Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Vsevedko:

Vsetci sme ludia kadejakych vyznani a myslienkovych prudov ci nazorov. Diskusne forum imhd je o vymienani si tychto nazorov na problematiku mhd. Kazdy ma pravo na vlastny nazor. To neznamena, ze ho ten druhy musi akceptovat, ale ide o to vediet ten problem nadhodit a konstruktivne sa k tomu svojim prispevkom postavit.

Ja som svaety a uz nie raz som na fore na niekoho vyskocil, ale NIKDY nepouzivam nadavky, hanlive a urazajuce slova. Tak ako by to nemal robit nik v tejto diskusii. Som za to, aby ked niekto pouzije ostru nadavku, sa ospravedlnil, alebo mu bol zamedzeny pristup do fora. Nik totiz nie je zvedavy na trapne osocujuce vylevy psychickej nerovnosti inych diskutujucich.
Pivix:Nie,myslím to tak,že sólo trolejbus a sólo antabus majú rovnakú spotrebu. Pivix,1018:Sorry,páni,ale asi trpíte vlčou tmou.Prvý tu začal skákať ten blbeček Reformátor..A ešte s hovädinami.Kto chce diskutovať,vstupuje do diskusie trocha inak.
Reply on: 1018 #8576:
Suhlasim s tebou. Niektori to nechapu niektori nechcu pochopit a mozno niektori este nemaju vek na to aby to chapali. A ked niekto nieco tvrdi a myli sa tak sa da aj pekne vysvetlit a nie hned skakat.

Pre blizsie nemenovanych: Toto ma nazov ze DISKUSNE FORUM - to je odvodene od toho ze sa diskutuje ?. A ked niekto nema nazor ako ja tak to neznamena ze tu treba vymenovat vsetky casti tela ? ? .
Reply on: Neznalec #8575:
Podla mojich vedomosti jednosmernym napatim. A su pohanane jednosmernym seriovym motorom.
"S takym *****kom ako si ty sa nema cenu bavit, ty maly zakomplexovany hejslovacik. Nevyznas sa sice do nicoho, ale kecat budes do vsetkeho." autor - Papyr.

Niektori tu stale nepochapu, ze nadavky ostreho zrna do fora nepatria. Asi to bude precmudenim ich mozgov kadejakymi smradikmi...
Mna by zaujimalo, ci trolejbusy a elnktricky su napajane striedavym alebo jednosmernym napatim? Dakujem
Reply on: Vševedko #8572:
Ako myslis ze spotreba je rovnaka? To ako 1 os/km vychadza rovnako u busu aj u troleja a brike?
Reply on: Furčan #8569:
až tu bude, potom sa budeme baviť aj o ňom ?
Irisb:To ty si tu začal používať triedenie vozidiel na kĺbáky a Solarisy a tvrdiť že hocičo len nie Solaris. Pivix:Všetky úvahy v teoretickej rovine správne,len v praxi akosi sú obmedzenia.Realita je taká,že spotreba trolejbusu a autobusu je cca. rovnaká. Reformátor.:Škoda komentovať také slabomyseľné debility.To už musí byť kompletný debil,čo bez sebamenšej znalosti veci takú *****inu prehlási,že ten dubnický šmejd je prvá asynchrónna výzbroj na svete.Chudáčik,ešte aj v Sovietskom zväze mali asynchrónne výzbroje už v roku 1980...
Reply on: Pivix #8570:
Ale stale nejni mozny zabezpecit staly odber v siti i pri podstatne hustsich provozech . Krome toho nevim jaky maji v KE zpetny vedeni k menirne. Pokud nejni , tak to pak muze vytvarej dost zrudny bludny proudy. a to nejen pri rekuperaci .
Reply on: PvvS #8568:
To ano. Preto je na asi kazdom 3tom stlpe prepojka medzi smermi. A pri vlakovek doprave papalelne popri trati idu dalsie 3 vodice ktore tak zmensuju odpor siete...
Reply on: Irisb #8567:
a kto povedal že nemôžme mať klbak... SU 18
Reply on: Pivix #8566:
Idealni pripad. v paxi to az tak moc pekne nefunguje. A nezapomen na omezeni zvane sekce. Ty jaxi limituji napajeni v ramci jedne menirny , casteji jeste i sekce. Ony ubytky na napajecich kabelech jsou docela vyznamna slozka .
Reply on: Vševedko #8551:
áno, ale my sa bavíme o košických solarisoch, tak neprekrúcaj
Reply on: PvvS #8559:
Asi sme sa nepochopili. Jasne ze neni mozne energiu spetne cez transformator davat do statnych sieti. Ale vramci jednosmernej mestkej siete je odber skoro stale. Jeden trolej ide dolu kopcom a oproti ide hore. A tam to funguje ze jeden dodava cast energie druhemu...
Reply on: Reformátor. #8553:
Tak reformator : Skus se podivat tusim na rt6s1 z roku 1996. A to uz tam byla zastarala Siemens vyzbroj . Ach jo .... Ze by se tu ukazoval KE centrismus ?
Reply on: R. #8554:
tá vec je možno vážnejšia, než si vieme všetci predstaviť, lebo busy sa o tých pár(50?) rokov bez PHM nepohnú.
Reply on: Reformátor. #8553:
Nepochopil si v plnom rozsahu. Nejde o konkretne ceske, ale vseobecne o akekolvek zahranicne, z akejkolvek krajiny, kde s tym maju dobre skusenosti. Kludne aj svajciarske. Rozumies vobec, ze patmilionova krajina nemusi byt sebestacna vo vsetkom? Ze je dokonca aj pre nu vyhodnejsie ten JEDEN KUS tramvaje si niekde kupit aj s vyzbrojou, nez to vyvijat nakladne sami?

Si si isty, ze 359 bola prva na svete (co prva na svete? elektricka?) s asynchronnou vyzbrojou? Naozaj? A zeby Cesi od nas nieco prevzali? Kecy a klamstva na druhu, napis mi jedine evidencne cislo akejkolvek ceskej elektricky, ktora ma slovensku vyzbroj, ty trulko.

Sice pisem anglickou klavesnicou, cize bez diakritiky, ale inak gramaticky spravne. Urcite napriklad nepouzivam makcen stojaci sam o sebe.

S takym *****kom ako si ty sa nema cenu bavit, ty maly zakomplexovany hejslovacik. Nevyznas sa sice do nicoho, ale kecat budes do vsetkeho.

Pete: absolutny suhlas. Tam sa snad taki kotia.
Reply on: Balky #8542:
Na tuto temu som sa bavil s Vladimirom, podla neho by mala od OC Vazec po Krasnu n/H - kino jazdit ako kedysi L36 s dobrym intervalom, ktory by bol skonsolidovany s elektrickovymi prichodmi/odchodmi. A spat do Sace vratit L25 aj pocas VD.
Reply on: PvvS #8557:
Mas pravdu, to by musela kazda meniaren prejst do invertoroveho rezimu (urobi sa z nej striedac).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.