Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
V odbočke z Triedy KVP na Jána Pavla II. je odstránené trolejové vedenie. Stalo sa niečo?
inak vsimol som si ze v evidencii vozidiel SOR NB12 stale nadalej figuruje aj prenajaty plyňák...on je realne aj tu?
kam zmizol ten prispevok o vyradeni a ukonceni prevadzky Tedomov?
Dnes nejaká 71-ka trošku zablúdila na Moldavskú - otočku potom robil pri freshi 🙂
Reply on: mi.v #85235:
o vyraďovaní kvôli nádržiam sa hovorilo už v súvislosti s nákupom druhej várky EBN 11 čo bolo práve niekedy v zime pred štyrmi rokmi, predpokladám, že vtedy sa namiesto vyradenia rozhodlo o predlžovaní osvedčenia na fľaše, a posledné kusy to potiahli až do 2022
Reply on: Dispecer #85236:
Jasné, ja som v príspevku medzitým prešiel do všeobecnej roviny. Pri podvozku je životnosť nižšia, iné umiestnenie je lepšie – neobjavia sa tak rýchlo miesta rozožraté od hrdze, ktoré pri špecializovanej prehliadke predstavujú problém.
Reply on: mi.v #85235:
"Navyše u takých vozidiel, kde sú bomby nad podvozkom (zo spodu chránené krytom), korózia od vlhkosti a posypov robí svoje a vtedy treba ich výmenu, čo je tiež ďalší servisný výdavok."
Ja som bol v tom, že Tedomy majú tie bomby na streche... 🤔
https://imhd.sk/ba/galeria-media/1196/Tedom-C12-G/167197/2105-po-po%C5%BEiari
https://imhd.sk/ba/galeria-media/1196/Tedom-C12-G/42130/Poh%C4%BEad-zhora-na-nov%C3%BD-bratislavsk%C3%BD-autobus-Tedom-C12-G
Reply on: Podhradovčan2 #85233:
Osvedčenie bômb sa štandardne dá predĺžiť (napríklad pre osobáky vždy o 4 roky) po ich kontrole na príslušnom pracovisku, ale domnievam sa, že asi sa to už neoplatilo. Navyše u takých vozidiel, kde sú bomby nad podvozkom (zo spodu chránené krytom), korózia od vlhkosti a posypov robí svoje a vtedy treba ich výmenu, čo je tiež ďalší servisný výdavok. Podobne ako pri iných náhradných dieloch, aj sada tlakových fliaš sa môže stať jazykom na vážkach, že investovať do tohoto náhradného dielu sa už neoplatí.
Reply on: Podhradovčan2 #85233:
Minule pisali ze maju v plane nakupit nove CNG busy ci sa mylim? Tusim okolo 50-60 ks.
Podľa niektorých informácií včera ukončili svoju prevádzku Tedomy v Košiciach. Vraj ich už odstavili, kvôli osvedčeniu plynových bômb, ktoré má vypršať 22.1.2022, teda dnes.
Reply on: Dispecer #85231:
Díky !
Vážení kolegové, dovolím se zeptat.
Tramvaje T1 ( #201 - 211 z let 1956-1957) byly do Košic dodány od výrobce s podélnými sedadly pod okny nebo s příčnými sedadly?
Reply on: LUKYmhd #85228:
12 a 27 je súca na režim v "špičke kĺbak, v sedle sólo" a čo mám odpozorované, 52 v súčasnom režime, keď v PD je kĺbak a vo VD sólo tiež stačí.
Reply on: afeno #85227:
tak tak.. a je mnoho liniek kde mozu byt kratke vozy...myslim ze v niektorych casoch aj na 27...klbova 12stka je tiez prepych... klbaky hlavne na 10, 15, 17, 19, 36, 52, 71, 72.
Reply on: tbus #85226:
55 a 56 sú vhodní adepti na krátke SORky
Reply on: LUKYmhd #85225:
Verím tomu, ze sa po prichode klbakov konecne podari dodrzat typovost na klbovych linkach. Ale mam zasa obavy najma kvoli dozivaniu SU15, ak sa budu nahradzat klbakmi (napr. na linke 27), a vyprava klbakov sa zasa o nieco zvysi, tak moze byt na jar opat problem. Ak sa ma dodrziavat typovost na linkach, je potrebne zohladnit aj strukturu vozidloveho parku. Ale viem si predstavit, ze by napr. taku linku 55 mohli prevziat uvolnene kratke SORky, aby sa mohla typovost dodrziavat tam, kde je to viac treba.
Reply on: tbus #85220:
no jo ale tak pridu nove sorky tak bude snad fajn..a uvidime co bude dalej ci sa nieco planuje dalej nakupovat...hlavne ma stvu tie elektricky.
Reply on: MhdŤahanovce #85221:
ešte je stále v Košiciach
Reply on: PeterMHDFotos #85222:
Už by ho mohli opraviť

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.