Nemozem podporit integraciu MHD, vlakov a regiobusov hlavne z jedneho dovodu: je to rozhadzovanie penazi a budu mensie prijmy tym, ze si nebude treba kupovat listok na iny druh dopravy.
GR vyjadril, že zotrvaním v prázdninovom režime sa im podarilo zatiaľ ušetriť 700tisíc €. Podľa mňa teda hlavne kvôli nižšiemu počtu odjazdených km. A stále nechápem, že načo chodia tak často spoje aj cez sviatky (keď sú obchody zatvorené a hlavne 25.12., Nový rok, Veľká Noc) a tiež skoro ráno a neskoro večer cez víkendy. Tam by sa vedelo ušetriť mnoho km.
A na čo sa potom stavala prepojovacia komunikácia medzi Perešom a Lorinčíkom ? Na to, aby spoje jazdili stále dookola niekoľko km navyše ? Mali ju preda tak postaviť, aby tadiaľ vedel prejsť aj krátky bus.
Ešte ma napadli nejaké návrhy v rámci šetrenia a optimalizácie liniek:
1. Zrušiť linku 18 mimo špičky, 12 presunúť na Watsonovu
2. Nevidím dôvod 2 liniek do KNV, preto by sa mohli zlúčiť linky 20 a 31 (Pereš - V. Opátske) a konečne zaviesť priamy prechod z Pereša do Lorinčíka
3. Linku 19 predĺžiť po Važeckú, 28 po Napájadlá a 52 skrátiť po NO
4. N3 po Luník 8 s predĺžením vybraných spojov do Šace
5. N4 ako linka 16 po Železníky s predĺžením vybraných spojov do Barce
6. 1 po Amfiteáter, 6 po NMM, 9 na Havlíčkovu
7. Pre 55 ako „zrýchlený spoj“ (aktuálne obsluhujúcu všetky zastávky) zrušiť zastávky Sokolovská, Pri hati a Postupimská
8. Predĺžiť interval linky 35 mimo špičky na 60min a na úrovni Slovnaftu zriadiť novú zastávku linky 15 v smere na Furču, kde by ľudia novozriadeným chodníkom/schodmi vedeli prejsť k Shopboxu a následne na Zelenú stráň
34ka je neoficiálne skrátená už teraz, pravidelne tam nejaký vodič ukončí pri spoločenskom a otočí to do garáže.
Ale už by bolo na čase dať vedieť, ako zajtra..Či sa jazdí alebo nie. To je choré..čo dajú vedieť ráno o 4tej?
P.S.: Admin by to tu mohol trochu premazať
MHDKosice