z vyjadrenia p. primatora Polaceka z jeho webu-celkom zaujimava info tak to sem davam:
"Trolejbusy sú v hre a budem o nich bojovať. Nakoľko sa však Košice za predchádzajúceho vedenia vzdali trolejbusovej dopravy na úkor investovania európskych peňazí do autobusovej dopravy, potrebujeme si dopravné projekty a celú stratégiu preschváliť a prečkať dobu udržateľnosti.
Podklady na Jaspers, ktorý je jedinou autoritou na tieto zmeny, musíme dlhodobo presviedčať. Najdôležitejšia správa, ktorú im budeme predkladať v súvislosti s obnovou trolejbusov bude hotová v závere roka.
JASPERS je partnerstvo technickej pomoci medzi Európskou komisiou, Európskou investičnou bankou a Európskou bankou pre obnovu a rozvoj. Poskytuje nezávislé poradenstvo krajinám prijímajúcim pomoc. Má za cieľ prispieť k príprave veľkých projektov, ktoré sa majú spolufinancovať zo štrukturálnych a investičných fondov EÚ."
kazdopadne cas ukaze nakolko tieto info boli relevantne a pravdive, uvidime
"Trolejbusy sú v hre a budem o nich bojovať. Nakoľko sa však Košice za predchádzajúceho vedenia vzdali trolejbusovej dopravy na úkor investovania európskych peňazí do autobusovej dopravy, potrebujeme si dopravné projekty a celú stratégiu preschváliť a prečkať dobu udržateľnosti.
Podklady na Jaspers, ktorý je jedinou autoritou na tieto zmeny, musíme dlhodobo presviedčať. Najdôležitejšia správa, ktorú im budeme predkladať v súvislosti s obnovou trolejbusov bude hotová v závere roka.
JASPERS je partnerstvo technickej pomoci medzi Európskou komisiou, Európskou investičnou bankou a Európskou bankou pre obnovu a rozvoj. Poskytuje nezávislé poradenstvo krajinám prijímajúcim pomoc. Má za cieľ prispieť k príprave veľkých projektov, ktoré sa majú spolufinancovať zo štrukturálnych a investičných fondov EÚ."
kazdopadne cas ukaze nakolko tieto info boli relevantne a pravdive, uvidime
reparil
ze DPMK zistuje ci ju unesie strecha
to je tak ked ujo korupcnik harasi setril na vsetkom aby sa nabalili na kazdej brike.. tak teraz obcania nech kolabuju a umieraju..
vystizny koment pod clankom: Tie električky sa objednali za primátora Rašiho,riaditeľ DPMK bol tuším Majza.Treba pánov v týchto horúčavách priviazať o stoličku v električke a voziť ich 12 hodín po meste.Možno im dopne,ako super cestujú obyvatelia mesta.Pozdravujem voličov smerohlasu.
alebo: Môžeme poďakovať Richardovi Rašimu a Richardovi Majzovi, toto je hlavne ich maslo a snáď sa raz dokáže aj takýmto ľuďom, aká provízia sa za kúpu týchto električiek zobrala.... Stačí porovnať kde bývali pred voľbami, čo vlastnili a na čom jazdili a ako to bolo po voľbách keď odišli, určite by sa pár nezrovnalostí našlo.. A určite sa pripájam k názoru, že neschopný aktivista v čele mesta už dávno mohol riešiť s kompetentnými nápravu...
Pamätám sa na Rašiho argumenty ktorými obhajoval nákup električiek bez klimatizácie (vraj to je neefektívne, nepomáha to, lebo sa často otvárajú dvere a podobne). Pravdepodobnejšia teória bude tá, že spriatelená firma nedokázala v tom čase buď technicky, alebo cenove splniť podmienku klimatizácie, tak ju jednoducho nepožadovali. (Však sa pán bývalý primátor určite nevozí do práce električkou.). Tak nám pán Raši nakúpil predpotopné električky, dizajnovo na úrovni 80-tych rokov minulého storočia a technicky zastaralé.
Keď sa budeme potiť a zadúšať v košických električkách počas horúčav, s vďakou zaspomínajme na bývalé vedenie mesta.
To samozrejme neospravedlňuje terajšie vedenie mesta, ktoré nie že problém neriešilo, ale v podstate neriešilo nič. Napr. parkovanie, trolejbusy, lesy reklamných tabúľ v centre a na budovách a t.d.