Pivix: naposledy. Predstav si, ze ten 18metrov dlhy citybus tlacis odbrzdeny, prazdny a po rovine. Kolko tvoje telo spali J? X. A ked budes tlacit to iste vozidlo len v inej trakcii, kolko J spali? Zas len X. Tvoja namaha bude podla toho modelu, na ktorom sme sa dohodli uplne rovnaka, bez ohladu na to, ci tlacis autobus alebo trolejbus, tak do toho netahaj ucinnost! Ta nema s mechanickou pracou nic spolocne.
Pivix
Ja uz vazne neviem ako by som ti to vysvetlil, ked ti nestacili doterajsie prispevky. Tak este raz. Je to v ucinnosti jednotlivych motorov, je to v ich jaznom rezime, je to v moznej rekuperacii takze na rozbehnutie a zastavenie s ELEKTRICKOU TRAKCIOU SPOTREBUJES MENEJ !!PRACE!! AKO SO SPALOVACIMI MOTORMI... Lebo tu PRACU vyuzijes EFEKTIVNEJSIE 70% u el. trakcie a malo efektivne u spalovacich 20%. Viac sa k tomu nemienim vracat.
Jednotka osobo/kilometer je BEZNA jednotka, ktora sa v osobnej preprave pouziva. To ze ju nepoznas neznamena ze neexistuje. Ale to ti nemienim vysvetlovat. Ked mas zaujem literatura existuje, tak si to nastuduj. A ked si lenivy, tak sa o tom s tebou nemienim vypravdovat. Inac uvedene jednotky su TABULKOVE jednotky, ja som si ich nevymyslel. Ked chces najst zdroj, tak hladaj alebo sa uc...
"takže bež so svojou stupídnou jednotkou niekam, najlepšie do ****! feši, ja nie som ani Sarko a ani Tvoj dementný súdruh vyučujúci dmentného predmetu DOPRAVNÉ SYSTÉMY..."
Za dalsie ten predmet sa uci v 4 az 5tom rocniku Technickej Univerzity ale ty to urcite nepoznas, lebo z formy tvojho prispevku usudzujem, ze si skoncil maximalne zakladnu skolu. Tomu primitivovi, ako si ho nazval nesiahas svojimi vedomostami ani pod kolena, lebo titul profesor sa neziskava za modre oci ani silnymi slovami ako tu prezentujes.
A este jedna informacia pre teba. Na takejto urovni ako si nahodil sa s tebou nemienim bavit a ked v tom budes pokracovat tvoje prispevky budem ignorovat...