Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
BM:
Ee, bolo to KT-cko 😉 Ktore, to uz nebudem konkretizovat. Jedno je ale iste, v tej istej elektricke sa viezol aj vodic elektricky z Prahy, ktory sa o rychlodrahe vyjadril velmi pochvalne, a potvrdil, ze v Prahe sa da jazdit na obdobnych tratiach na otvorenom zvrsku maximalne 45 km/h (napr. Modrany).
Reply on: Sarko #44:
Takze to bola bud T6 a nie T3
BM:
No zrychlovac to nebol 😉. Ale aj keby, staci vypnut reverz a vali to samo od seba 🙂.
Reply on: Sarko #42:
Prehnal zrychlovac.Nezalepilo ho??? 🙂
Dnes som bol svedkom rychlosti elektricky na rychlodrahe s 80 km/h a prejazdom cez vyhybne 55 km/h. Poviem vam, bol to po dlhom case zazitok 🙂
Davam do pozornosti zastavku KVP-ISKRA v smere do Myslavy. Vsimnite si novy oznacnik na ktorem je napisana aj linka č. 36 , ktora ma stanoviste este pred krizovatkou. Asi to je nachystane uz pre novu cestu na Klimkovicovu ulicu. Stoji to za to.
Ale jeden bonz predsa mám.Dnes L14(5218).Vodič telefonoval počas jazdy a dokonca si zapisoval niečo.
Reply on: Sarko #38:
No neviem!Ja som naschval nenapísal čas a smer.Nechcem bonzovať na svojich budúcich kolegov!:-)
Diggi:
Ano, je to tak, ja som to omylom v rychlosti napisal naopak 😞

All:
Este jedno dolezite upozornenie, nepostacuje ak uvediete, ake vozidlo na akej linke nehlasilo alebo nespravne zobrazovalo informacie na BUSE. Potrebny je aj CAS, SMER LINKY a MIESTO, kde bola takato skutocnost zistena!

Dalsia vec je, ze si treba uvedene informacie zapisovat a raz za cas (dajme tomu mesacne) si uvedene info dame do jednej hromady a odovzdame pre 1018. 1018 sa uz vyjadril, ze je chvalitebne, ze tu o tom diskutujeme, ale on to z casoveho dovodu nestiha na fore vyhladavat a prepisovat.
3509 na linke č. 30 včera večer nehlásila!
Reply on: BM #32:
K tej linke č.14.Ja ňou cestujem v smere Žel.stanica-HPTesko a železnicou prechádza až v obci Ťahanovce.Vôbec sa tam nezdrží(možno preto meškajú).
Sarko :

Solarisy maju ten nater presne naopak. prve su zelene a ostatne biele.

Dnes mal vodic 3502-ky na L19 štastie. mal totiž naťukanú linku 192 na čo ho upozornil jeden malý chlapec. Ani nie o 10 sekúnd po tom čo to opravil sa zo zákruty na svojom BAJKU vyrutil oproti p.KUZMA

Samozrejme zastávky nehlásil, len zobrazoval čas a pásmo
Reply on: Nodes #33:
Tymto autobusom chyba takzvane dverove kriterium /cidla/, ktore je zakladnym cinitelom pri hlaseni zastavok. Cidlo udava kedy sa vozidlo pohlo zo zastavky. To da signal pre BUSE a to zahlasi vizualne zastavku.Ak je vozidlo vybavene zvukovou zbernicou tak zahlasi aj po zvukovej stranke zastavku.
BM: Vypisal si tu evid. c. vozidiel, ktore nemusia hlasit. 5201 az 5210 atd. Cize tieto vozidla nemsia ani zobrazovat zastavky na vnut. diplejoch? Dobre tomu rozumiem?
Reply on: Sarko #29:
Saroko zabudol si na najdolezitejsie. 1. seria ma nizkopodlaznu iba podlahu. Treba sa teda vystverat po schode na sedadlo.
2. seria uz je nzkopdlazna uz aj pri sedadlach cestujucich.

Dopravak: v Ikarusoch chyba zvukova zbernica pre system BUSE. Bolo by ju potrebne zakupit, ale jej cena sa pohybuje v cene okolo 50 000Sk. Jediny kto na SR maju taku zbernicu je Presovsky DP.

5236 hlasit zastavky ma, zato moze byt vodic ukrateny o premie. Meskanie na 14 je sposobovane vlakom ktory, prechadza cez obec Tahanovce.
Dnes som sa viezol 5236(Karosa-B952) na linke č.14.Prišla s 5 minutovým meškaním a zastávky nehlásila
Reply on: Sarko #22:
Včera som sa viezol 5005 a nič nehlásila.
All:V Ikarusoch som ešte hlásenia zastávok nepočul a to v nich cestujem pravidelne!
Reply on: Darro #24:

Co sa tyka tych Solarisov, na prvy pohlad sa tieto dve serie lisia jedinym nepatrnym detailom a tym je nater na zadnej casti cela, ktory je v hornej casti prvej serie (v urovni displeja BUSE) biely, ostatne ho maju zeleny. Kedze Solaris sa osamostatnil od spol. Neoplan, naozaj si myslim, ze je dolezite odlisovat vyrobcov, i ked tovaren je ta ista.

Dolezitejsie rozdiely su v motorickej stranke, tu sa vsak delia 2 skupiny na serie:
3501 - 3510: motor MAN, norma Euro II, ciastocne oddelena kabina vodica
3511 - 3520: motor DAF, norma Euro III, samostatna kabina vodica so vstupom pravym kridlom 1. dveri
davam pre zapisovatelov na pozornost ze vozidlo 5215 ma problemi zo zbernicou IBIS a takze im blbne hlasenie.Vodici ho radsej nepouzivaju. Dnes som to kontroloval a je to pravda, treba vymenit zbernicu.
Reply on: Sarko #22:
Z technickych pricin aj vozy 3201-3209 a 5219-5228. Tam sa hlasit da , ale su tam problemi zo zaistovakmi. Zaistovaky neboli totiz zakupene v tychto vozoch. Vzhladom na zly stav snekov sa zastavky prehadzuju samovolne. Tieto vozy maju vynimku.

A teraz nieco lepsie. Z nariadenia riaditela PCD, vypliva ze autobus, ktory nezastavy na mieste stanovenom na zastavke a je vzdialeny od obrubnika viac ako na 20cm, mozu mu byt stiahnute premie.
Vynimku maju zastavky.

AMFITEATER v smere do mesta
Od Laborec v smere na Lingov
Barca, Hečkova v smere na Sebastovce
Letecka akademia v smere na Tahanovce
Nad jazerom, hydina v smere do mesta
VSS v obidvoch smeroch

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.