Reply on: Granite01 #81541:
Presne! Ale treba sa pozriet na aktualnu situaciu. Dajme tomu, ze mame celkom vhodne linkove vedenie. Na par vynimiek jazdia linky sposobom sidlisko -> centrum -> sidlisko. A malo kde mame nejake extra hluposti. Lenze ten interval. Zo ziadneho sidliska nie je sedlovy interval lepsi ako 10 minut. Prides busom do centra a prestup je na zaplakanie. Zle zastavky, neatraktivne intervaly, zapchy.
veteran
A teraz sú dve možnosti:
A) kategória cesty sa zdegraduje,
vybuduje sa Ľavobrežná komunikácia navrhnutá (okrem iného) pre MHD vrátane trolejbusov.
Ako to zrejme dopadne nech si zodpovie každý sám. Pri rozhodovaní pomôžem faktom, že Ľavobrežná už dávnejšie vypadla z ÚPN-HSA. Zrejme z rovnakého dôvodu, prečo ÚHA zlikvidoval cestu poza Bajzovu s priamym napojením na príjazd na Námestie osloboditeľov (obchádzka Palackého ulice primárne pre MHD). Vtedy súdružka poverená vedením tento krok obhajovala vetou, že v tejto časti mesta je už doprava vyriešená, takže taká cesta nemá zmysel. Ak je toto schopná povedať osoba s kompetenciami, tak to ju potom môže pokojne nahradiť posledná predavačka s učňovkou (pri všetkej úcte k predavačkám).