Včera som zažil električkovú nástupnú zastávku Važecká v staronovom umiestnení asi takým spôsobom, že som automaticky prišiel na miesto do obratiska. Vodič prehadzoval výhybku na výjazde a tak som sa ho spýtal, že ešte sa asi nenastupuje. Nepovedal ani bú, tak som si stlačil dopyt na ďalšie dvere. Počkal minútku na čas odchodu, potom odišiel. Ďalší spoj hneď prišiel k výhybke a vodič mi sám od seba priateľsky vraví, že zastávka je už presunutá späť. Dokým na "správnu zastávku", kde som už stál, prišla ďalšia električka, videl som ďalších ľudí na tom nepoužívanom nástupišti v obratisku v rovnakej situácii, ako som bol pred pár minútami ja: stlačia dopyt na dvere a vodič neotvorí a o minútku odíde. Napadli ma dve veci: Pre nás hlúpejších cestujúcich mohol niekto cez zastávku v obratisku natiahnuť červeno-bielu pásku. A druhá vec je ten mnou už dávno zabudnutý postoj niektorých vodičov: Cestujúcemu nič nenapoviem, cestujúci má vedieť! (Raz mi tak odišiel z neosvetlenej zastávky krátky SOR 9,5 - nevedel som v tme nájsť tlačidlo na otvorenie dverí, tak vodič pár sekúnd počkal a potom odišiel. Iný autobusár L52 z Krásnej s konečnou na Važeckej nechal nás asi štyroch ľudí, ktorí sme prepočuli hlášku "konečná", ísť do garáže, že je to naša chyba, keď nedávame pozor a že on tak vozieva ľudí bez možnosti vystúpiť. Nakoniec sme ho uprosili a vyložil nás niekde na Levočskej.) Všetka česť mnohým vodičom, ktorí žiadny z týchto pasívno-agresívnych spôsobov nepoužívajú a ľudsky upozornia človeka na niečo, čo prehliadol.
Treba sa pozrieť ešte aj trochu viac vpravo do ďalších stĺpcov...je to chyba, ktorú pravidelne robí aj pri linke 12 a pokiaľ to dpmk nepošle správne, nedá sa s tým nič robiť...daný odchod platí pre pracovné dni - školský rok aj pre pracovné dni - prázdniny, len ho proste dá do samostatného stĺpca, pracovné dni (teda všetky pracovné dni).
Toto nie je oficiálny web DPMK, takže tu sa sťažovať nepomôže ničomu. Treba sa sťažovať tam kde je problem. DPMK alebo magistrat. Každy nech si už za seba vyberie koho vidi ako problem.
Odpoveď na otázku prečo, je ale jednoduchá, nie su peniaze - nie su služby.
Otázka: zmenená trasa 25 (zachádzka do Džungle) - aj bez týchto 12 minút navyše stojí ráno v kolónach… a cez deň chodí len raz za hodinu…Prečo??? Prejánapána, prečo??? Ako mám využívať MHD, keď cesta z Tahanoviec do mesta je dlhšia ako z Košíc do Prešova či Dargov?
Ako bočné panely majú len číslo farebné, nie farebné pozadie na čísle ako v bratislave, čo viem tak to že vraj nevedeli tak zatiaľ urobiť a možno vedeli len by to trvalo dlhší čas, fakt netuším ale je to asi najpravdepodobnejšie
Jasné, ale stále nerozumiem prečo sa z tej štvorprúdovky v každom úseku (Hornbach - križovatka pri Möbelixe vs križovatka pri Möbelixe - križovatka s vjazdom/výjazdom k OC Cassovia) vybudoval iný dvojpruh...
Ja by som to nevidel až tak čierne aj keď 35 rokov bez novej trate abo dačoho podobného je dosť, ale myslím že ak sa občania tohto mesta spamätajú tak si zvolia o pár rokov dakoho lepšieho lebo toto mesto zažíva už dlho úpadok, tiež si nemyslím že sa budú zatvárať trate hlavne keď sa so spomenutými počíta aj v novom územnom pláne (ÚP), takto ja si myslím že by to železiarne rozdýchali bez električiek keďže už ani nechodia také natrieskané ako kedysi a linky RA sú relatívne spoľahlivé. Ohľadom trate Barca by som dvakrát o zrušení nehovoril lebo nieže s ňou počíta aj ÚP + DP má už vypracovaný znalecký posudok na rekonštrukciu osobne som dosť sklamaný že sa nepočíta s predĺžením cez Šebastovce do Volva ale to by muselo ísť 100% z mestských peňazí (príp. ešte štátnych alebo súkromných) a potom je tu ešte jedna menšia vec a to tá že keby DPMK úplne zastavil el. premávku do Barce tak by jeho reputácia klesla na toľko že by sa nedala už získať naspäť
Priamo to že kde by sa dali nájsť nejaké "špekulácie" ti neviem povedať ale čo ti viem povedať je to že ako som dospel k odhadu trasovanie trate Optima - KVP - Kopa-Girbeš, jednoducho som začal na google mapách (satelite) kde som si to obzrel a porovnával s územným plánom z roku 1976 a s mapou plánovaného rozvoju el. tratí do roku 2010 z roku 1989 (https://imhd.sk/ke/mapa-schema/837/Pl%C3%A1n-elektri%C4%8Dkovej-siete-na-rok-2010-1989) inak porovnávam starý a nový územný plán, ale aj ja by som ocenil nejaké miesto kde by boli tieto veci nejak pokope
Križovatka pri Hornbachu je preto taká "čudná", pretože sa tam pri KFA nedobudovala komplet cesta na štvorprúdovku.
Keď si všimneš, tak v úseku od križovatky pri Möbelixe po KFA (Blšák) chýba severnejšia vetva, potom od KFA k Hornbachu chýba zase južnejšia vetva štvorprúdovky.
Čo sa týka štvroprúdu na Popradskej (pred Kauflandom), tak podľa mňa je to preto, že celá Popradská sa síce postavila ako dvojprúd, ale bola tam rezerva pre potrebu zvýšenia na štvorprúd.
Inak električková trať po Triede KVP by podľa mňa nič neriešila. Samozrejme, že dnes je to už nerealizovateľné, ale skôr by dávala zmysel "radiála" po Moskovskej dole do centra (po trolejbusovej trati).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Furčan