Dnes pri ceste do nocnej zmeny sa podarilo DPMK ma o5 vytocit. L6 ma odchod zo zastavky Plynarne smer zel. stanica odchod 17.03, ja som ju videl z nej odchadzat 16.59 a pol. Otazka, naco je vobec nejaky cestovny poriadok??? Dakujem DPMK.
Problem je v tom, ze GPS ma presnost nejakych 100 metrov, takze sa to napriklad na hlasenie zastavok neda pouzit(aj ked EMTest zrovna tymto sposobom "hlasi zastavky", v BA mame take jedno vozidlo a bola to fakt haluz, niekedy to zahlasilo este pred zastavkou, ze Nasleduje.. a proste hockedy to zahlasilo zastavku a pod.) vobec, a na sledovanie vozidla na trase dost zle. Ale pokial ide o sledovanie vozidla, ktore nechodi po svojej trase stale(cize vsetko okrem MHD), tak je to celkom dobre, aspon sa nestrati
e #288 Andy> Neviem ci sa na to neda pouzit GPS, ale nedavno som cital v jednom internom materiali nemenovanej firmy (slovenskej!), ze odkedy do vozidiel namontovali navigacne pristroje GPS, kleslo im zneuzivanie a tym aj prevadzkove naklady vozidiel, lebo mozu sledovat ich pohyb... A tie prazske elektricky zistim.
No ta zvucka v IC co som pocul naposledy ja, praveze bol moc dlha. Uplne staci take nieco ako je v Ziline, Brne, alebo Ostrave. Lebo to co som ja pocul v IC znelo, ako zvonceky do domov. Mne staci nejaky sekundovy zvuk, a nie aby mi to vyhravalo 5 sekund.
Dnešné ráno bolo fakt cool. Cestári boli opäť pripravení!!!! Ďakujem vodičovi 4305 za dopravenie do práce, aj keď mu (v tej metelici) blokovalo predné koleso na voze.
Sarko> Potom co viem, ze prazski dispeceri mozu sledovat pohyb elektriciek elektronicky, snad na baze GPS, s vyhodnotenim ich jazdy podla grafikonu, tak som rad, ze nase IC je aspon zvuckou na ich urovni Inac, pri tom IC som stal s kolegom, ktory ma tesne predtym vymenil.
Dnes podvecer na L16 som nastupil na zel. stanici, vypis na informacnych paneloch BLSAK cez Namestie Osloboditelov. Ako to v buse zahucalo, ked si to vodic namieril na Podhradovu
Trolejbusy uz pred 10-timi minutami pustili na KVP. Dve trolejove veze dali provizorne dokopy roztrhnuty preves a trolejbus 1008 odisiel po vlastnych, i ked to vyzeralo, ze ho bude tahat dielenska 6039, ktora prisla tesne pred obnovenim prevadzky. Zaujimavy ukaz som videl o 14:55, ked na zastavke Krajsky sud prisli 4 15Tr (71, 72, 71 a 72). Este viac ma zaujalo, ze vsetky 4 boli plne a pred malou chvilou tu prefrcal prazdny 1018. V opacnom smere za 1008 sa vliekli 1009 a 1016.
Cca pred 15 min. potrhal 1008 (L71) trolej. vedenie za krizovatkou Tr. SNP-Toryska v smere na N.O.Pred krizovatkou z KVP sa zacina kopit kolona trolejbusov, z mesta sa troleje otacaju pravdepodobne na Rooseveltovej, pretoze v opacnom smere tu nestoji ani jeden T-bus. IAD je obmedzena do jedneho prudu v oboch smeroch.
Diggi > Som si isty asi do tej miery, do akej si ma zneistil. Ale ja som tou 388+389 cestoval. Teraz uz si nejaky detail vybavit neviem, pretoze MHD cestujem pomerne casto, najviac 6, R1, 11, 27.
Nodes > Nie s Karosu sa zataiľ končí,kým neprídu s niečim novým, alebo ak ostanú nejaké peniaze po budúcoročnom nákupe Solarisov, tak len vtedy.
Esí ko : Si si istý, že to bola 388+389? Tá totiž v sobotu 18.10. stále pred TU na jalových podvozkoch, z čoho mi vychádza, že je na 99% na prehliadke.
Podávam sťažnosť na vodiča l. č. 7 (suprava 376?-377), s odchodom 6.46 od OC Važec. Nakoľko reálny príchod na zastávku bol 6.49 a následne sa vôbec nesnažil dohnať zameškané, skôr naopak a pri TU mal meškanie takmer 6 min.
A ešte opodstatnenosť sóla na l. 3. Včera poobede som išiel spomínanou linkou a na Rovníkovej sa do 1nej T3 ky nahrnula polovica obch. akadémie...
Sarko