Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Irisb #3232:
ja som nemyslel teba ale ju... ?
Nechápem, prečo neposlali 3102 na GO do Zlínera.
-------------------------------------------------------------------
Foto: http://citybus.cz/kosice/fotografie/gallery.php?akce=ukaz&media_id=378 ? ❓
Reply on: irisbus-2047 #3233:
MNE OSOBNE 5240 CHYBAT NEBUDE.VOBEC SA MI NEPACIL TEN BUS.ALE CO PLACES,VED TEN BUS OPRAVIA.ALE NEMUSELI BY. ?
Reply on: irisbus-2047 #3233:
Bola to 5240. ?
staznost
na vodica autobusu c3520 spoj.30 odchod zo zastavky
kalinovska 12:09
po zastavke kalinovska smerom do mesta zastavil az na palackeho.
pritom jedna dievcina ktora nastupovala na kalinovskeho chcela vystupit uz pri leteckej akademii, kedze stala pri dverach tak na nu vodic nereagoval.dievcine bolo asi trapne sa dozadovat vodica jeho povinnosti.
dalsi pan chcel nastupit pri hydrostave kedze autobus isiel skor tak dobehoval na zastavku ale autobus opat nezastal.
na colnici to iste.
aj iny ludia pracuju a ak pre vodica nestihly dojst do prace nacas tak s tym treba nieco robit.
tak nech sa nad tim zamyslia pani vodici.
hej vydeli ste tu zražku autobusu 15 jak do neho ten favorit naparal? a už aj je po karose škoda tato karosa bola podla mn najzachovalejšia ale neviem jej evidenčne čislo šofera poznam jak moje topanky
Reply on: Furčan #3224:
prepáč, ale ja som na dievčatá ?
Reply on: :-) #3227:
-): moj zlatý, aj vodiči sú len ľudia,(niektorí na to zabúdate, skúste sa vžiť do ich kože) a sedieť 8 - 10 hodín za volantom je riadna makačka, skús si to niekedy, a skús počas tých 10 hodín byť celý čas ticho resp. skoro ticho. však by si umrel, by mukaril ako chudák. Tak ako ty sa rozprávaš v robote resp. v škole, tak aj oni musia. A to že im za to sťahujú prémie, je blbosť DP, uznávam, že to môže ovplyvniť DN, ak sa vodič úplne nesústredí, ale všetci sú vodiči s povolania, a sú vo svojej práci jedny z najlepších, kde si ty??? ?
Reply on: 5 #3228:
No to boli bežné veci...ja som napríklad vystúpil z Ikarusu kým čakal na križovatke, jednoducho nemal jedno krídlo dverí a vtedy to nikomu nevadilo a teraz keď busy ako tak vyzerajú a sú aj nízkopodlažáky tak každý je múdry a ústa otvára. ? ?
Reply on: :-) #3227:
-): Asi nie si z Košíc...ja som bol u vodiča v kabíne a ten ešte zamával okolo idúcemu dispečerovi, tak mi nehovor nič o tom že nemôže kecať. Nemôže oficiálne...ale to sa v DP veľa veci nemôže a každy na to kašle od vedenia až po upratovačky. ?
Zo zaprášeného notesa... čo jazdilo pred 8 rokmi na linke 54A ☺
(Moskovská - Toryská - NO - Sečovská - Lingov):

18.11.96 - 6257, 6279
19.11.96 - 6240, 6286
20.11.96 - 6012, 6218
21.11.96 - 6218, 6226
22.11.96 - 6226, nič (nezvýšil voz... vtedy bežná vec)

Čo tým chcel autor povedať? Netreba sa dnes rozčuľovať z každého 3 min. meškania... Treba sa tešiť, že aj keď s odchýlkami, autobusy chodia, a niečo ako vynechanie spoja je už úplnou zriedkavosťou, keďže pojazdných busov je dostatok.
Okrem toho je dnes vozový park oveľa mladší a modernejší. A to, čo dnes nazývame neuveriteľnými vrakmi, bol vtedy ten lepší priemer.
Spomínam si aj na konkrétne príklady z rokov cca 95-97:
- počas jazdy dolu Sečovskou sa preplnenému busu len tak otvorilo krídlo dverí a len zázrakom nik nevypadol (6226),
- vonku treskúca zima, v buse neznesiteľná horúčava, na otázku cestujúcich či sa to nedá vypnúť, vodič odpovedá Keby sa dalo, vypol by som (6244),
- hlásenie cez vysielačku (vtedy to bol šport, kto ju má hlasnejšie pustenú), kedy vodič žiada zálohu na stanicu, lebo "má vypadnutý motor" (6273)...atď, atď...

Takže... bolo aj horšie, a podstatne horšie ?
Vševedko: no to je najväčší problém v KE, sice odbory sú, ale ako si ty v tej druhej možnosti napísal "sú jedna ruka s DP"

Irisb:na konečnej si šofér môže klábosiť s kým chce a koľko chce, ale počas jazdy, tak to radšej NIE!! S prémiami sa isto môže rozlúčiť pri ďalšej výplate. No a teraz pred vianociami je to este dusnejšie.
L17: 6407
L36: 3501, 5206, 5222, 5239
Na L9 517
Reply on: Irisb #3223:
aj ja chcem ?
Reply on: Peťa #3211:
sa ti páčia Irisbusy???? NO tak to sme zajedno, musíme sa spoznať viac
big off t(r)opic
Re #3202 Pivix: Nech je ten cestujuci rad, ze mu vodic zastal, ja sam som sa stal obetou nezastavenia nocaku 101 na Colnici. Ked som pisal staznost do DPMK tak, mi odpisali, ze bolo vozidlo preplnene a vodic nezastavil. A ze o tomto probleme vedia a budu ho riesit. Vysledok riesenia vidi kazdy kto cestuje v piatok a sobotu nocakom. ak chces aby Ti vodic zastal, nastupuj na zel. stanici potom nemas sancu. A potom som raz cakal na 103ku na pri VSS - krizovatka -> cintorin. Darmo som bol pri oznacniku, vodic ma zbadal pomaly pri samotnom moste. Po mojej otazke, ci ma nebolo vidno mi odpovedal: "Ta znace tu raz za dvašto roky dakto nastupi". aspon som vynuloval historiu 200 rocneho cakania na nocak.
t(r)opic on
Na Palackeho brutalna zapcha. Tukli sa tam 2 auta. 32meskanie 15min...
Asi pred hodinou vrazilo do busu, asi linky č.32 nakoľko je to klbák, zo zadu omv. Nehoda sa stala na moste KVP pri odbočovaní k poliklinike. Bus by mal byť Ik280.87. ?
Reply on: Diggi #3217:
...a ak nestoji pri Bete, tak sa kotula po Narodnej rychlostou rovnou nule, takze ani chodci nemaju problem s predbiehanim.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.