Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: mi.v #85700:
Ja som tam cital, ze chcu linku 12 rozdelit a juzna vetva v 12m busoch.
Mna osobne viac zaraza, ze otacanie autobusov na Moskovskej povazuju za absolutne v pohode. O tom usmevnejsie sa cita, ze na Grunte brani 18m vo vyhlade v krizovatke a nasledne sa tam clovek docita, ze tam chcu poslat este linku 36.
Ak mesto schváli, mali by pribudnúť nové lístky- jeden určený na dopravu na rôzne podujatia v meste (šport, kultúra) a jeden historický. Predpokladám, že historické linky sa budú robiť v spolupráci s veteránbus-om, skôr by ma zaujímalo či je v pláne aj električková historická linka? Bolo by fajn dať dokopy ringhoffer a ak nie, tak aspoň T1,T2 nech aspoň cez leto jazdia prípadne v období vianoc.
K novej stratégii by sa dalo mnoho, ale ja z 330 strán vyberiem len jeden necelý riadok, v tom celom úplne nepodstatný, po ktorom však niektorí tunajší diskutéri podskočia: 18-m busy na L12 aj v rokoch 2030-2050 😜
Reply on: LUKYmhd #85691:
Ostravske solarisy cakaju na technicke preukazy. Bola urobena kontrola originality, caka sa. Momentalne by mali dostavat infosystem
Aktualizovaná dopravní strategie města Košice počítá s masivním rozvojem trolejbusové dopravy:
https://www.cs-dopravak.cz/aktualizovana-dopravni-strategie-mesta-kosice-pocita-s-masivnim-rozvojem-trolejbusove-dopravy/
bohužel - linky v odkazovaném článku nefungují ..
Napadá ma ešte jedna možnosť. Linka č.1 bola predlžená do Barce, odbočka k cintorínu by mohla byť obsluhovaná linkou č. 7, ktorá by zo železničnej stanice cez ulicu D. Feju /trasa používaná len pre nákladnú dopravu/ mierila k cintorínu.
Reply on: Pavlom #85676:
V tom čase prechádzala sieť električkových tratí viacerými rekonštrukciami, takže nejaká dočasná nová linka 7 jestvovať mohla. Zatiaľ ale o tom nič nevieme, všetky vydané knihy na túto tému len recyklovali staré podnikové publikácie, ktoré boli veľmi nepresné.

Aj postupný nábeh tratí po roku 1945 a rozširovanie linkového vedenia v tých knihách nie je spracované dobre, denná tlač udáva trošku iné dátumy a roky keď čo otvorili a rozšírili.

Takže možné je všetko.
Reply on: monoblok #85693:
České RZ im síce v jazdení nebránia, ale otázne je, či neboli v ČR aj odhlásené a tým pádom nemajú PZP a iné poistenia...
Reply on: N/A #85692:
Ceske znacky nie su v premavke problem.
Reply on: LUKYmhd #85691:
Lebo ešte stále majú české značky, nemajú nainštalovaný Emtest....
Opať otazka do pléna: Ostravske Solarisy sa kupovali na to aby stali v garazach? Nevie niekto nič bližišie? prečo este nejazdia?
Reply on: Yogi616 #85681:
aktuálne stoja obidva
Na linku cez Bratislavsku a Jantarove namestie by sa hodila prip nejak poslat MHD aj do lokality Na Kope, kde sa zvysuje pocet obyvatelov a bezi sialena automobilizacia.💀
Reply on: Dispatcher2 #85685:
#3324
Reply on: mi.v #85684:
Nemyslim si. Stale mame linky, kde svojou kapacitou stacia. Ale prisli baterkace a tie treba niekde poslat.
Reply on: Dispatcher2 #85685:
😂 😂 😂
Reply on: 2TheMHDmarek3 #85669:
Vie sa EVČ?
Dá sa povedať, že sa v praxi ukázalo, že pre Košice je ten formát busu primalý?
Reply on: Yogi616 #85681:
Ale aj 5901 jazdil pre SMsZ

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.