len po NO a preklad bude krajsi..
20L je okružná linka, tam sa nedá posunúť spoj kvôli koordinácii smerom z KNV, a práve vtedy končí špička a mení sa interval, ťažko ju koordinovať oboma smermi... Pri koordinácii smerom do KNV by sa musel na linke 32 posunúť spoj buď skôr (po ňom by z myslavy o piatej poobede vznikla vyše hodinová diera), alebo neskôr (naopak pred tým spojom by vznikla hodinová diera), alebo by sa musel kvôli tomu pridať jeden spoj na konci špičky... a vyber si teraz
Apeer