Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: LUKYmhd #84900:
nad tvojimi výplodmi sa dá už iba zasmiať🙂,logicky ti niečo vysvetľovať nemá cenu , ale to nevadí, aj takí musia byť🙂
Reply on: LUKYmhd #84900:
Ty toho nechápeš viac, než len smajlíky.
Reply on: mi.v #84890:
Tak snad to je jasne ze sa zastavuje na zastavke ..potom nechapem tie hlupe smajle jeho..ale nechajme to tak nema cenu to riesit.
Reply on: romeo #84896:
Konka ako ND na Jazero 😉
Reply on: Yogi616 #84897:
Sorry, nenapadlo mi že sa robia mosty.. Tak trolejbus nie,
Reply on: romeo #84893:
Trolejbus? A kde by premával? Z garáže ku Tescu?
Reply on: afeno #84894:
žijem, len často bývam optimista 😁
mi.v- tak podobných nápadov by bolo, ale treba niečo ešte tento rok a to by sa stihla možno jedine koňka objednať 🙂
Reply on: romeo #84893:
Ja by som bol za takéto sci-fi: 🙂
jeden vyradený vozeň prerobiť na baterkový pohon, max. vlastná rýchlosť 10-12 km/h, časti dĺžky dať kabrio úpravu a pustiť ho v lete na Hlavnú. Vzdialenosti medzi zastávkami 3x menšie ako teraz. Na projekt by prispelo mesto a KSK.
Reply on: romeo #84893:
žiješ v tých Košiciach, kde je problém dodržať bežnú dennú výpravu, a na linke 12 sa promenádujú prázdne klbáky, zatiaľ čo na 19, 71/72 je xy poradí krátkych?
Reply on: Podhradovčan2 #84892:
tak máme toho málo, ale zas v jeden deň by T1,T2 a prípadne T3 celkom mohlo postačovať..A pri busoch sa nejak dohodnúť s tým veterán bus klubom Diamant keď už si nezachovali nič vlastné + 1 trolejbus..Ak to už nie je veľmi sci.fi 🙃
Reply on: romeo #84891:
Na to by mal mať DP pojazdné historičáky. Nie len T1, T2 a možno Ikarus 280 (čo ale tiež pochybujem, že by mohol prepravovať cestujúcich)
Pri tom 130. výročí dpmk by nebolo zlé vypraviť nejaké tie historické vozidlá na viaceré linky- napríklad každú nedeľu popoludní nejaký vložený spoj alebo niečo podobné
Reply on: LUKYmhd #84889:
Ale oni písali, že sa zastavuje na zastávke, nie medzi zastávkami.
Hnev nebýva dobrý spoločník, lebo zaslepuje zmysly a človek už reaguje na niečo celkom iné, než čo sa hovorí.

Bezpečnostné zastavenie môže byť aj na úrovni zastávky, teda na zastávke povinne zastaví aj električka, ktorá práve nie je na nijakej linke.

Ja nemám možnosť tieto dni ísť sa osobne pozrieť, či je nejaká značka na úrovni zastávky, ale keď ostatní tvrdia, že tam niekde je, a teda aj povinnosť zastaviť na zastávke, tak asi to bude tak. Prípadne jeden deň choďte o jeden spoj skôr ako zvyčajne, vystúpte tam, spravte fotku a dajte ju sem. (Potom tam počkajte a nastúpte na svoj každodenný spoj, aby ste si nemysleli, že som Vám niekde písal, že máte ísť na stanicu peši.)
Reply on: P1X3L3310 #84880:
Ty si cely blud kamo..pišem ti ze pri zjazde dole od Janošikovej ku sudu sa NEZASTAVUJE, značku si strč, jazdim denno denne cez ten usek na linke 6 tak este stale mi chces tvrdit nieco ine?
Reply on: mi.v #84885:
zjavne asi aj preto zrejme zastavili aj nakup na tender elektriciek, kedze je ticho predpokladam ze to stiahli resp zastavili 😂 cize opat len dalsie polacekove kecy a prdy do vetra.. ale na tak rozbite trate ani by som sa necudoval, rasiho taskentwagen kadibudky su priam ideal 😋
Reply on: mi.v #84885:
Moldavská a Terasa sa v médiách svojho času obhajovali tým, že musia byť opravené ucelené trasy nejakej linky, tak im to vyšlo vyšlo na najkratšie linky 2 a 6.
Reply on: mi.v #84885:
No Moldavská bola v dosť zlom stave, ale tá hlavná otázka je aj tak financovanie opráv v dlhodobom horizonte. Aj ostatné trate potrebujú údržbu, pokiaľ mesto nemá ani na opravu Alejovej alebo Jazera, tak neviem, kde chce zobrať peniaze na údržbu zvyšnej siete.
Župa prikázala Košiciam začať okamžite s opravami tratí.
Druhou možnosťou je nahradiť električky autobusmi.
https://kosice.korzar.sme.sk/c/22695047/zupa-prikazala-kosiciam-zacat-okamzite-s-opravami-trati.html

Ja stále vnímam ako nerozum, že do prvých MET sa vložili novšie trate (a v relatívne lepšom stave, v ktorom nehrozilo zastavenie prevádzky) na Terase, Moldavskej alebo Zimnej, kým trate na Jazere a Alejovej sa nechali "na potom". A teraz je takáto situácia. Ak bol nejaký seriózny dôvod, prečo sa rekonštrukcie neplánovali/nezačali tými najstaršími a najproblémovejšími traťami, prosím pripomeňte mi ho.

Súvisiaca mapa: https://imhd.sk/ke/media/mn/00000994/Elektri%C4%8Dkov%C3%A9-trate-s-vyzna%C4%8Den%C3%ADm-veku-trate-20140401.pdf
Reply on: LUKYmhd #84871:
Je tam dopravná značka, stanovujúca bezpečnostné zastavenie. To že ju niektorý vodiči nedodržujú je vec druhá, ale po správnosti by sa tam malo zastavovať...
Reply on: romeo #84882:
Vedel by to niekto aj potvrdiť? Ak je tam pre zastavenie značka, tak OK. Ak to nariaďuje iba interný predpis, "Tak to je potom zaujímavé bezpečnostné zastavenie, také košické." ( #84873 - S499.1023)

Osobne pochybujem, že by sa niečo také nariaďovalo iba predpisom. A teda, že tam nejaké bezpečnostné zastavenie vôbec je nariadené. Ak ide služobná jazda, ktorá neobsluhuje zastávku, spoľahneme sa na to, že vodič si pamätá každý interný predpis a preto zastaví? Podľa mňa určite nie.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.