Hm, takže tak skoro sa z T3 asi celkom nerozlúčime a budeme ich vídať na tratiach (nie ako sa tu písalo že už ich nestretneme) ? , no a to kurenie, hm, to asi bude problém "na dlhe trate" - len aby DP nezakázal zapínať v nich kurenie (v lete klímu nemaju, v zime kuriť nemusia ? ) ,,,,
Ale teraz vážne, ak teraz už je problém s kurenim "hromadne" v nich, čo bude ak zima a mrazy udrú naplno ? ? (ešte ani nemrzlo),, Len aby to nedopadlo potom tak že bude v nich ešte zimnejšie ako v KT ktorých sa nekúri vôbec celu zimu ..? No dufajme len že DP "seriozne" k tomu pristúpi a v rámci záruk jednotlivých vozov bude trvať na uspešnom odstránení tohto problému do buducna ... V to treba len dufať.
Veď treba prevetrať aj zvyšok vozového parku. Holt, to je tak, keď z nákupu 23 vozov sa stal nákup 33 vozov a ešte ďalších 13 sa možno dokúpi, pričom intervaly zostali rovnaké.
Linka: 10
Poradie: 8
autobus
Evidenčné číslo: 4736
Typ: SOR NB 18 City
Výrobca: SOR Libchavy s.r.o.
Výrobné číslo: 403
VIN: TK9F8XXA8DLSL5403
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): KE-238JE
Dnes 24.12.2015
_____________________________________________________________________________________________
Električky:
Linka: 3 - Pragoimex Vario LF2+ #819
Linka: 3 - Pragoimex Vario LF2+ #828
Linka: 7 - Pragoimex Vario LF2+ #809
Linka: 9 - Pragoimex Vario LF2+ #827
______________________________________________________________________________________________Autobusy:
Linka: 20L- SOR NB 18 #5737
Linka: 32- SOR NB 18 #5737
Linka: 71- SOR NB 18 #4744
Linka: 17- SOR NB 18 #4732
Linka: 28- SOR BN 9,5 #6705
Linka: 52- SOR NB 18 #5742
Linka: 52- SOR NB 18 #5711
______________________________________________________________________________________________